نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه رابطه سلامت عمومی و رضایت شغلی معلمین آموزش و پرورش

رابطه سلامت عمومی و رضایت شغلی معلمین آموزش و پرورش

مقدمه
موضوع این تحقیق عبارتست : «بررسی رابطه سلامت عمومی و رضایت شغلی معلمین خانم آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج».
در این تحقیق رضایت و عدم رضایت نسبت به عوامل و پاداش های مختلف مادی و معنوی و اجتماعی و سلامت عمومی بررسی شده است و در این بررسی ها تاثیر عوامل مادی با شاخص هایی از قبیل حقوق و مزایا، امکانات و تسهیلات، خدمات درمانی، اعطاء مسکن و غیره، و تاثیر عوامل معنوی با شاخص هایی از قبیل تحسین و تمجید، تشویق نامه کتبی، توبیخ نامه، اعطای بورس تحصیلی، توجه به افکار و احساسات فرهنگیان و غیره و یک سری عوامل از قبیل افزایش مسئولیت و نیاز به کسب موفقیت مورد سنجش قرار گرفته و ارتباط هر یک از آنها با رضایت شغلی مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.
فهرست
فصل اول :کلیات تحقیق
مقدمه
هدف و علت انتخاب موضوع
اهمیت موضوع تحقیق
فرضیه ها
فصل دوم : پیشینه تحقیق
مقدمه
تعریف اخلاق
رشد اخلاق در کودک
رویکرد قدیمی تر
پرخاشگری
خلاصه تحقیق
بررسی تحقیقات گذشته
اهمیت انگیزش
فصل سوم
روش جمع آوری اطلاعات
جامعه مورد مطالعه
روش تحقیق
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه
فصل پنجم
فرضیه تحقیق
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه رابطه سلامت عمومی و رضایت شغلی معلمین آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق علل گرایش جوانان به مد و مدپرستی

علل گرایش جوانان به مد و مدپرستی

 
چکیده :
سعی ما در این تحقیق بر آن است به بررسی علل گرایش جوانان به مد و مدپرستی بپردازیم. هدف ما از این تحقیق این است که بدانیم چه عواملی در کم و کیف این علل گرایش جوانان به مد و مدپرستی تأثیر دارد. جامعه آماری ما ۶۰ نفر از جوانان منطقۀ ابهر می باشند. گروه نمونه ۳۰ نفر شامل جوانان باشگاه توحید ابهر و ۳۰ نفر شامل دانشجویان دانشگاه پیام نور ابهر بودند.
 روش ما در این تحقیق :
براساس هدف کاربردی است و از آمار توصیفی استفاده شده است.
مقدمه :
 در عصر ما کشورهای در حال توسعه، آگاهانه و ناخودآگاه تحت تأثیر شدید جهان غرب قرار گرفته و اغلب در مقابل سلطۀ علمی و قدرت صنعتی مغرب زمین خودباخته و مرعوب شده اند، استقلال فکری خویش را از دست داده اند و شخصیت معنوی خود را فراموش کرده اند مسائل را از دیدگاه غرب می بینند نیک و بد را با معیارهای غرب می سنجند و به رفتار غریبان چشم دوخته و به گفتارشان گوش فرا داشته و از اعمال و روشهای آنان پیروی می کنند.
کسانیکه الگوهای غربی برای آنها الگوهای مطلوب قرار می گیرد ابتدا به تقلید و همانندسازی با ظاهر و قیافۀ مشهود غربی می پردازند. در این حالت فراتر از تقلی ظواهر فردی که خود را همانند او می سازند و با او احساس یگانگی می کنند. به این هماهنگی و تقلید همه جانبه را نشانۀ روشنفکری و مایۀ سربلندی و افتخار خود می پندارند «غر بزرگی» در کشورهای جهان سوم و از جمله ایران نمونه ای از خود باختگی است. خود باختگان در برخورد با غرب چنان شیفته مزایای قدرت و ثروت آن می شوند که هویت خود را فراموش می کنند و فقط به این می اندیشند که همانند غربیها شوند بی آنکه به اقتضای جامعۀ خود توجه داشته باشند.
فصل اول : کلیات تحقیق
چکیده
مقدمه
طرح مساله
اهمیت مساله
اهداف تحقیق
فرضیه ها
فصل دوم
ادبیات تحقیق
پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق در ایران
فصل سوم : جامعه آماری
ابزار تحقیق
روش نمونه گیری
روش آماری
فصل چهارم : بیان داده ها
فصل پنجم : ارتباط نتایج آزمونها با فرضیه ها
نتیجه گیری
پیشنهادات و تحقیق
محدودیت ها تحقیق
منابع و ماخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق علل گرایش جوانان به مد و مدپرستی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه شیر

گزارش کارآموزی کارخانه شیر
فهرست مطالب
تاریخچه شرکت

نمای کلی کارخانه
دریافت شیر
جمع آوری و حمل شیر
اساس، نحوه و دلیل اندازه گیری دانسیته شیر
اساس، نحوه و دلیل اندازه گیری اسیدیته شیر
اساس، نحوه و دلیل انجام تست الکل
اساس اندازه گیری PH
اندازه گیری چربی، پروتئین، لاکتوز و ماده خشک بدون چربی شیر با روش تجزیه نوری با پرتو مادون قرمز
درصد چربی
درصد پروتئین
کالیبره کردن دستگاه میلکو اسکن
اندازه گیری نقطه انجماد
کالیبره کردن کریسکوپ
استفاده از استارترها در فرآورده های تخمیری
سوماتیک سل
افزودنی های شیر خام
روش اول: استفاده از جوش شیرین
روش تشخیص وجود جوش شیرین
روش دوم: استفاده از سود
روش تشخیص وجود سود
افزودن آب اکسیژنه به شیر
روش تشخیص آب اکسیژنه
افزودن فرمالین به شیر
روش تشخیص فرمالین
تشخیص شیر باز ساخته ( شیر خشک) در شیر خام
مرحله اول: شست و شو با آب سرد
مرحله دوم: شست و شو با آب گرم
مرحله سوم: شست و شو با سود
مرحله چهارم: شست و شو با اسید
آزمایشگاه مرکزی
آزمایش کهلر Kohler
ژربرشیر
اندازه گیری دانسیته به روش پیکنومتری
اندازه گیری میزان نمک دوغ
آزمایشگاه میکروبی
باکتریهای استاف: Braid Parker و ژیولت کاتونی
شمارش میکروبی شیر پاستوریزه
کلی فرم: VRB (وینت رد بایل آگار)،water Trxpton (محیط کشت مایع)
اشرشیا: Brillient Grean
شمارش میکروبی شیر خام
کشت میکروبی پنیر
آبــمیوه
اندازه گیری اسیدیته آبــمیوه
اندیس فرمالین
میزان ساکارز آبمــــیوه
سالن پاستوریزاتور شیر
پاستوریزاتور پنج تنی ماست
تولید ماست ست
تولید دوغ
تولید ماست همزده
واحد استریل
تولید پنیر
بسته بندی
تصفیه فاضلاب
مدیاهای کالدنس نوع یک ()
مدیای کالدنس نوع سه ()
تحقیقات جنبی
مختصری در مورد آب پنیر
اثر آب پنیر در درمان بیماری ها
میکروارگانیسمها به عنوان غذا )پروتئین تک یاخته(
خلاصه ی خط تولید SCP از آب پنیر
تولید مخمر غذایی از آب پنیر
پوکی استخوان
علل بیماری
پیشنهادات دانشجو
تولید شیرهای غنی شده با ویتامین D ویژه مبتلایان به پوکی استخوان
حذف مرحله هموژن کردن در پروسه تولید آبمیوه
 
تاریخچه شرکت :
شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با حدود بیش از نیم قرن تلاش در عرصه تولید شیر و سایر فرآورده های آن با ۱۶ کارخانه تحت پوشش در ۱۳ استان کشور و بیش از ۲۳۵ نوع فرآورده شیری با بسته بندی های متنوع استرلیزه و پاستوریزه پرچم دار توسعه این صنعت در کشور است.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی یکی از بزرگترین کارخانه های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران می باشد که در سال ۱۳۵۲ در محل قبلی خود واقع در ۳ کیلومتری جاده دریا توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و فعالیت خود را شروع کرده تا اینکه در طی سال ۱۳۶۲ به بانکهای کشاورزی، تجارت و ملت واگذار می شود و در سال ۱۳۷۴ بنیاد مستضعفان و جانبازان این شرکت را از بانکها خریداری می کند و نهایتا در سال ۱۳۷۹ این شرکت توسط شرکت صنایع شیر ایران خریداری و به خانواده پگاه می پیوندند و تا چند سال پیش تنها واحد تولیدی لبنی در استان بوده است.
در راستای سیاستهای کلان و راهبردی شرکت صنایع شیر ایران مبنی بر تداوم تاثیر مثبت در اقتصاد ملی و سلامت و بهداشت عمومی و ارتقاء مصرف سرانه شیر در کشور، ساخت و اجرای پروژه ی کارخانه جدید پس از انجام مطالعات فنی و انتخاب مشاور و پیمانکاران خارجی و داخلی اجرا و در بهمن سال ۸۶ به بهره برداری رسید و قادر به دریافت و فرآوری ۴۵۰ تن شیر در یک شیفت کاری می باشد . طراحی و ساخت خطوط پروسس، کنترل تولید، سیستم های اتوماسیون توسط شرکت تتراپک سوئد با آخرین دستاورد و تکنولوژی روز دنیا انجام گرفته است که در حال حاضر مجهزترین کارخانه شیر در خاورمیانه محسوب میشود.
اتوماسیون و استانداردسازی بالا و تکنولوژی جدید در تاسیسات و ساختمان و خطوط تولید و تنوع در تولیدات وظرفیت بالای تولید از جمله ویژگی های مهم این کارخانه میباشد به طوری که دارای پکیج کاملی از فرآورده های شیری در سطح بین المللی  است .
این کارخانه در حال حاضر تولید کننده انواع محصول شامل انواع شیر استریلیزه و طعم دار، شیر پاستوریزه ، ماست ساده و طعم دار ، دوغ ، خامه ساده و کاکائویی، پنیر Baf ، پنیر UF، آب میوه پاکتی می باشد.
کارخانه شیر پگاه آذربایجان غربی در تاریخ ۸۶/۱۲/۴ مورد بهره برداری قرار گرفت که تاریخ شروع احداث آن ۸۴/۱/۱ می باشد. مساحت کل کارخانه در حدود ۲۰ هکتار با زیر بنای ۲۹ هزار متر مربع با سرمایه ای بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال در شهر ارومیه و با استفاده از مدرنترین تکنولوژی در خاورمیانه  بنا گردیده است.
همواره تلاش شده است تا محصولات تولیدی، از سالمترین شیرهای خام که از دام سالم و در شرایط بهداشتی دوشیده شده، تهیه و با نظارت واحد کنترل کیفیت در مراحل مختلف تولید و در بشته بندی های بهداشتی، استریل و استاندارد به بازار عرضه شود بطوریکه تا پایان زمان تعیین شده برای مصرف بسیار تازه و با کیفیت باقی بمانند.
واحد تحقیق و توسعه این کارخانه همگام با دانش روز دنیا و با استفاده از فن آوری مدرن جهانی به دنبال تهیه محصولات جدید و با کیفیت در حد استانداردهای بین المللی می باشد.
بخش اداری شامل اتاق مدیریت ،حسابداری و سایر بخشهای مرتبط میباشد. نماز خانه و رستوران بطور مجزا در کنار ساختمان اداری بوده  و بخش تولید شامل اتاق CIP، اتاق برق، انبار نگهداری دستگاه ها ، سردخانه، سالن خط تولید، آزمایشگاه میکروبی – شیمیایی میباشد و سرویس های بهداشتی و رختکن و دوش در کنار سالن تولید می باشد. این کارخانه در ۱۳ کیلو متری جاده مهاباد واقع شده است .
مواد اولیه شامل شیر خام، خامه و کنسانتره وارد شده به کارخانه، و محصول نهایی در مراحل مختلف در آزمایشگاه مجهز کارخانه توسط کارشناسان با تجربه آزمایش و پس از تایید، محصول نهایی به بازار عرضه میگردد.
ماده ی اولیه ی مصرفی اصلی در این کارخانه شیر خام می باشد. محصولات تولیدی در این کارخانه بعد از تولید در ظروف مناسب ازجمله تتراپک و پری پک و .. بسته بندی می گردند. کارخانه طوری طراحی گردیده است که محوطه خارجی آن شرایط را برای یک بارگیری مناسب مهیا کرده است .حیاط کارخانه از فضای سبز مناسبی برخوردار است. موقعیت جغرافیایی آن طوری است که ازهرگونه آلودگی ، بلایای طبیعی مصون است. سیستم فاضلاب و دفع زباله آن بی نقص و بدون مشکل است و زباله ها بدون هیچ دردسری دفع می شوند.  کارخانه در کنار جاده اصلی قرار گرفته است. ماده اولیه کارخانه از دامداری ها و روستای اطراف کارخانه خریداری می گردد. محصول عمده کارخانه شیر استریلیزه می باشد ، اما درکنار این محصول شیر پاستوریزه ماست، دوغ و خامه نیز تولید می گردد. محصول کاملا بصورت پیوسته تولید می گردد. شیر تولید شده  کاملاً با شرایط بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
شیر خام به محض ورود به کارخانه مورد بررسی و آزمون قرار میگیرد و در صورت تایید  توسط واحد کنترل کیفیت وارد مخازن ذخیره و نهایتا بسته به نوع محصول وارد خط تولید می شود.
واحد کنترل کیفی در سه مرحله آزمایشات دقیقی روی شیر خام، محصول در حال تولید و محصول تولید شده نهایی انجام داده و پس از بررسی کامل و تایید کیفیت مجوز خروج صادر مینماید.
نظارت واحد کنترل کیفی برعملیات انبارداری و بارگیری محصول تا زمان خروج از کارخانه و استفاده از خودروهای مناسب جهت حمل بار باعث کاهش ضایعات شده و در نتیجه این  محصولات در بسته بندی های سالم در کمترین زمان بدست نمایندگان وسپس مصرف کنندگان خواهد رسید.
دریافت لوح صنعت سبز به عنوان واحد صنعتی دوستدار محیط زیست، نشان واحد نمونه استاندارد استان، لوح واحد برگزیده استانی، نشان حلال، سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ (مدیریت کیفیت، محیط زیست و ایمنی و بهداشت کار)، سیستم مدیریت زیست محیطی۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ۱۸۰۰۱:۲۰۰۸، فعال نمونه عرصه سلامت انسان و نمونه کار و امور اجتماعی انسان از دیگر افتخارات این کارخانه بشمار می رود.
نمای کلی کارخانه
شیر خام وارد شده به کارخانه در محل آزمایشگاه دریافت شیر خام تحت بررسی کارشناسان آزمایشگاه قرار گرقته و یکسری آزمایشهای ارگانولپتیکی، شیمیایی و میکروبی بر روی آن انجام میگیرد تا در صورت تأیید، اجازه تخلیه و ذخیره در مخازن برای آن صادر گردد

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی کارخانه شیر ,
:: بازدید از این مطلب : 1274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مقاله کارآموزی در نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون رنگی

فهرست مطالب :
بخش ۱
تیونر                                    ۱
بخش ۲
طبقه IF آشکار ساز و AGC                          ۷
بخش ۳
مدارات رنگی                                 ۱۵
بخش ۴
مدارات تصویر (طبقه ویدئو)                       ۵۸
بخش ۵
منبع تغذیه                               ۶۲

بخش ۱ : تیونر

همانطوریکه در نمای کلی گیرنده های رنگی بررسی گردید امواج دریافت شده توسط آنتن به تیونر منتقل می گردد.، تیونر تلویزیونهای رنگی علاوه بر کارهای معمولی یک تیونر که از تلویزیون سیاه و سفید به خاطر داریم (انتخاب کانال ، حذف امواج مراخم ، تقویت موج فرستنده و …..)  در خروجی خود امواج فرستنده را تبدیل به سه موج IF  به ترتیب زیر می کنند :
۱) IF  صدا (فرکانس ۴/۳۳ مگاهرتز)
۲) IF    تصویر (فرکانس ۹/۳۸ مگاهرتز)
۳) IF رنگ (فرکانس ۴۳/۳۴ مگاهرتز)

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله کارآموزی در نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون رنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
بررسی نقش شخصیت و رفتارهای اخلاقیدبیران معارف اسلامی در الگوپذیری دانش آموزان متوسطه
 فهرست مطالب 
مقدمه
مفهوم علم
معنای عالم
هنر معلمی
لزوم دلسوزی معلم
معلم در سخنان مقام معظم رهبری
طرح درس واجزای آن
معلم،مدیریت کلاس،موانع وراهبردها
عناصر موثر برمدیریت کلاس
رهبردهایی جهت مدیریت موثر در کلاس
اطلاعاتی پیرامون ارتقای مهارت های تدریس
ارتقای شیوه ی تدریس
معرفی برخی از کتاب های سودمند در زمینه ی روش تدریس
تاثیرات نحوه ی برخورد معلم با دانش آموزان
روش های تدریس
چهارویژگی خاص در تعریف تدریس
روش های نوین تدریس
ادغام روش ها، بهترین الگوی آموزشی
بررسی نقش شخصیت ورفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی
ضرورت تربیت اخلاقی در اسلام
تربیت الگویی دراسلام واهمیت آن
اهمیت تربیت اخلاقی در مقطع متوسطه
ویژگی های معلمان موفق دینی
نقش معلم در تربیت دینی دانش آموزان
جایگاه ونقش معلم در اسلام
پیشنهاد های کاربردی براساس یافته های پژوهش
نتیجه گیری
منابع
مقدمه :
معلّمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است.
معلّمی عشقی است  الهی و آسمانی است که پروردگارِ مهربان به انسان اعطا کرد تا با همّت بلند خویش روشنائی شب های تارِ جهالت و نادانی باشد.
معلمّی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند.
براستی که معلّمی شغل نیست، عشق است.
مفهوم علم
امروزه در زبان پارسی و عربی کلمه «علم» به دو معنای متفاوت بکار برده می شود:
۱-معنای اصلی و نخستین علم، دانستن در برابر ندانستن است. قرآن کریم به این معنا اشاره دارد که  « هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون» «آیا یکسانند آنان که می دانند و آنان که نمی دانند.» (زمر/ ۹)از این منظر به همه دانستنیها صرف نظر از نوع آنها علم گفته می شود مطابق این معنا، اخلاق، ریاضات، فقه، ‌دستور زبان، مذهب، زیست شناسی و نجوم همه علم اند.
کلمه   Knowledge در انگلیسی وCo   naissance  در فرانسه معادل این معنا علم اند.
۲-کلمه علم در معنای دوم منحصراً به دانستنی هایی اطلاق می شود که بر تجربه مستقیم حسی مبتنی باشند… علم در این جا در برابر همه دانستنیهایی قرار می گیرد که آزمون پذیر نیستند. اخلاق (دانش خوبی ها و بدیها) متافیزیک (دانش احکام و عوارض مطلق هستی) عرفان (تجارب درونی و  شخصی) منطق (ابزار هدایت فکر) فقه، اصول، بلاغت، و … همه بیرون از علم به معنای دوم آن قرارمیگیرندوهمه به این معنا غیر علمی اند کلمه SCIENCE در انگلیسی و فرانسه معادل این معنا علم اند.  دیده می شود که علم در این معنا بخشی ازعلم به معنای اول را تشکیل  می دهد و به سخن دیگر علم تجربی نوعی از انواع دانستنیهای بسیاری است که در اختیار بشر می تواند قرار گیرد. رشد علم به معنای دوم عمدتا از آغاز دوره رنسانس به بعد است در حالیکه علم به معنای مطلق آگاهی (معنای اول) تولدش با تولد بشریت هم آغاز است. آیه قرآنی «خلق الانسان علمه البیان» (خداوند رحمن انسان را آفرید و بیان را به وی تعلیم داد/ رحمن/۴و۳) بهترین موید این معناست.
معنای عالم باتوجه به دو تعریف از علم
در نگاه اول به علم که نگاه ترکیبی به معرفت است خداوند معلم اول و پیامبر معلم ثانی است چرا که پس از تعلیم آدم توسط خداوند دستور «قال یا آدم اننبئهم باسمائهم» (ای آدم ملائکه را به این اسماء آگاه ساز/ بقره ۳۳) آدم علیه السلام داده شده این بدان جهت است که اساساً هدف آفرینش انسان با علم و معرفت پیوند ناگستنی دارد در بیان رسا و جامع سید شهیدان امام حسین (ع) این معنا به خوبی  روشن  است  که:«ما خلق العباد الا لیعرفوه،‌ فاذا عرفوه عبدوه» (بندگان را نیافرید مگر برای آن که او را بشناسند پس چون او را شناختن عبادتش خواهند کرد.
در این معنا هدف از ارسال معلم ثانی ارائه معرفتی است که انسان بواسطه آن به عبادت  می رسد «هو الذی بعث فی الامیین رسولاً منهم تیلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب  و الحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین» (اوست خدایی که پیامبر بزرگوار از میان شان  برانگیخت تا بر آنان آیات وحی را تلاوت کند و آنان را پاک سازد و شریعت کتاب و حکمت الهی را بیاموزد که پیش از این همه در ورطة جهالت و گمراهی بودند (جمعه/۲) در این آیه همه علوم ازجمله بیان، اخلاق،‌ تعلیم کتاب وحکمت، برای رهایی از گمراهی  و یافتن راه هدایت (عبادت) توسط پیامبر(ص) معرفی شده است.
 ارزش و مقام معلم
شرافت و مرتبه معلم زمانی اهمیت دارد که بتواند شان خداوند و پیامبران را در  وجود خود محقق سازد  و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت را برقرار سازد. لذا در این تعریف شهید مرتضی مطهری  یکی از آن معلمان راستین است که اولاً با نگاه  ترکیبی  به همه معارف بشری نظر می کند و ثانیا  تمامی  تلاشهای علمی و عملی را  مقدمه ای برای عبادت می داند و در این راه به مرحله سوم دینداری راه می یابد  و  با شهادت، عبادت عملی و علمی خود را کامل می سازد . به همین مناسبت روز شهادت این بزرگ مرد فرزانه (۱۱  اردیبهشت ) را روز معلم نامیدند .
روز معلم
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش  درآمد.
انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد.
دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.در این مسیر خطیر، بزرگانی گام نهاده اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد. علامه شهید استاد مرتضی مطهری (رحمته الله) از همین طایفه مقدس است که در سنگر تعلیم و تعلم، به قله های رفیعی دست یافت تا آنجا که معمار انقلاب اسلامی ـ که خود معلمی بزرگ است ـ همه آثارش را مفید می داند و بهره برداری از آنها را سفارش می کند .
هنر معلمی:
معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است. در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است: اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: ۱ـ ۵) بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید. انسان را از خون بسته سرشت بخوان ! و پروردگارت کریمترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی دانست. در این آیات خداوند، خود را «معلم» می خواند و جالب این که معلم بودن خود را بعد از آفرینش پیچیده ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است.  مقام معلم بودن خدا، بعد از آفرینش قرارداد. نوعی انسانی را که هیچ نمی دانست، به وسیله قلم آموزش  داد که این از اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش حکایت دارد:
چو قاف قدرتش دَم بر قلم زد              هزاران نقش بر لوح عدم زد
از این رو، می توان گفت که هنر شگفت معلمی از آن خداوند عالم است.
شهید ثانی رحمت الله درباره هنر معلمی خداوند می فرماید: خداوند از آن جهت به وصف (اکرمیت) و نامحدود بودن کرامتش، توصیف شد که علم و دانش را به
بشر ارزانی داشته است. اگر هر مزیت دیگری، جز علم و دانش، معیار فضیلت به شمار می رفت،  شایسته بود همان مزیت با وصف (اکرمیت) در ضمن این آیات همراه و هم پا گردد و آن مزیت به  عنوان معیار کرامت نامحدود خداوند به شمار آید. کرامت الهی در این آیات با تعبیر «الاکرام» بیان شده است. چنین تعبیری می فهماند که عالی ترین نوع کرامت پروردگار نسبت به انسان با والاترین مقام و جایگاه  او، یعنی علم و دانش هم طراز است.
به همین جهت امام خمینی (ره) می فرمود: معلم اول خدای تبارک و تعالی است ….. به وسیله وحی؛ مردم را دعوت می کند به نورانیت؛ دعوت می کند به محبت؛ دعوت می کند به مراتب کمالی که از برای انسان است.

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی نقش شخصیت و رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری دانش آموزان متوسطه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مجموعه کامل سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

مجموعه کامل سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

مجموعه ای کامل شامل بیش از ۶۶۰ سوال «آیین نامه راهنمایی و رانندگی» را در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید با مطالعه این سوالات خود را جهت شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی آماده سازید.
سوالات این مجموعه دارای بخش های زیر می باشد :

سوالات این مجموعه دارای بخش های زیر می باشد :
بخش ۱ : علائم راهنمایی و رانندگی
بخش ۲ : هوشیاری
بخش ۳ : هدایت و کنترل وسیله نقلیه
بخش ۴: برخورد و واکنش
بخش ۵ : آگاهی از خطرات
بخش ۶ : عابرین پیاده
بخش ۷ : مقررات راه و آزاد راه
بخش ۸ : تصادفات
بخش ۹ : بار و نحوه بارگیری
بخش ۱۰ : حق تقدم

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه کامل سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز – تاسیسات

عنوان
تشکر و تقدیر
مقدمه
بخش ۱
توضیحات در مورد سایت تصفیه خانه پساب صنعتی و فاضلاب شرکت لوله سازی اهواز
فلودیاگرام سیستم پسآب صنعتی
فلودیاگرام تصفیه خانه فاضلاب
مشخصات تجهیزات مخازن تصفیه خانه فاضلاب
بازدید و کنترل روزانه تأسیسات سایت آبرسانی
بخش ۲
توضیحاتی در مورد سایت آبرسانی شرکت لوله سازی اهواز
شستشوی سیستم کربن اکتیو
تولید آب نرم و احیاء کردن سیستم سختی گیرها
تولید آب صنعتی یه دمین
احیاء و شستشوی سیستم R-O
شستشوی فیلترهای شنی
بخش ۳
توضیحات در مورد تجهیزات سرمایش و گرمایش شرکت لوله سازی اهواز
سرمایش و گرمایش
جیلرها
پمپها
بویلرها
برج خنک کن

جیلرهای آب
بررسی یک سیکل تبرید
کمپرسور
کندانسور
اواپراتور
برج خنک کن
نصب چیلر
راه اندازی جیلر
اگر کمپرسور کار نکند
روغن کمپرسور
تشکر و تقدیر:
در ابتدا لازم است تشکر و تقدیری از مسئولین محترم شرکت لوله سازی اهواز داشته باشیم که از هیچ گونه کمکی فروگذار نکردند و در هر گونه کاری ما را یاری دادند.
ابتدا لازم است از مسئول آموزش آقای نیلیچی تشکر و قدردانی کنم و سپس تشکر خاصی از آقای مهندس مقدم که از هیچ گونه کمکی واقعاً فروگذاری نکردند داشته باشم.
مقدمه:
گسترش شهرنشینی و ایجاد روزافزون مجتمعهای مسکونی و ساختمانهای مرتفع از یک طرف و مسئله تأمین اقتصادی هوای مطبوع و مناسب به نیاز ساکنین و اقتضای نوع ساختمان از سوی دیگر موجب پیشرفت سریع تکنیکهای سرمایش و گرمایش در نیم قرن اخیر شده است به طوری که حرارت مرکزی و تهویه مطبوع خود به چندین شاخه تخصصی تقسیم می شود که احاطه و اشراف کامل بر تمامی جزئیات سیستمهای متعارف در سطح جهان شاید پس از سالها مطالعه و تجربه عملی نیز حاصل نشود ولی کلیه سیستمهای حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، قطع نظر از نوع آنها بر پایه اصول در دست یابی به یک سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب نقشی تعیین کننده دارد.
هوا مایه زندگی و نیاز به آن بیش از نیاز به آب و غذا می باشد. مقدار متوسط هوائی که یک انسان بالغ در یک شبانه روز تنفس می کند تقریبا ۱۵kg است در حالیکه غذا و آب به ترتیب ۲٫۵,۱٫۵kg است. آدمی بدون غذا تقریبا ۵ هفته و بدون آب ۵ روز زنده می ماند ولی بدون هوا بیش از چند دقیقه قادر به ادامه زندگی نیست.
هوا مخلوطی از گازهای مختلف است که قسمت اعظم آن را گازهای نیتروژن و اکسیژن تشکیل می دهد.
هوای سالم و طبیعی به طور تقریب شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن، ۹۳% آرگون و ۰۳/۰% گاز کربنیک و مقادیر بسیار جزئی نئون- هلیوم- کریبتون و غیره می باشد.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز – تاسیسات ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

گزارش کارآموزی کارخانه کنسرو راتان دزفول

فهرست مطالب
۱-۴ انتخاب مواد اولیه
فصل اول(اصول فرایندهای کنسروی)
۱-۳ مراحل مختلف کنسروسازی
۱-۲ اساس کنسرواسیون به وسیله حرارت
۱-۱ تاریخچه ی کنسروسازی
۱-۱۳ تمیز کردن مرطوب
۱-۱۲ تمیز کردن
۱-۱۱ آب
۱-۱۰ ارزیابی درجه ی رسیدگی
۱-۹ ترکیب شیمیایی
۱-۸ ارزیابی عطر و طعم
۱-۷ ارزیابی بافت
۱-۶ ارزیابی رنگ
۱-۵ ویژگی های ظاهری و شکل و اندازه
۱-۲۵ ظروف شیشه ای
۱-۲۴ قوطی های فلزی
۱-۲۳ ظروف بسته بندی غذاهای کنسروی
۱-۲۲ پرکنی
۱-۲۱ تهیه شربت و آب نمک
۱-۲۰ خردکردن
۱-۱۹ پوست گیری
۱-۱۸ دم گیری و هسته گیری
۱-۱۷ لکه گیری
۱-۱۶ جداسازی قسمت های زائد
۱-۱۵ سورتینگ
۱-۱۴ درجه بندی
۲-۱ مربا سازی
فصل دوم (فرآورده های کنسروی)
۱-۳۰ کدگذاری و برچسب زنی
۱-۲۹ سردکردن و خشک کردن بسته های کنسروی
۱-۲۸ تجهیزات مورد استفاده برای فرایند حرارتی کنسروها
۱-۲۷ فرایند حرارتی
۱-۲۶ دربندی
۲-۳ زیتون
۲-۲ کنسرو خیار شور
۲-۴ کنسرو سیر ترشی
۲-۵ ترشی لیته
فصل سوم(آزمایش های کنسروها)
۳-۱ آزمایشات میکروبی
۳-۲ آزمایشات فیزیکی و شیمیایی مربا
منابع
فصل اول:
اصول فرایندهای کنسروی
۱-۱ تاریخچه کنسروسازی
کلمه کنسرو از لغت یویانی”conservar” به معنی محافظت کردن گرفته شده است. بنابراین می توان گفت که هدف از کلمه کنسروکردن در صنایع غذایی ایجاد شرایطی است که بتوان تحت آن شرایط محصول مورد نظر را برای مدت طولانی نگهداری نمود. در نتیجه از نقطه نظر کلی تمامی روش های نگهداری مانند استفاده از حرارت، سرما، مواد افزودنی، اشعه و … در واقع نوعی روش کنسرو سازی می باشند. اما به علت اینکه در کشور ما از ابتدای کار صنایع قوطی کردن مواد غذائی از کلمه کنسرو استفاده شده است، عبارت کنسرو سازی فقط قوطی کردن مواد غذایی را تعریف کرده و در واقع این اصطلاح جانشین کلمه ی واقعی آن یعنی Caning یا Tining شده است.
تاریخچه ی کنسرو سازی به سال ۱۷۹۰ که دولت فرانسه با کشورهای اروپایی در حال جنگ بود، برمی گرددو در آن زمان، طولانی بودن مسافت باعث شده بود تهیه غذای سالم که بتواند زمان طولانی تا رسیدن به منطقه جنگی را تحمل کند با مشکل روبرو شود. ناپلئون جهت حل این مشکل جایزه ای به مبلغ ۱۲۰۰۰فرانک برای کسی که بتواند این مشکل را حل کند تعیین کرد. این جایزه تشویقی بود تا محققین مختلف برای حل این مشکل روی آورند. اما اکثراً این فعالیت ها نتیجه ی رضایت بخشی دربر نداشت. تا این که در سال ۱۷۹۸ قناد فرانسوی به نام نیکلاس آپرت که امروز به نام پدر کنسرو سازی معروف است، با ابداع روش مناسبی، مشکل را حل کرد و موفق به دریافت جایزه گردید. وی دریافت که اگر مواد غذایی را در داخل قوطی سر بسته حرارت بدهند و پس از آن هوا به داخل ظرف نفوذ نکند زمان ماندگاری غذا به نحو چشمگیری افزایش می یابد.
با ابداع این روش، مشکل نگهداری طولانی مدت مواد غذایی حل شده بود ولی علت این مسئله هنوز نامعلوم بود که موضوع تحقیق دانشمندان را به خود اختصاص داد. گیلوساک فیزیک دان معروف فرانسوی پس از انجام آزمایشات مختلف به این نتیجه رسید که محصولات گیاهی و جانوری در اثر تماس با اکسیژن هوا در معرض فساد قرار می گیرند ولی با قرار دادن این محصولات در داخل قوطی های دربندی شده می توان از این امر جلوگیری به عمل آورد. وی در گازهای موجود در داخل کنسروهای تولید شده توسط آپرت اکسیژنی نیافت و با استفاده از این موضوع از نظریه خود دفاع کرد و چنین نظر داد: آتش، عمل مخمرها را عقیم و یا لااقل خنثی می کند، وجود این مواد در طبیعت مواد متشکله حیوانی و گیاهی را تغییر داده و آنها را فاسد می کند. خود آپرت نیز با بررسی های متعددی که انجام داد به نقش دما در از بین بردن مخمرها اشاره کرد و اظهار داشت که اگرچه عملیات حرارتی نمی تواند تمایل محصولات غذایی به فاسد شدن را برای همیشه از بین ببرد ولی می تواند تا مدت مدیدی از فساد آنها جلوگیری به عمل آورد. آپرت در سال ۱۸۱۰ نتیجه تحقیقات خود را در کتابی به نام “LART de conserve” منتشر کرد که کلیات آن در ۴ماده ذیل خلاصه شده بود:
۱-   تمیز کردن و گذاشتن مواد غذایی که قصد کنسرو کردن آنها را داریم در داخل ظروف شیشه ای
۲-   درب بندی دقیق این ظروف به وسیله ی چوب پنبه
۳-   قرار دادن این ظروف در داخل آب جوش به مدت های مختلف بسته به نوع ماده غذایی
۴-   بیرون آوردن ظروف و سرد کردن آنها
اما به علت اینکه ظروف شیشه ای شکننده بودند به تدریج جای خود را به ظروف لعابی داد و پس از، پاتنت( امتیاز انحصاری) استفاده از قوطی های فلزی در سال ۱۸۱۰ به وسیله ی پیتر دورانت کسب گردید.
۱-۲ اساس کنسرواسیون به وسیله ی حرارت
مهم ترین عوامل فساد مواد غذایی عبارتند از:
۱-   میکرو ارگانیسم ها که منجر به فساد میکروبی می شوند.
۲-   اکسیژن هوا که منجر به فساد شیمیایی می شود.
۳-   آنزیم ها که منجر به فساد بیوشیمیایی می شوند.
۴-   عوامل فیزیکی و صدمات فیزیکی.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارآموزی کارخانه کنسرو راتان دزفول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی اسانس گیری

دانلود گزارش کارآموزی اسانس گیری

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول
معرفی سه گیاه
اوکالیپتوس
اکلیل
بابونه
انواع بابونه
اوکالیپتوس
موطن اصلی اوکالیپتوس
مشخصات کلی
ترکیبات شیمیایی
روغنهای فرار
روغنهای داروئی
روغنهای صنعتی
روغنهای معطر
خواص – کاربرد اوکالیپتوس
در هند
کاریونه و کیمون
مقدار و طرز مصرف
الکیل کوهی، رزماری
مقدمه
مشخصات کلی
ترکیبهای شیمیایی
شرح ترکیبهای شیمیایی عمده در گونه Rosmarinus officinalis
پیپرتین (۱-P-menthen-3-one)
سینئول (۱,۸-Cineol)
لینالول (Linalool)
آلفاپنین (a-pinene)
روش استخراج
نتایج
a-Pinene,piperitone
بحث
خواص درمانی
طرز و مقدار مصرف
بابونه
مقدمه
مشخصات کلی
اجزاء شیمیایی
آزولن ها
خواص درمانی آزولن
کاربرد آزولن ها در لوازم آرایشی
روش استخراج
نتایج
درصد ترکیبهای اسانس به روش تقطیر با آب
بحث
خواص و کاربرد
عوارض
انواع بابونه
بابونه کبیر
مشخصات
ترکیبات شیمیایی
خواص – کاربرد
مطالعات جدید علمی دانشمندان در مراکز تحقیقاتی جهان بر روی گیاه بابونه کبیر
بابونه کبیر به عنوان عامل کاهش فشار خون
بابونه کبیر به عنوان عامل موثر در رفع اختلالات هاضمه
بابونه کبیر به عنوان عامل موثر در رفع ناراحتی های زنانه
مقدار مصرف
بابونه رسمی
مشخصات
ترکیبات شیمیایی
خواص – کاربرد
بابونه وحشی
مشخصات
سایر تحقیقات علمی جدیدی که محققان در مراکز تحقیقاتی جهان درباره خواص درمانی بابونه انجام داده اند
بابونه برای التیام زخمها
بابونه برای رفع اختلالات هاضمه
بابونه برای معاجله اولسرها
بابونه از نظر تامین سلامتی زنان
بابونه به عنوان مسکن و آرام بخش
آثار بابونه در بیماری آرتروز و دردهای مفاصل
اثر بابونه برای پیش گیری از عفونتها
آثار بابونه در سیستم دفاعی بدن
مقدار مصرف بابونه
بحثی درباره فاکتورهای ایمنی در مصرف بابونه
بابونه رومی
مشخصات
ترکیبات شیمیایی
خواص – کاربرد
روش تهیه گرد بابونه رومی
عرق گل بابونه
دم کرده بابونه رومی
عصاره بابونه
شربت بابونه
مالیدنی برای درد مفاصل
بابونه زرد
مشخصات
خواص – کاربرد
فصل دوم
اسانس
اسانسگیری
اسانسها
تقطیر
تقطیر ساده
مصارف طبی و اقتصادی اسانسها
شیمی اسانسها
آشنایی با انواع مبردها
روش تقطیر با آب
دستگاه کلونجر دارونامه بریتانیا
دستگاه کلونجر انجمن شیمی تجزیه
دستگاه کلونجر، روش جایمند – رضایی
دستگاه کلونجر طرح میکوئل
تقطیر با بخار
تقطیر با آب و بخار
سوکسله Hot continous Emtraction
اشکالات روش سوکسله
اسپکتروفوتومتر
منبع تابش (radition source)
تکفام کننده یا تک رنگساز (monochromator)
سلها یا کیوتها
آشکارساز (detector)
آیینه ها و عدسیها
طرز استفاده از دستگاههای اسپکتروفوتومتر
بازیافت کلروفرم توسط دستگاه waterBatch یا Rotavapor
نکات
کارهایی که در این دوره انجام گرفت
کاربرد اسانس
کاربرد اسانسها در پزشکی و صنایع مختلف
عوارض جانبی
فساد و نگهداری از اسانسها
منابع

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارآموزی اسانس گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کار آموزی دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی

کار آموزی در تعاون روستایی

اینجانب دوره کارآموزی خود را در دفتر IT  سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران وابسته به  وزارت جهاد کشاورزی گذراندم و در این دوره با فناوری پورتال و مدیریت آن آشنا شدم و فرامینی را که آنجا بیشتر استفاده می شد را آموختم. کارهای جانبی از قبیل انجام  انواع کارهای اداری، نیز انجام شد.
معرفی سازمان:
سازمان مرکزی تعاون روستایی در سال ۱۳۴۲ تاسیس شد و دولت وقت ایران تعهد کرد که به سرویس های تکنیکی ، آموزشی، تجاری و کمک اعتباری به شرکت تعاونی های گروهی و فردی کشاورزی ادامه دهد. باوجود شبکه گسترده تعاونیهای روستائی وکشاورزی بعنوان دوبال توانمند دولتی ( سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران ) وغیردولتی ( شبکه تعاونی روستائی ایران ) بخش کشاورزی رادرحصول اهداف استراتژیک خرید محصولات کشاورزی وپایداری وتنظیم بازار وتوسعه پایدار روستا نقش اساسی ایفا می نماید.
در حال حاضر دو هزار و نهصد و سی و نه شرکت تعاونی روستایی گروهی با اعضای کل ۴٫۵۱۵٫۸۴۲ نفر عضو و سرمایه ۴۴۷٫۷۹۲٫۰۰۳٫۸۸۷ ریال است.
سازمان مرکزی تعاون روستایی که بر اساس قانون عهده دار امر هدایت، نظارت و حسابرسی شبکه گسترده تعاونیهای روستایی و کشاورزی می باشد، دارای ۳۱ شعبه در استانها، ۲۳۴ نمایندگی در شهرستانها، ۱۲ مدیریت و ۲۵ اداره در مرکز بوده که جمعا دارای۵٫۹۹۲ پست سازمانی بوده که فعلا با تعداد ۲٫۹۲۰ نفر پرسنل درکل کشور وظایف محوله را انجام می دهد.
تعاونیها درایران پیشینه ای درحدود شصت ساله دارند وتعاونیهای روستایی وکشاورزی بعنوان تعاونیهای چند منظوره عام وارد پنجمین دهه حضور وفعالیت خود درروستاهای کشورشده اند. تعاونیهای روستائی به واقع پس ازانجام اصلاحات ارضی  درسال ۱۳۴۱ درجهت حمایت ازکشاورزان وتولیدکنندگان که صاحب اراضی شده بودند شکل گرفت وپا به عرصه روستا گذاشت.
درک نیاز مشارکت مردمی، استفاده ازمنابع مالی اندک که توسط اعضاء اندوخته میگردد ولزوم استفاده بهینه ازعنصرمدیریت روستایی مورد نظر موجب گردید که درروستاها، شرکتهای تعاونی روستایی وکشاورزی تاسیس گردد.
چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی:
۱- توسعه ICT در مقوله برقراری ارتباطات شبکه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی (۳G و یا ۴G).

2- توسعه ICT درشرکتهاواتحادیه های تعاون روستایی وفعالیت در جهت کاهش میزان شکاف دیجیتالی درسطوح اجتماعی و بین المللی.
۳- توسعهICT در سطوح مختلف سازمان مرکزی و کلیه  سازمانها، اتحادیه و شرکتهای تابعه استانی و شهرستانی.
۴- توسعهICT در روستا در جهت پیش بینی میزان محصول، بارش سالیانه و وضعیت جوی و …
۵- توسعهICT در شرکتهای تعاونی روستائی ، کشاورزی و تعاونیهای زنان.
۶- توسعهICTوبهره گیری از سیستمهای خبره در کشاورزی(Expert Systems).
7- توسعهICT در کلیه فروشگاههای مصرف شبکه و استقرار سیستم مکانیزه فروشگاه زنجیره ای روستا و …
۸- توسعهICT در نمایندگیهای جایگاه مواد نفتی.
۹- توسعه ICT در ورابط بین الملل سازمان.
۱۰- توسعه ICT در فعالیتهای تجاری (بازاریابی، صنعت ، کشاورزی، توریسم ).
۱۱- توسعه ICT  در مقوله Rural Tourism و بالاخص Agri-Tourism در جهت شناساندن پتانسیل های مناطق روستایی و گردشگری به جهانگردان.
۱۲-  توسعه ICT در بحث فرصت های جدید (Teleworking ،  …, Call center) برای روستاییان و کشاورزان.
۱۳-  توسعهICTدرفعالیتهای خدماتی،رفاهی و فرهنگی روستا.
۱۴- توسعه ICT در جهت ایجاد همکاری بیشتر با وزارت بهداشت و درمان و وزارت رفاه و تامین اجتماعی برای کم کردن فاصله طبقاتی در زمینه های مختلف بهداشتی و خدماتی بین شهر و روستا.

فهرست:

معرفی سازمان:. ۱
چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزیتعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی:  ۲
چکیده :. ۵
مقدمه:. ۶
پیدایش پورتال.. ۸
از پورتال تا یک محل کار الکترونیکی…. ۱۰
پورتال‌های سازمانی…. ۱۳
چارچوب یک پورتال.. ۱۶
اجرای مدیریت در پورتال‌های سازمانی…. ۲۰
پورتال چیست؟. ۲۳
تفاوت های بین وب سایت و پورتال:. ۲۵
لیستی از ویزگیهای پورتال:. ۲۸
انواع پورتا ل.. ۳۲
تصویر  ۱ – طبقه بندی پورتال.. ۳۴
اجزای فنی پورتال.. ۳۵
نتیجه گیری:. ۴۵
۱- مدیریت رده ها ۴۸
پیغام خطا ۵۷
۲- چیدمان سایت… ۶۰
معرفی اشیاء قابل نمایش :. ۷۳
تاریخ و زمان:. ۷۴
جستجو:. ۷۵
تقویم:. ۷۶
ورود اطلاعات در آرشیو ها ۸۳
۳- آرشیو اخبار. ۸۳
۴- آرشیو تقویم:. ۹۷
۶- بایگانی ها:. ۱۰۷
۷- مدیریت زبان و مترجم:. ۱۱۱
- مدیریت مترجم:. ۱۱۴
۸- مدیریت ظاهر سایت… ۱۱۵
ب- ویرایش Theme. 120
9- سیستم امنیت و مجوزدهی… ۱۳۲
الف- مدیریت کاربران.. ۱۳۳
ب- مدیریت گرو ه ها ۱۳۹
ج- مدیریت نقش ها ۱۴۳

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کار آموزی دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه تولید آیفون

گزارش کارآموزی  کارخانه تولید آیفون
فهرست:
۱- مقدمه
۲- خط تولید صفحه آیفون
۳- انواع گوشی‌های آیفون
۴- خط تولید گوشی ۶۳۳
۵- خط تولید گوشی ۸۱۵
۶- خط تولید آیفون تصویری مدل ۸۴۰۲
۷- آمپلی فایر
۸- مراحل کار در کارخانه برای تولید آمپلی‌فایر
۹- بلندگو
۱۰- رک صوتی
۱۱- نرم‌افزار پروتل

مقدمه:
در طی این دوره توسط سرپرست کارآموزی در تمامی خطوط کارخانه که هر طبقه از آن به تولید محصول خاصی اختصاص داشت منتقل شدم، از خط مونتاژ گرفته تا مراحل بسته‌بندی محصول و با کلیه محصولات و چگونگی تولید محصولات الکترونیکی این شرکت آشنا شدم.
در تمامی این مراحل فعالیت‌های لازم را انجام دادم و با اطلاعات تئوری که در درسها با آنها مواجه بودم به صورت عملی برخورد کردم و مهارت‌هایی بدست آوردم. همچنین توسط مسئول قسمت علمی کارخانه با نرم‌افزار پروتل آشنا شدم و بر اطلاعات من افزوده شد.
تجربه بسیار خوبی بود، در طی این دوره مطالب جدیدی یادگرفتم به علاوه با محیط کار هم آشنا شدم.

خط تولید  صفحه آیفون:
قاب آیفون که در قسمتی از همین کارخانه تولید می‌شود وارد این طبقه از کارخانه می‌شود.
کارهای زیر روی این قاب انجام می‌شود تا تبدیل به آیفون شود:
۱-    روی هر قطعه از آیفون نام محصول و نام کارخانه چاپ می‌شود، یک نفر مسئولیت دارد توسط دستگاه چاپ کار چاپ را انجام دهد.
۲-    برای جلوگیری از واردشدن گرد و خاک به داخل قاب در قسمتهای داخلی فوم می‌چسبانند.
۳-    مرحله بعدی نصب‌کردن دوتا لولا برای اتصال رویه آیفون به قاب زیری است برای سهولت کار.
۴-    سفت‌کردن پیچ‌ها
۵-    وصل‌کردن سیم‌های لازم به بلندگو
۶-    پس از تست‌شدن بردهای سپهر سیم‌های لازم به بردها هم متصل می‌شوند.
۷-    وصل‌کردن زنگ و بلندگو روی برد.
۸-    کاربعدی وصل‌کردن بلندگو برد در قاب مخصوص خودش است (پیچ‌کردن)
۹-    گذاشتن قاب حاوی بلندگو و برد و زنگ در داخل صفحه آیفون
۱۰- گذاشتن شابی زنگ
۱۱- برد سوئیچ روی شابی زنگ پیچ می‌شود.
۱۲- مرحله بعدی تست صدا توسط سرپرست و زدن تاریخ است. این مرحله بسیار حائز اهمیت می‌باشد چون کیفیت صدا در آیفون بسیار مهم است و این کار باید توسط سرپرست انجام می‌شود که کاملاً نسبت به کیفیت صدا دقیق است.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی کارخانه تولید آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی چاپخانه

گزارش کارآموزی چاپخانه

فهرست مطالب

اهداف پروژه :‌ ۳
پیشگفتار. ۴
مقدمه چاپ افست… ۶
شرکت: ۷
۲ – ۱ شرکت سهامی عام. ۸
۲ – شرکت تضامنی.. ۸
۳ – شرکت نسبی.. ۸
۴ – شرکت های مختلط سهامی و شرکت مختلف غیر سهامی.. ۸
۵ – شرکت تعاونی.. ۹
۶-شرکت با مسؤلیت محدود. ۹
فصل دوم. ۱۳
مقدمات تاسیس چاپ خانه. ۱۳
اطلاعات عمومی.. ۱۴
محل چاپخانه. ۱۴
خرید دستگاه های چاپخانه. ۱۵
گمرک : ۱۶
توضیح مختصری از کار ماشین آلات… ۱۸
ملزومات چاپخانه. ۱۹
استخدام پرسنل چاپخانه. ۱۹
قرار داد کار. ۲۱
تعهدات کارگر. ۲۳
فصل سوم. ۲۶
مراحل تولید. ۲۶
اطلاعات نوشتاری ( فونت ) ۲۷
اطلاعات خطی.. ۲۷
چاپ… ۲۷
مراحل آماده سازی ماشین برای چاپ : ۲۹
فصل چهارم. ۳۱
مواد اولیه در چاپخانه. ۳۱
چگونگی بازاریابی چاپخانه. ۳۳
چگونگی محاسبه قیمت تمام شده. ۳۴
انبار چاپخانه. ۳۶
فروش محصول.. ۳۶
فصل پنجم. ۳۷
حسابداری های چاپخانه. ۳۷
فصل ششم. ۳۷
مالیات – بیمه. ۳۷
چگونگی پرداخت مالیات چاپخانه. ۳۸
فصل هفتم. ۴۰
مشکلات چاپ… ۴۰
پیشنهاد یک چاپخانه دار برای بهبود وضع چاپ… ۴۱
منابع.. ۴۲

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی چاپخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 2166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود کارتحقیقی جرم سیاسی

کارتحقیقی جرم سیاسی

فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول :‌کلیات
بخش اول : تعریف جرم شناسی
گفتار اول : چرا جرم شناسی را دانش مقدسی می شماریم ؟
بخش دوم : علت جرم
خلاصه فصل اول
فصل دوم : احکام و مسائل جرم سیاسی
بخش  نخست: پیشینه تاریخی جرم
بخش دوم : تعریف جرم سیاسی
گفتار اول: ویژگی های جرم سیاسی
بخش سوم : نحوه برخورد کلی با مجرمان سیاسی
بخش چهارم : میزان و نوع مجازات در جرایم سیاسی و نقش هیأت منصفه
بخش پنجم : علنی بودن دادگاه ، حضور هیأت منصفه و حضور وکیل و تأکید بر تشکیل جلسات دادگاه در محاکم دادگستری
بخش ششم : تأملی در تخفیفات و تسهیلات
خلاصه فصل دوم
فصل سوم : بغی یا جرم سیاسی از نظر اسلام
بخش اول : تعریف جرم سیاسی از نظر اسلام
بخش دوم : شخصی (‌و یا درونی بودن )‌جرم سیاسی ( بغی ) و یا مادی و بیرونی بودن آن از نظر اسلام
بخش سوم : شرایط جنگ با بغات یا مجرمین سیاسی
بخش چهارم: جرم سیاسی در متون اسلامی
بخش پنجم : مزایای مجرمین سیاسی و حقوق بغاه
گفتار اول : قبل از اقدام به جنگ
گفتار دوم : در خلال شورش و پس از جنگ
خلاصه فصل سوم
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مأخذ
پیشگفتار :
جرم رفتاری است که توسط قانون بزه یا خطایی عمومی تلقی و منع شده است و ازاین رو ، در صورت وقوع ، پس از پیگرد و دادرسی کیفری ، قابل مجازات است . برای تحقق رابطة‌اجتماعی مجرمامه سه رکن : ۱- عنصر قانونی ۲- عنصر ماده و ۳ عنصر معنوی باید جمع شود
یکی از انواع و اشکال جرایم ، «‌جرم سیاسی » است . تفکیک بین جرایم سیاسی و جرایم عمومی وعادی تا انقلاب فرانسه (۱۷۸۹) ناشناخته بود. با توجه به ارزشی که ملت های گوناگون برای حاکمیت خود قائل بوده اند و با توجه به تلاش حکام در جهت حفظ قدرت و حاکمیت خود ، جرایمی که ماهیت سیاسی داشت و به نحوی مربوط به شاهان و سلاطین و امپراطوران می شد با شدیدترین و هولناک ترین مجازات ها مواجه بود . و گاه نه فقط مجرم سیاسی ، بلکه خانواده و نیاز و مال و منال و خلاصه هستی او ، فدیه و قربانی عمل و اقدام مجرم می گردید .
البته به مرور ایام این تفکر به وجود آمد که مجرمین سیاسی ، به دلیل برخورداری از انگیزة شرافتمندانه،‌مستحق برخوردی حاضر و عطوفت آمیز می باشند . بنابراین تخفیف ها و مساعدت هایی برای این قبیل مجرمین از قبیل عدم اجبار آنها به انجام کار در زندان و یا پوشیدن لباس مخصوص زندانیان ، عدم امکان استرداد آنها به کشورهای متقاضی استرداد ، لزوم وجود هیأت منصفه در رسیدگی به جرایم آنها ، فقدان محدودیت در مورد اعطای عضو به آنان ، عدم اجرای مقررات مراجع به تکرار جرم در مورد آنها ، اعاده حیثیت سریعتر نسبت به مجرمین عادی و نظایر آنها در قوانین موضوعه پیش بینی شده است .
در ایران به رغم اهمیت موضوع جرم سیاسی ، در مورد این جرم نسبت به سایر جرایم ، تخفیفات جزایی و جرم شناسی اندکی انجام گرفته است .
همین عامل ، نگارنده را بر آن داشت تا برای کار تحقیقی خود موضوع جرم شناسی را برگزیند و در این باره پژوهشی بعمل آورد . البته به دلیل تحقیقات اندک ، در راه انجام این پژوهش مشکلات و موانعی از جمله کمبود منابع وجود داشته که امید است استاد محترم با علم به این مشکلات و موانع تحقیق حاضر را مورد ارزیابی قرار دهند .
بی تردید بدون همکاری و مساعدت مجموعه‌ای از عوامل دخیل امکان این پژوهش وجود نداشت . در اینجا سزاوار است از راهنمایی ها، تلاش ها و ارشادات استاد درس جناب آقای دکتر امامی تشکر و قدردانی کرد . همچنین از مسئولین و کارمندان کتابخانه های دانشگاه یزد ، مجتمع علوم انسانی دانشگاه یزد ، دانشکده الهیات میبد که بعضی منابع مربوط به این پژوهش در اختیارم گذاشتند و کسانی که کار تایپ و صحافی این تحقق را به عهده گرفتند و نیز پدرم که امکان اخذ پاره‌ای مطالب از سایت های اینترنتی را برایم فراهم کرده و در انتخاب این موضوع کمکم کردند و سپاسگزاری و قدر دانی می نمایم .
مسلماً این پژوهش همراه با کاستی ها و ضعف هایی است اما امیدوارم که استاد محترم به عنوان یک کار اولیه و مقدماتی کمبودها  را نادیده و از این طریق بستری برای کارهای عمیق‌تر بعدی فراهم شود .
مقدمه :
تفکیک بین جرایم سیاسی ، و جرایم عمومی و عادی ، تا انقلاب فرانسه (۱۷۸۹) نه تنها ناشناخته بود ، بلکه ، قبل از آن تاریخ ،‌جز در برخی حکومتها آن هم به صورتی بسیار محدود ، نامی از جرم سیاسی برده نمی شد، ولی در عوض جرایمی که ماهیت سیاسی داشت و به نحوی مربوط به شاهان و سلاطین و امپراطوران می شد ، با شدیدترین و هولناک ترین مجازاتها ، مواجه بود . و گاه نه فقط مجرم سیاسی ، بلکه خانواده و تبار و مال و منال و خلاصه هستی او ، فدیه و قربانی عمل واقدام مجرم می گردید .

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارتحقیقی جرم سیاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله مشارکت تجارتی

مشارکت تجارتی (جوینت ونچر)
JOINT VENTURE
فهرست مطالب
فصل اول: جوینت ونچر (مشارکت تجارتی)
فصل دوم: اقسام مشارکت تجارتی بین‌المللی در ایران
۱) مشارکت تجارتی بین‌المللی قراردادی (مدنی)
۲) مشارکت تجارتی بین‌المللی شرکتی (J.V)
- معایب مشارکت تجارتی بین‌المللی قراردادی (مدنی)
- عناصر تشکیل دهنده مشارکت تجارتی (J.V)
فصل سوم: شکل حقوقی مشارکت تجارتی بین‌المللی (J.V.C)
- طبقه بندی قراردادهای مشارکت تجارتی به اعتبار نوع فعالیت
۱) قراردادهای اکتشاف نفت
۲) قراردادهای امور ساختمانی
۳) قراردادهای امور بانکی
الف) مشارکت مدنی در بانکها
ب) مضاربه در بانک
ج) فروش اقساطی در بانک
د) اجاره به شرط تملیک در بانکها
فصل چهارم: خاتمه مشارکت تجارتی بین‌المللی (J.V)
فصل پنجم: حل و فصل اختلافات
نتیجه گیری
پیشنهادات
فصل اول:
جوینت ونچر (مشارکت تجارتی)
Joint Venture اصطلاحی است انگلیسی که در زبان حقوقی و اقتصادی کشور ما به همان لفظ بکار رفته است بعضیها با توجه به اینکه این اصطلاح برای اولین مرتبه در قراردادهای نفتی مورد استفاده قرار گرفته است آن را در مقابل قرارداد امتیاز (Concession) قرار داده و از آن به قرارداد مشارکت تعبیر نموده اند Joint Venture الزاماً قرارداد نیست و گاه ماهیت حقوقی شرکت را به خود می گیرد.
اکثر قریب به اتفاق مشارکتهای تجارتی بین‌المللی در ایران به نوعی با مقوله سرمایه گذاری خارجی مرتبط می باشند در حقوق ایران و بیشتر نظامهای حقوقی دو قسم مشارکت تجارتی که عبارتند از مشارکت تجارتی قراردادی یا مدنی و مشارکت تجارتی شرکتی یا حقوقی از یکدیگر قابل تشخیص می باشند که مشارکت تجارتی قراردادی یا مدنی به جهت عدم برخورداری از شخصیت حقوقی و پیامدهای ناشی از آن چندان مورد استقبال قرار نگرفته است در عوض مشارکت تجارتی شرکتی یا حقوقی (J.V) معمولاً در قالب یکی از اقسام شرکتهای تجاری مشمول قانون تجارت شکل خارجی و نمود عینی به خود می گیرد و مورد استقبال و توجه سرمایه گذاران خارجی و شرکاء محلی ایرانی واقع گشته و مشارکتهای بین‌المللی در قلمرو ایران عمدتاً در این قالب تحقق می یابد. مبنای حقوقی و قانونی مشارکتهای تجارتی بین‌المللی خارجیان با شرکاء ایرانی حسب مورد قانون جلب و حمایت سرمایه های خارجی مصوب ۱۳۳۴ و قانون تجارت و نیز قوانین مربوط به مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران می باشد با تصویب قانون اساسی و با خصوص با توجه به نحوه نگارش اصول ۴۴ و ۸۱ قانون اساسی اشکالات و ایراداتی در خصوص مشروعیت یا عدم مشرویت قانونی مشارکت و سرمایه گذاران اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی میان صاحبنظران و دست اندرکاران امور حقوقی و  اقتصادی مطرح گردیده است به هر تقدیر نیاز روز افزون غیرقابل اجتناب کشور به بهره گیری از سرمایه، تکنولوژی توانائیها و مهارتهای مدیریتی سرمایه گذاران خارجی، غلبه و بکاربردن این مشارکت (مشارکت تجاری)‌(j.v) را در عرصه علم و عمل در پی داشته است.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مشارکت تجارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کاراموزی شرکت کشت وصنعت دزدشت کنترل کیفیت و تکنولوژی سوسیس کالباس وهمبرگر

گزارش کاراموزی شرکت کشت وصنعت دزدشت کنترل کیفیت و تکنولوژی سوسیس کالباس وهمبرگر
فرمت کاراموزی                                                             
نامه های کارخانه                                                            
فهرست                                                                         
پیشگفتار                                                                       
بخش اول اشنایی با مکان کاراموزی
مقدمه
تاریخچه سازمان
نمودارسازمانی
نوع محصولات تولیدی
فرایندتولید
بخش دوم
بررسی جزییات سازمانی بخش صنایع
اموراجرایی دردست اقدام
برنامه های اینده
تکنیکهای موجود
بخش سوم کنترل کیفیت سوسیس کالباس همبرگر
مقدمه ای از کنترل کیفیت
تاریخچه سوسیس وکالباس درایران
صنعت سوسیس وکالباس
خلاصه کنترل کیفیت سوسیس وکالباس
کنترل کیفیت مواداولیه موردنیاز
کنترل کیفیت درحین تولید
کنترل کیفیت محصول تولیدشده
تاسیسات وتجهیزات
نتیجه گیری
تاریخچه سوسیس وکالباس درایران
پیشگفتار
کمبودموادغذایی رفاه جوامع بشریت را تحت تهدید قرداده وامروزه نیزدر اکثر ممالک دنیا روزبروزمحسوستروتشدید میگردد.افزایش تقاضا برای کلیه ی فرآورده های موادغذایی بر اثر بالا رفتن درامد سرانه درایران ازیک طرف وکاهش درامر تولید فراورده های غذایی دراثر اجرای برنا مه های تحولاتی از طرف دیگران کمبود مواد را که درگذشته چندان احساس نمی شد روزبروز به افزایش گذارده تا انجاییکه ما رانیازمندبه واردات انواع مختلف مواد غذایی اولیه ازخارج نموده است.
علاوه بر اجرای برنامه های توام با طرحهای کنترل کیفیت وجلوگیری از اتلاف مواد غذایی تولید شده در داخل کشور بسیار ضروری وحائز اهمیت می باشد تولید مواد غذایی با کیفیت مطلوب ونگهداری آن در انبار های سرد یکی از مسائل مهم ومؤثر در تا مین وبهبود مواد غذایی می باشد. با توجه به کمبود گوشت که یکی از عمده ترین مواد تامین کنننده پروتئین حیوانی لازمه بدن می باشد ومشکلات ناشی از روش های غلط بکار برده شده در کشاورزی ودامداری در سالهای گذشته که رسیدن به خود کفایی را درزمینه تامین گوشت وشیر مورد نیاز کشور به صورت امری مشکل در آورده است. استفاده از فراورده های گوشتی بعنوان تامین کننده پروتیئن حیوانی وجایگزین آن بجای درصدی از گوشت مصرفی سرانه می تواند پاسخگوی مقداری از مشکلات تغذیه ای جامعه باشد. بتا به دلایلی که به اختصار در زیر ارائه می شود تولید سوسیس وکالباس قادر است مشکلات کمبود گوشت را تاحد قابل ملاحظه ای جبران نماید:

الف- طبقات کم درآمد با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به بهای گوشت می توانند مقدار لازم سوسیس وکالباس تهیه ودر رژیم غذایی خود استفاده نمایند.
ب- باتوجه به اینکه در ایران با هر کیلو گوشت مصرفی می توان ۲تا۳ کیلو فرآورده های گوشتی خوب تهیه نمود لذا با برنامه ریزی وایجاد زمینه های لازم جهت تولید فرآورده های گوشتی باکیفیت خوب وجایگزین نمودن آنها در رژیم غذایی کشور قادر خواهیم بود از ورود ومصرف گوشت به مقدار قابل ملاحظه ای بکاهیم که ازنظر مسائل ارزی نیز مطلوب است .
ج- این تولیدات بدلیل استفاده از انواع متنوع مواد اولیه حیوانی وگیاهی از نظر پروتیئن حیوانی وپروتیئن گیاهی جزء یکی از کا ملترین غذاها به شمار می آید.
در حال حاضر فراورده  های گوشتی جزئی از رژیم غذایی مردم شده است بطوریکه در بین شهرنشینان ایرانی کمتر خانواده ایی را می توان یافت که در هفته حداقل یک یا دوبار از فراورده های گوشتی استفاده نکند.مشاهدات روزمره نشان می دهد که بازار شدیداً ًبه این محصولات نیاز دارد وباتوجه به ضریب رشد جمعیت در ایران تقاضا حداقل در یک دوره دراز مدت ، درحال افزایش است وسرمایه گذاری دراین طرح قابل توجه وضروری است.
تشویق در تولیدوتعدیل عرضه وتقاضا توام با تثبیت قیمتها دربازارادامه وتوسعه درتولید راتضمین می نمایدوهمبستگی مستقیم با ایجاد صنایع بسته بندی یک رشته فرعی ازطرح می باشد.موادغذایی با کیفیت مطلوب وطول عمر نگهداری زیادوانبارهای انجمادواحداث صنایع غذایی مختلف جدید درکشور نمایا نگریک اقتصاد مترقی پا برجاوموفق می باشد.
لذا موسسین طرح با توجه به برنامه های بازسازی شهرهای جنگ زده وتوسعه اقتصادی واجتماعی وسیاسی دولت درامرصنایع غذایی وسمینارهای مختلفی در این زمینه موفق به احداث شرکت محصولات غذایی با تولیدات متنوع وتاسیس یک واحد کارخانه سوسیس وکالباس سازی درحومه شهردزفول شدند.که انشاءاله ایزد توا نا حامی وپشتیبان آنان دراین امرخطیروبزرگ باشد

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کاراموزی شرکت کشت وصنعت دزدشت کنترل کیفیت و تکنولوژی سوسیس کالباس وهمبرگر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه مقایسه هیپوکندری در بین دانشجویان متاهل و مجرد

مقایسه هیپوکندری در بین دانشجویان متاهل و مجرد

فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه ۲
بیان مساله ۴
سوال مسئله ۵
اهداف تحقیق ۵
اهمیت و ضرورتتحقیق ۶
فرضیه تحقیق ۷
تعریف عملیاتی ۷
تعریف نظری ۷

فصل دوم

اختلالات شبه جسمانی ۹
خود بیمار انگاری چیست ۹
شروع وشیوع خود بیمار انگاری ۱۰
خود بیمار پنداری در نوجوان ۱۱
ضوابط تشخیص خود بیمار انگاری بر اساس dsmiv 12
اختلالات بدنی و اختلالات تجزیه ای ۱۴
نمونه ای فلج هیستریایی ۱۸
معیارهای افتراقی اختلالات تبدیلی از اختلالات بدنی ۲۱
هیستری گروهی ۲۲
شرایط ایجاد اختلالات تبدیلی ۲۴
علل مولد خود بیمار انگاری ۲۵
دیدگاه مختلف در مورد خود بیمار انگاری ۲۸
فصل سوم
جامعه تحقیق ۳۲
نمونه تحقیق ۳۲
روش نمونه گیری ۳۲
ابزار تحقیق ۳۳
روایی و اعتبار ابزار تحقیق ۳۴
طرح تحقیق ۳۴
روش آماری ۳۵
متغیرهای تحقیق ۳۵
فصل چهارم
جدول ۱-۴ ۳۷
تجزیه و تحلیل داده ۴۱
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری ۴۳
پیشنهادات ۴۵
محدودیت ها ۴۵
منابع ۴۶
مقدمه
در اختلال هیپوکندریا فرد نگران سلامت خود و ابتلاء به اختلالات بدی فرضی است که عمده شکایت این افراد در رابطه با بیماریهای بدی است و شکایاتی که به الگوی مرضی منطقی محدود نمی شود مثلاً ممکن است از نوعی ناراحتی و درد غیر عادی در ناحیه معده و سینه و سر و دستگاه تناسلی یا سایر قسمتهای بدن شکایت کند .
نظریه های اولیه درباره اختلالات روانی بخصوص بیمار انگاری بود که شیطان در درون فرد مبتلا جایگزین شده و موجب اختلال رفتاری گردیده است . به تعبیر دیگر نظریه های اولیه درباره رفتار نا بهنجار و تبیین نابهنجاری نیروهای جادوئی و ماورالطبیعه مانند دیو شیطان و ارواح خبیثه بودند بنابراین ، برای درمان فرد مبتلا کوشش شد تا شیطان از درون وی بیرون رانده شود به همین دلیل آنان را شلاق می زنند و این اختلالات و بیماریها که بیماری انگاری جزء آسیب شناسی روانی به حساب می آیند که رفتار و احساسها و هیجانهای افراد را از نظر برخورد با محیط و جامعه مورد بحث قرار می دهد و همچنین چگونگی احساس متفاوت بودن افراد از نظر جامعه و برخورد آنان را مورد بررسی قرار می دهد و محدوده رفتار ناسازگار از ترسهای مزمن که نارحت کننده است اما موجب از بین رفتن کامل فعالیت فرد نمی شود تا تعریف شدید واقعیت و ناتوانی در ارتباط با دیگران را شامل می شود و گاهی فقط فرد از رفتارناسازگار خویش ناخشنود است که در این مواقع باعث می شود که مشکلات بدنی خود را دو برابر بیشتر کند و این مسائل باعث دستخوش آشوب ونگرانی می شود بررسی مسئله آسیب روانی و پرداختن به موضوع هیپوکندریا در بین زنان متاهل و مجرد و یا شاغل و غیر شاغل و یا حتی از لحاظ جنسیت مورد بررسی قرار می گیرد و اینکه کدام یک از جنسیتها بیشتر دچار این عارضه و خود بیمار انگاری می شود البته با توجه به آمار بدست آمده در چند سال اخیر میزان هیپوکندریا در مردان بیشتر از زنان است

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه هیپوکندری در بین دانشجویان متاهل و مجرد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه تعمیرات شبکه های برقدار ۲۰ کیلوولت

تعمیرات شبکه های برقدار ۲۰ کیلوولت

فهرست مطالب

فصل اول: شناخت لوازم
سیم‌گیر۱
زین تیر۵
زین اهرمی۶
پنجه فولادی۷
گیره سیم خط گرم۸
سیم بر و ابزار پرس۹
سکوی عایق۱۰
جمپر موقت۱۱
بازوی موقت۱۲
جک کششی۱۳
تجهیزات ایمنی دست۱۴
تجهیزات ایمنی بازو۱۵
ابزار خط گرم۱۶
تیغة گردان۱۶
تیغة ثابت۱۷
شاخة گردان۱۷
دوشاخة ثابت۱۸
اشپیل کش متحرک۱۸
اشپیل‌کش گردان۱۹
اشپیل‌کش فشاری۱۹
اشپیل کش ثابت۲۰
پین نگهدار۲۰
تنظیم کننده توپی حفره۲۱
داسی۲۱
چنگال مقره قابل تنظیم۲۲
چکش۲۲
قلاب طناب۲۳
فیوزکش ۲۳
چاقو پوست کن۲۴
آدابتور عمومی۲۴
پیچ‌گوشتی۲۵
اره چوب ‌بر۲۵
آچار جغجغه۲۵
اره آهن‌بر۲۶
برس پاک‌کننده۲۶
قطع‌کننده حلزونی۲۷
آینه برای دید بهتر۲۷
خط‌کش تاشو۲۸
برس تمیز کننده هادی۲۸
آچار با سری قابل انعطاف۲۸
گیره پتوی عایق۲۹
چوب رابط کششی۲۹
چوب رابط حلزونی۳۱
چوب رابط غلطکی۳۱
آچارعایقی قابل تنظیم۳۲
ست بکس شش گوش۳۳
آچار بکس زاویه دار۳۳
چوب‌های قطع‌کننده۳۴
روغن دان عایق۳۴
گیره ابزار روی کنسول۳۵
چوب عمومی۳۵
تخلیه شارژ الکتریکی به زمین۳۶
کاورینگ۳۷
کاور سیم ۳۷
کاور مقره سوزنی۳۸
کاور کنسول۳۹
کاور تیر۴۰
پتوی عایق۴۰
کاور مقره انتهایی۴۱
عایق پلاستیکی لوله‌ای۴۲
سکوی فرعی ترانسفورماتور۴۴
چرخ طناب۴۵
چرخ طناب سرویس۴۶
قلاب چرخ طناب سرویس۴۶
گیره همه‌کاره۴۷
مدل یکپارچه۴۷
مدل تاشو۴۸
مدل تلسکوپی۴۹
آویزی عایق۴۹
چوب نگهدارنده سیم۵۰
آچار کلمپ خط گرم۵۲
آشکار کننده درجه حرارت۵۳
لوازم شاخه‌زنی۵۴
شاخه زن دستی۵۵
فصل دوم : دستورالعمل کار روی خطوط برقدار
(دستورالعمل ۲ـ۱)
باز و بسته کردن سیم اصلی۵۷
توصیه‌های مهم جهت اصلی کردن در خط گرم۵۷
برداشتن سیم اصلی۵۸
اتصال سیم اصلی۶۳
اتصال سیم اصلی گرم دولا به یک مقره۶۴
اتصال دو سیم اصلی به دور مقره موجود روی دو کنسول۶۶
اتصال سیم اصلی بین مقره در حالت زاویه۶۷
نحوه انجام کار اشپیل‌کش‌ها۶۸
دستورالعمل (۲ـ۲)
تعویض مقره و کنسول شبکه۷۱
لوازم موردنیاز جهت تعویض مقره فاز A72
مراحل تعویض مقره فاز A72
ابزار اضافی برای تعویض مقره فاز B75
مراحل تعویض مقره فاز B76
ابزار اضافی برای تعویض مقره فاز C76
مراحل تعویض مقره فاز C76
دستورالعمل (۲ـ۳)
تعویض مقره و کنسول روی شبکهkv 20 عبوری ۸۱
لوازم موردنیاز جهت تعویض مقره فاز C81
مراحل تعویض مقره فاز C82
ابزار اضافی موردنیاز جهت تعویض مقره فاز A84
مراحل تعویض مقره فاز A85
لوازم اضافی موردنیاز جهت تعویض مقره فاز B85
مراحل تعویض مقره فاز B86
دستور العمل(۲ـ۴)
تعویض مقره فاز وسط با استفاده از پوشش عایقی۹۰
لوازم موردنیاز جهت تعویض مقره فاز B90
مراحل تعویض مقره فاز B91

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تعمیرات شبکه های برقدار ۲۰ کیلوولت ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات طراحی کتابخانه عمومی

مطالعات طراحی کتابخانه عمومی

فهرست مطالب

پیشگفتار  ۱
فصل اول : مطالعات پایه  ۵
فصل دوم : مطالعات زمینه  ۲۸
فصل سوم : مطالعات تکمیلی  ۴۵
فصل چهارم : مطالعات تطبیقی . ۷۰
فصل ششم : مبانی برنامه فیزیکی  ۹۵
منابع ۱۱۷

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات طراحی کتابخانه عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات معماری دبستان پسرانه

معماری دبستان پسرانه

فهرست
مقدمه۱
ضرورت مطالعه وطراحی۳
بیان اهداف پروژه۴
فصل اول:کودک۵
روانشناسی کودک۶
روانشناسی رشد۶
دیدگاههای مختلف در روانشناسی۷
نظریه های رشد۷
نظریه رفتار گرایی اسکینر۷
نظریه رشد هوش وشناخت پیاژه۸
نظریه یادگیری اجتماعی آلبرت بندوار۸
اصول قوانین رشد۹
ویژگی ها وتوانایی های کودک در هفت سال اول زندگی۹
توانایی های شناختی کودک۱۴
جمع بندی۱۹
فصل دوم: نگاهی به آموزش وپرورش۲۱
ضرورت وسابقه ی مراکز آموزش پیش ازدبستان۲۲
تاریخچه آموزش پیش از دبستان در ایران۲۲
تاریخچه تحولات مدارس در ایران۲۳
۱- آموزش وپروش در دوره ی باستان۲۳
۲- دوره ی تاریخی از صدر اسلام تا ۲۵۰هجری۲۵
۳- دوره ی تجدید حیات واستقلال ایران(۲۵۰تا۶۵۶هجری)۲۵
۴- بررسی دوره ی معاصر(از اواسط قرن ۱۹ تا حال حاضر)۲۶
تحولات آموزشی از اوایل قرن ۱۳(دوره قاجار)۲۷
تحولات آموزشی در دوره پهلوی وگسترش مدارس مدرن۲۹
نقد وبررسی نظام های آموزشی۳۰
۱- سیستم آموزشی سنتی(معلم محور)۳۰
۲- سیستم آموزشی رایج(موضوع رایج)۳۰
۳- سیستم آموزشی مدرن(شاگرد محور)۳۰
مقایسه دو سیستم آموزشی رایج وسیستم آموزشی مدرن۳۳
مقایسه سیستم های آموزشی۳۶
بررسی نظام آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی و تحلیل آن۳۷
سابقه ی مختصر دوره ی ابتدایی در ایران۳۷
اهداف وبرنامه های درسی دوره ی ابتدایی۳۸
اهداف وبرنامه های آموزش ابتدایی در دوره ی۵سال ابتدایی۳۹
مروی براهداف آموزش وپرورش ایران در سال ۱۳۷۶۴۰
آشنایی با دوره آموزش ابتدایی(امروز)۴۱
آموزش وپرورش در آینده۴۲
نقش آموزش برای فردا۴۲
نقش محیط کالبدی در پویایی آموزش وپرورش نوین۴۳
انتخاب شیوه آموزشی مناسب۴۵
اهداف آموزش وپرورش دبستان۴۶
فصل سوم:ابزارهای آموزشی۴۸
بازی ۴۹
نقاشی۵۷
قصه وقصه گویی۶۰
شعر۶۲
فصل چهارم:انواع سازماندهی۶۴
۱- سازماندهی مرکزی۶۵
۲- سازماندهی خطی۶۸
۳- سازماندهی شعاعی۷۰
۴- سازماندهی مجموعه ای یا گروهی۷۱
فصل پنجم:بررسی اقلیم وشرایط محیطی۷۴
۱- خصوصیات وویژه گیهای شهر مشهد۷۵
۲- حوزه های شهر مشهد۷۵
۳- خصوصیات اقلیمی شهر مشهد۷۵
• وضعیت حرارتی هوا۷۵
• رطوبت۷۵
• میزان بارندگی۷۶
• وزش باد۷۶
• جهت استقرار بنا۷۶
۴- مکان یابی واحد های آموزشی۷۶
۵- ویژگیهای اقلیمی برای ساختمان های آموزشی۷۷
۶- شرایط آسایش محیط آموزشی۷۸
• نور۷۸
• صوت۷۸
• آب وهوا۷۹
نتیجه گیری
فصل ششم:ضوابط واستانداردها۸۰
فضاهای واحد آموزشی۸۱
ظرفیت۸۲
برنامه ی فیزیکی۸۴
راهنمایی طراحی۸۹
استانداردها وضوابط۹۴
اصول طراحی کلاس در مدارس ابتدایی۹۹
ضوابط اقلیمی(تاثیر اقلیم بر معماری مدارس)۱۰۶
روشهای نوین در طراحی مدارس وفضاهای آموزشی۱۰۸
فصل هفتم:آئین کار ایمنی فضاهای آموزشی۱۰۹
۱- آئین کار پنجره مدارس۱۱۰
۲- آئین کار در مدارس۱۱۰
۳- آئین کار راهروهای مدارس۱۱۲
۴- آئین کار پله ی مدارس۱۱۲
۵- اصول ایمنی مدارس در برابر آتش۱۱۳
۶- اصول ایمنی فضای باز۱۱۵
منابع۱۱۸

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات معماری دبستان پسرانه ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله مدیریت آموزشی مبتنی بر سیستم

مدیریت آموزشی مبتنی بر سیستم

فهرست
بخش اول    ۹
مقدمه:    ۱۰
نوع تحقیق:    ۱۲
روش کتابخانه ای    ۱۲
انواع سند    ۱۴
ابزار گردآوری اطلاعات درروش کتابخانه ای    ۱۴
فیش    ۱۴
ویژگی‌های مدیران آموزشی    ۲۰
جنبه نوآوری تحقیق:    ۲۶
نتیجه گیری و پیشنهاد:    ۳۰
بخش دوم    ۳۵
فصل اول    ۳۶
تعاریف مدیریت    ۳۶
تعاریف مدیریت    ۳۷
فصل دوم    ۴۶
روش‌های تحقیق    ۴۶
روش‌های تحقیق    ۴۷
تحقیقات علمی‌بر اساس هدف    ۴۷
تحقیقات علمی‌بر اساس ماهیت و روش پژوهش تاریخی    ۵۰
تحقیق توصیفی    ۵۰
پژوهش تحلیل محتوا    ۵۳
پژوهش موردی:    ۵۴
پژوهش قوم نگاری    ۵۵
پژوهش آزمایشی (تجربی)    ۵۶
پژوهش شبه آزمایشی:    ۵۷
تحقیقات همبستگی یاهمخوانی    ۵۸
تحقیقات علی (پس رویدادی).    ۵۹
روش‌های گرد آوری اطلاعات    ۶۱
روش‌های کتابخانه ای:    ۶۱
روش‌های میدانی:    ۶۱
فصل سوم    ۶۳
تئوری‌های مدیریت    ۶۳
نظریه مدیریت علمی    ۶۴
نظریه مدیریت اداری    ۶۶
نظریه بوروکراسی    ۷۰
نظریه روابط انسانی    ۷۳
نظریه سیستم:    ۷۵
تعریف سیستم:    ۷۵
کاربرد نظریه سیستم در مدیریت    ۷۶
نظریه ترکیبی    ۷۸
علاقه برای محصول یا هدف:    ۷۹
علاقه برای پرسنل:    ۷۹
مدیریت کیفیت جامع    ۸۱
تعریف مدیریت کیفیت جامع در صنعت:    ۸۲
تعریف مدیریت کیفیت جامع در تعلیم و تربیت:    ۸۳
TOSIDPAR و دلالت‌های آن:    ۸۴
فصل چهارم    ۸۸
سازمان‌های یادگیرنده    ۸۸
ایجاد یک سازمان یادگیرنده:    ۸۹
سازمان یاد گیرنده :    ۸۹
ایجاد سازمان‌های یادگیرنده :    ۹۱
نتیجه گیری:    ۹۵
سازمان یادگیرنده و تعریف آن:    ۹۵
ویژگی‌های سازمان‌های یادگیرنده از نظر دکتر الوانی:    ۹۶
مبانی اساسی:    ۹۷
تعریف و توصیف مدرسه یادگیرنده:    ۹۸
ویژگی‌های مدرسه یادگیرنده :    ۹۹
استقرار مدرسه یادگیرنده :    ۱۰۲
اقدامات کلیدی برای تسهیل مدرسه یادگیرنده :    ۱۰۳
فصل پنجم    ۱۰۵
مدیریت کیفیت فراگیر    ۱۰۵
«مدیریت کیفیت فراگیر»    ۱۰۶
ادواردز دمینگ کیست و پیشنهادش برای تعلیم و تربیت چیست؟    ۱۰۶
اصول مدیریتی دکتر دمینگ:    ۱۰۹
کاربرد فلسفة مدیریت دمینگ در مدارس:    ۱۱۱
بینش، مالکیت و تعهد: ابتدای مدیریت کیفی فراگیر در مدرسه:    ۱۱۳
سه کارکرد بینش:    ۱۱۴
تعهد- چالش راستین بینش:    ۱۱۵
مالکیت به منزله ندای تعهد:    ۱۱۶
تعریف مدیریت کیفی فراگیر در بافت آموزش و پرورش:    ۱۱۶
اجرای مدیریت کیفی و فراگیر    ۱۱۸
سه کیفیت نرم افزاری در مدیریت کیفی فراگیر    ۱۱۹
اولین جزء تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
دومین جزء تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
سومین جز تشیکل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
چهارمین جز تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
پنجمین جز تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
فصل ششم    ۱۲۱
مطالعات موردی    ۱۲۱
«مطالعات موردی در مدیریت آموزشگاهی»    ۱۲۲
خواهر خواندگی مدرسه ای    ۱۲۲
هم دلی محصول هم فکری است    ۱۲۷
فعالیت‌های تعاملی برای هم افزایی بیشتر    ۱۲۸
فصل هفتم    ۱۳۳
مدیریت دانش    ۱۳۳
مقدمه:    ۱۳۴
مدیریت دانش در مدارس    ۱۳۶
اصول مدیریت دانش    ۱۳۷
نظام مدیریت مدرسه محور ساختاری اثر بخش برای مدیریت دانش    ۱۳۹
۱٫    عدم تمرکز:    ۱۳۹
۲٫    مشارکت:    ۱۴۰
۳٫ پژوهش محوری    ۱۴۱
۴٫    دانش و مهارت:    ۱۴۲
۵٫    اطلاعات (و ارتباطات موثر)    ۱۴۲
مطالعه موردی:    ۱۴۴
۶٫    ارزشیابی عملکرد و پاداش:    ۱۴۵
نقش ارزش‌ها در مدیریت دانش    ۱۴۶
پیش زمینه‌های دانش افرینی:    ۱۵۰
فصل هشتم    ۱۵۱
کارکردهای مدیریت    ۱۵۱
کارکرد‌های مدیریت    ۱۵۳
برنامه ریزی:    ۱۵۳
مراحل برنامه ریزی:    ۱۵۵
برنامه ریزی آموزشی:    ۱۵۷
سازماندهی:    ۱۵۸
الف ) تقسیم کار:    ۱۶۱
ب) اختیار و مسئولیت:    ۱۶۲
ج) روابط منطقی:    ۱۶۳
کارگزینی:    ۱۶۴
رهبری:    ۱۶۶
هماهنگی:    ۱۷۰
اصول هماهنگی:    ۱۷۲
ارتباطات:    ۱۷۶
تعریف ارتباطات و اهمیت آن:    ۱۷۷
انواع ارتباطات:    ۱۷۹
۱-    ارتباط عمودی:    ۱۷۹
۲-    ارتباط افقی:    ۱۷۹
۳- ارتباطات مورب:    ۱۷۹
بودجه:    ۱۸۱
اصول بودجه:    ۱۸۱
تهیه و تنظیم بودرجه:    ۱۸۲
۱-    بودجه متداول:    ۱۸۲
۲-    بودجه برنامه ای:    ۱۸۲
فصل نهم    ۱۸۵
مدیران و خلاقیت    ۱۸۵
«نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری در آموزشگاهها»    ۱۸۶
فرآیند تفکر خلاق    ۱۸۹
۱- آمادگی    ۱۸۹
۲- پرورش دادن:    ۱۹۰
۳-    بینش:    ۱۹۰
۴-    تعیین روایی بینش:    ۱۹۰
کاوشگری:    ۱۹۱
اثرات آموزشی و پرورشی:    ۱۹۲
ترجمه مقاله انگلیسی    ۱۹۴
مرکز EPPI    ۱۹۹
اولین بازنگری    ۲۰۴
چالش‌های موجود در پروسه بازنگری    ۲۰۵
منابع و مآخذ    ۲۰۹
بخش اول
مقدمه:
در جهان امروز توسعه هدف اصلی جوامع و از مهمترین سیاستگذاری‌های دولت‌ها محسوب میگردد. بدیهی است که توفیق جوامع در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، و اقتصادی در گرو برخوردای از یک نظام آموزشی منسجم و پویاست و مدیریت موثر نقش اساسی در هدایت نظام آموزشی در نیل به اهداف توسعه بر عهده دارد.
از زمان تشکیل آموزش و پرورش، به صورت رسمی‌در کشورها حدود یک قرن می‌گذرد در خلال این مدت نظام آموزشی در اثر تحولاتی که در سطح جامعه رخ داده است ازجهات گوناگون وسعت و گستردگی پیدا کرده است و این امر اهداف، وظایف و مسئولیت‌های آن را پیچیده تر و اداره امور را به مراتب دشوارتر نموده است.
رسالت اساسی آموزشی و پرورش تربیت انسان سالم و سازنده است براین اساس مدیران فقط بازگوکننده بخشنامه‌ها ومجری آئین نامه‌ها وناظر بر اجرای برنامه‌ها‌ی رسمی‌ نیستند بلکه وظیفه دارند فعالیت‌های مدرسه را در جهت اهداف متعالی تربیت، سازندگی دانش آموزان و در نهایت موفقیت جامعه هدایت نمایند.
پس، مدیران آموزشی حال و آینده موظف هستند که با تعاریف و کارکردهای مدیریت، نظریه‌ها و تئوریهای مدیریت، راه، روش و اصول جدید مدیریت (سازمان‌های یادگیرنده، مدیریت مشارکتی، مدیریت خلاق، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت فراگیر آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند محیطی دلپذیر و رضایت بخشی برای فعالیت پرسنل فراهم آورند.)
به امید آنکه مدیریت آموزش و پرورش، امری عادی و مرسوم تلقی نشود و مدیران آموزشی در چارچوب صرف اعمال ضوابط، بایدها و اتکاء به قدرت رسمی، محبوس ومحدود نگردد، بلکه بیش از آن، زمینه برای ایجاد و توسعه روابط انسانی به ویژه مدیریت آموزشی فراهم گردد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مدیریت آموزشی مبتنی بر سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله شناسایی خودرو از طریق عکسهای هوایی

شناسایی خودرو از طریق عکسهای هوایی

فهرست مطالب
چکیده: ۱
مقدمه. ۵
مقدمه‌ای بر روشهای شناسایی خودرو: ۵
شناسایی ماشین در عکس‌های هوایی.. ۷
۱- Ralated work  : ۷
۲-  our apprack. 10
دیاگرام سیستم تشخیص…. ۱۰
۳- تست‌ روانشناختی (A Psychophysical test) 11
4- Feature Extraction (استخراج ویژگی) ۱۴
۱-۴ clustering of  road direction. 14
2-4- ویژگی‌های به کار برده شده برای ردیابی: ۱۵
۳-۴ model – based  Feature Prediction : 17
5.Multi –feature integration. 19
1-5 : پارامتریزه کردن خصوصیات: ۱۹
۲-۵ یکپارچگی.. ۲۰
۳-۵ : پارامتر‌های BN :  handcraft 22
4-5: یادگیری پارامتر‌ها : ۲۳
۶ . شناسایی و پس پردازش… ۲۶
۱-۶ : شناسایی.. ۲۶
۲-۶ پس پردازش (Post – Processsing) 29
7- نتایج و بحث (Result & Discussion) 31
1-7: نتایج. ۳۱
۲-۷ زمان محاسبات.. ۳۴
۸- نتایج و آینده کار. ۳۵
Compont – based cardetection  in street Scencee Images. 38
1- Object  detaction frome work. 40
2- Experiment (آزمایش) ۴۱
Street Scenes Subset database. 43
keypoint – based car detector 44
Compaison to global SVMs. 44
car detection. 45
1-3 : ترکیب اجزا Component Combination. 48
2-3 : شناساگر اجزاComponent  detector 50
3-3 :  Component Combination classifier 50
4- car detection. 52
5- نتایج Conclusion. 56
Comporison with Prior work in Car detection. 59
مقایسه با کارهای اولیه در شناسایی خودرو: ۵۹
Reference: 61
استفاده‌ی ICM… ۶۳
Tests of the ICM on imagery (معیارهای ICM روی تصویرسازی ) ۶۴
شناسایی ماشین.. ۶۴
Refrence. 65
A M onocular Solution to vision – based Acc in road vehicles. 66
1- توصیف سیستم پیگیری خط: ۶۶
۲-شناخت وردیابی ماشین: ۶۷
سیستم حمل و نقل هوشمند. ۶۹
تاریخچه ی ITS : ۷۰
تکنولوژیهای سیستم‌های حمل ونقل هوشمند. ۷۱
Wireless communications. 72
Longer range: 73
Computational technologies. 74
Floating Car Data: 75
Sensing technologies: 76
سنسور: ۷۶
• Distance: 77
Inductive loop detection. 78
Video vehicle detection. 78
Intelligent transportation applications. 79
مشکلات روشها ۸۴
مراجع. ۸۵

چکیده:

در این پایان نامه تحقیقاتی چندین روش همراه با بعضی معایب و محاسن آن مورد بررسی واقع شده است از جمله: شناسایی خودرو در تصاویر هوایی شناسایی خودرو مبتنی بر جزئیات در تصاویر خیابانی، شناسایی خودرو در الگوریتم Icm و در نهایت Vision bqased ACC در پایان پروژه توضیحاتی در باب سیستم حمل و نقل هوشمند و چگونگی و کاربرد شناسایی خودرو ارائه شده است.
حال به صورت کلی به بیان برخی از این یافته‌ها می‌پردازیم.  درشناسایی خودرو در عکسهای هوایی، یک سیستم برای شناسایی خودروها در تصاویر هوایی در طول جاده عرضه می‌شود و شروع کار ازتست‌های روانشناسی می‌باشد تا ویژگی‌های مهمی برای شناسایی (همانند مرز بدنه ماشین، مرز جلوی شیشه جلو و…)پیدا شود. که در ساختار Baysian نشان داده شده است.

مقدمه

داستان cartell با یک فرد به نام Dr William M Flook شروع می‌شود.
علاقه‌ی او در علم با یک خواسته (میل) جرقه زده شد تا آن را به طور عملی در خانه و شغلش اجرا کند بعد از چندین سال مطالعه و کسب تجربه Dr.Flook سیستم شناسایی ماشین مبتنی بر تکنولوژی مغناطیس سنج، توسعه داد و آن را Cartell  نامید. در سال ۱۹۶۹ ، آن را ساخت و اولین سیستم را در خانه‌اش بکار انداخت. چندین سال بعد او بیشتر از ۴۰ سیستم را برای خانواده و دوستانش به‌کار انداخت. با آگاهی از اهمیت این کشف، Dr. Flook، این تکنولوژی را در سال ۱۹۷۵ به نام خودش کرد. فروش Cartell در سال ۱۹۷۹، آغاز شد  مهمترین چالش آن فیلتر‌کردن فرکانس راذیویی تولید شده بوسیله‌ی برق بود.

مراجع

عنوان مقاله
۱-         Theoretical foundtion off the intersecting cortical model and its use for change detection of aircaft , cars , and nuclear explosion tests.
نوشته‌ی :
UIFEKblad , Jason M. Kinser .
Received 15 August 2003 , received in revised from 17 March 2004
برگرفته از:
www. Else vierComputer Science . com .
2-               عنوان مقاله
Monocular Solution to vision – based ACC in Road Vehicles .
نوشته‌ی
Hesus Nuevo , Miguel Angel Soteb , Manuel Ocana , Luis Miguel Bergasa.
برگرفته از:
www. Depdca .  uah . es / Persoual / mocana / Publicacionos/ eurocst 2005 PDF
3-               عنوان مقاله

Component – based Car Detection in Street Scene Images

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله شناسایی خودرو از طریق عکسهای هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله گزارش مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان

گزارش مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان

فهرست مطالب
ترازنامه
صورت سود و زیان
گردش سود (زیان) انباشته
صورت جریان وجوه نقد
یادداشتهای توضیحی:
الف) تاریخچه فعالیت شرکت
ب) مبنای تهیه صورتهای مالی
پ) خلاصه اهم رویه‌های حسابداری
ت) یادداشتهای مربوط به اقلام مندرج در صورتهای مالی و سایر اطلاعات
بخش هایی از پروژه مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان
۱) تاریخچه فعالیت و وضعیت عمومی شرکت:
۱ـ۱) کلیات: شرکت آبادانی‌ومسکن الهیّه خراسان (سهامی خاص) در تاریخ ۲۱/۱۱/۱۳۷۷ طی شماره ۱۳۶۸۸ در اداره ثبت شرکتهای مشهد به ثبت رسیده است. موضوع فعالیّت شرکت طبق اساسنامه مصوب مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۵/۱۱/۱۳۷۷ عبارتست از انجام سرمایه‌گذاری بطور مستقیم و غیرمستقیم درکلیه بخشها و فعالیتهای اقتصادی, مالی‌و‌بازرگانی, خدماتی, عمرانی, تولیدی, صنعتی, کشاورزی, دامپروری, معادن‌وطراحی, نظارت و ارائه خدمات مشاوره‌مهندسی و اجرای پروژه‌های عمرانی ساختمانی, راهسازی و تأسیسات, سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از طریق مشارکت و یا مبادرت به خریدوفروش سهام از طریق اشخاص حقیقی‌وحقوقی.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله گزارش مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله حقوق آدم ربایی

حقوق آدم ربایی

فهرست مطالب
بخش اول    ۲
مروری اجمالی بر جرم آدم ربائی    ۲
بررسی جرم آدم‌ربایی:    ۳
جرم آدم‌ربایی در حقوق ایران    ۶
مجازات جرم آدم‌ربایی    ۶
۱) مجازات  اصلی:    ۶
قصد و انگیزه مجرم در مجازات آدم ربا چه نقشی دارد؟    ۱۵
آرامش پاداش زندگی هوشیارانه است    ۲۰
آدم ربایی از نگاه قانون    ۲۲
نشست قضایی دادگستری تهران در خصوص چگونگی احراز جرم آدم ربایی    ۲۳
بخش دوم    ۲۶
جرایم خشونت آمیز    ۲۶
جرائم خشونت آمیز    ۲۷
مبحث اول: جرائم  خشونت آمیز کلیات:    ۲۸
بخش اول:    ۳۰
آدم ربایی و مخفی کردن ربوده شده    ۳۰
مقدمه:    ۳۱
نظر شعبه دیوان در نقص رای دادگاه:    ۳۲
گفتار اول: عنصر قانونی جرم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده    ۳۳
۱-آدم ربایی به معنی اخص کلمه:    ۳۳
۲-نوزاد ربایی مخفی یا تعویض کردن طفل:    ۳۴
۳-ربودن اتباع ایرانی توسط اتباع و عوامل آمریکا:    ۳۴
۴-ربودن اشخاص در قوانین متفرقه:    ۳۵
گفتار دوم: عنصر مادی جرم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۳۶
۱-ربودن انسان:    ۳۶
۲- ارتکاب فعل ربودن یا مخفی کردن منجی علیه توسط دیگری به حکم قانون:    ۳۶
۳- تحقق معاونت در جرم یا صدور دستور ربودن یا مخفی کردن صفل نوزاد به دیگری    ۳۷
۴-تعدد جرم در خصوص اشخاص ربوده شده و مخفی کردن آنان:    ۳۷
۵-تشدید مجازات با توجه به موقعیت سنی مجنی علیه    ۳۷
الف) سایت کیفری در جرم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۳۷
ب) نجات و نگهداری طفل نوزاد رها شده:    ۳۸
ج) ربودن یا مخفی کردن طفل نوزاد مرده:    ۳۸
شروع آدم ربایی:    ۳۹
گفتار سوم – عنصر معنوی جرم آدم ربای یا مخفی کردن ربوده شده    ۳۹
۱-    لزوم عمد و قصد:    ۳۹
۲-    انگیزه و تاثیرات آن در مجازات:    ۴۰
گفتار چهارم- مجاز انتهای آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۴۱
۲-کیفیات مشدده در جرائم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۴۱
الف) سن قربانی جرم    ۴۱
ب) وسیله ارتکاب آدم ربایی:    ۴۲
ج) ورود آسیب جسمی یا حیثیتی به مجنی علیه:    ۴۲
۳- سرانجام مجازات آدم ربایی و نحوه اجرای آن:    ۴۲
الف) گذشت شاکی ضمن صدور حکم:    ۴۲
ب) گذشت شاکی بعد از صدور حکم:    ۴۲
ج) غیر قابل تعلیق بودن جرم آدم ربایی:    ۴۳
د) شروع به آدم ربایی:    ۴۳
بخش سوم:    ۴۴
اسید پاشی و عواقب کیفری آن    ۴۴
بخش سوم اسیدپاشی و عواقب کیفیر آن:    ۴۴
بخش چهارم: جرم اسید پاشی    ۴۶
۱- اعتبار قانون:    ۴۶
۲- تحلیل ارکان تشکیل دهنده جرم اسیدپاشی    ۴۸
الف) عمل مرتکب:    ۴۸
ب) وسیله    ۴۸
ج) نتیجه:    ۴۹
د) سوء نیت عام:    ۴۹
۳- مجازات:    ۴۹
الف) مجازات جرم تام:    ۴۹
ب) مجازات شروع به اسیدپاشی:    ۵۰
ج) تخفیف و تعلیق مجازات:    ۵۰
۴- اسیدپاشی و افساد فی الارض:    ۵۱

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله حقوق آدم ربایی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله جرائم خاص علیه بورس

جرائم خاص علیه بورس

مقدمه

لازم است قبل از پرداختن به بحث اصلی ، مطالبی به منظور ایجاد یک چارچوب ذهنی مطلوب از موضوع ، در قالب های زیر بیان گردد :
الف ) طرح بحث و تبیین جایگاه موضوع
ب )  اهمیت موضوع و چرائی انتخاب آن
ج )  پرسش های تحقیق
د )  فرضیه های تحقیق
ه  ) روش تحقیق و موانع آن
و ) پلان کلی و بیان منطق آن

الف ) طرح بحث و تبیین جایگاه موضوع
زندگی انسان همواره با یک سلسله احتیاجات و نیازمندی ها همراه بوده است . از ابتدای خلقت بشر چه زمانی که در غارها و جنگلها به تنهائی زندگی می کرده و احتیاجات اولیه خود راکه عبارت از خوراک و پوشاک می باشد ، همواره از میوه درختان و پوست حیوانات تأمین می نموده است و چه امروزه که تعداد نیازمندی های او از شماره خارج است موضوعاتی چون مسائل اقتصادی ، اجتماعی و . . . وجود داشته است ، منتهی تشکیل زندگی اجتماعی و تراکم جمعیت در نقاط مختلف جهان و ارتباط آن بوسیله اختراعات واکتشافات جدید و تضاد منافع فردی و اجتماعی آنها به اهمیت این مسائل افزوده    است .   رشد و گسترش جوامع انسانی اثر دیگری نیز به همراه داشته و آن درهم آمیختگی شاخه های مختلف علومی است که اساس تمدن بشر امروزی را تشکیل می دهد. این امر در چند دهه اخیر با چنان سرعتی روی داده است که دیگر نمی توان حدود و ثغور هر علم را به روشنی مشخص کرد. از نتایج این تعامل و آمیزش به وجود آمدن اصطلاحات نو و جدید در قلمرو هر دانش است.۲
دراین بین پیوندهای دو علم حقوق کیفری واقتصاد قابل توجه است . به عنوان مثال ، موضوعی که در چند سال اخیرچه درسطح داخلی و چه درسطح بین المللی درکانون توجهات قرارداشته حقوق کیفری اقتصادی است . این شاخة جدید حقوق کیفری که درپی واکنش نسبت به جرائمی شکل گرفته که نظام اقتصادی کشورها را مورد تعرض قرارمی دهند بدون شک زاییدة تعامل دو دانش حقوق کیفری و اقتصاد است . درپاسخ به این سئوال که چرا وچگونه حقوق کیفری به قلمرو علم اقتصاد نیز ورود پیدا می کند بایدگفت که معیار و ملاک جرم انگاری یک عمل درهرجامعه بشری به اهمیت وحساسیت و شدت و ضعف ارزش های مورد قبول عامه مردم برمی گردد ، بدین سان اگر ارزشی از آنچنان اهمیتی برخوردار باشدکه اقتضاء کند از رهگدر تدابیرکیفری مورد حمایت قرارگیرد حقوق کیفری درمقام جرم انگاری آن ارزش برمی آید .

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله جرائم خاص علیه بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس، مد

بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس، مد

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: تاریخچۀ لباس
۱ـ۱ـ مسئله
۱ـ۱ـ۱ـ مد چیست؟
۱ـ۱ـ۲ـ مختصری از مد در قرون ۱۷، ۱۸ و ۱۹
۱ـ۲ـ مختصری از سبکهای هنری
۱ـ۲ـ۱ـ سبک امپرسیونیسم
۱ـ۲ـ۲ـ سبک سمبولیسم
۱ـ۲ـ۳ـ سبک تزئینی گیاهی و سبک جوانی
۱ـ۲ـ۴ـ سبک موویسم
۱ـ۲ـ۵ـ سبک کوبیسم
۱ـ۲ـ۶ـ هنر انتزاعی
۱ـ۲ـ۷ـ سبک فوتوریسم
۱ـ۲ـ۸ـ هنرهای تجسمی و عکاسی
۱ـ۲ـ۹ـ سبک کوبیسم
۱ـ۲ـ۱۰ـ سبک دادائیسم
۱ـ۲ـ۱۱ـ سبک سورئالیسم
۱ـ۲ـ۱۲ـ هنر پاپ
۱ـ۲ـ۱۳ـ هنر مفهومی
فصل دوم: نگرشی به مد درسالهای ۱۹۰۰ تا ۱۹۹۰
۲ـ۱ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۱۰ ـ ۱۹۰۰
۲ـ۲ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۲۰ ـ ۱۹۱۰
۲ـ۳ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۳۰ـ ۱۹۲۰
۲ـ۴ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۴۰ـ ۱۹۳۰
۲ـ۵ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۵۰ـ ۱۹۴۰
۲ـ۶ـ  تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۶۰ـ ۱۹۵۰
۲ـ۷ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۷۰ـ ۱۹۶۰
۲ـ۸ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۸۰ـ ۱۹۷۰
۲ـ۹ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۹۰ـ ۱۹۸۰
فصل سوم: اهمیت تبلیغات در مد
۳ـ۱ـ تعریف تبلیغات
۳ـ۲ـ انواع تبلیغات از جهت نوع ارتباط
۳ـ۲ـ۱ـ تبلیغات مستقیم
۳ـ۲ـ۲ـ تبلیغات غیرمستقیم
۳ـ۳ـ تبلیغات بازرگانی
۳ـ۳ـ۱ـ تعریف تبلیغات بازرگانی
۳ـ۳ـ۲ـ تبلیغات بازرگانی در جهان
۳ـ۳ـ۳ـ تبلیغات بازرگانی در ایران
۳ـ۴ـ تبلیغات تجاری
۳ـ۴ـ۱ـ تعریف تبلیغات تجاری
۳ـ۴ـ۲ـ ابزار تبلیغات تجاری
فصل چهارم: مد و گرافیک
۴ـ۱ـ گرافیک چیست؟
۴ـ۱ـ۱ـ تاریخچۀ گرافیک
۴ـ۱ـ۲ـ پیدایش و ظهور گرافیک نوین
۴ـ۱ـ۳ـ هنر گرافیک در ایران
۴ـ۲ـ مد و گرافیک
۴ـ۲ـ۱ـ چه کسی مد را قانون گذاری می کند
۴ـ۳ـ گرافیک و شاخه های آن در ارتباط با مد
۴ـ۳ـ۱ـ برچسب ها و علائم تجاری و مد
۴ـ۳ـ۲ـ پوسترهای تبلیغاتی
۴ـ۳ـ۲ـ۱ـ مد و پوستر
۴ـ۳ـ۳ـ تصویر سازی و مد
۴ـ۳ـ۴ـ عکاسی و مد
۴ـ۳ـ۴ـ۱ـ عکاسی مد در آغاز قرن بیستم
۴ـ۳ـ۴ـ۲ـ تاثیرگذاری عکاسان روی مد
۴ـ۳ـ۴ـ۳ـ عکاسان معروف مد
۴ـ۳ـ۴ـ۴ـ تنزل عکاسی مد
• نتیجه گیری
• گزارش کار عملی
• فهرست منابع و مآخذ
• فهرست منابع تصویری
• سایر تصاویر مربوط به فصلها
چکیده:
این پایان نامه به چهار فصل تقسیم بندی شده است که به ترتیب در فصل اول در ابتدا تاریخچه کوتاهی از لباس و مختصری از نحوۀ پوشش در قرنهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مورد بررسی قرار می گیرد که در پی آن جریان های هندی قرن ۱۹ به بعد را تا به امروز بسیار کوتاه و خلاصه بررسی خواهیم کرد و اینکه تا به چه حد و لباس از این جریانات تحت تأثیر قرار گرفته اند در فصل دوم بطور کامل تمامی جزئیات لباس و طراحی آن در سالهای اخیر دهه به دهه مورد بررسی قرار می گیرد در فصل سوم اصل ارتباط، هنر تبلیغات و ارتباط آن با دنیای مد شرح داده خواهد شد و در فصل چهارم گزیده ای از ارتباط مد و طراحی لباس با شاخه های مختلف هنر ارتباط تصویری (گرافیک) و ابزار آن بررسی می گردد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس، مد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله تحلیل رابطةعوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

تحلیل رابطةعوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی
فهرست  مطالب
فصل اول ۱۲
بیان موضوع ۱۴
۱٫ تنوّع  مهارت : ۱۶
۲٫ هویت وظیفه : ۱۷
۳٫ اهمیّت وظیفه : ۱۷
۴  . آزادی عمل: ۱۸
۵٫ بازخورد نمودن نتیجه : ۱۸
اهمیت و ضرورت تحقیق ۱۹
فرضیهها یا سوالهای تحقیق ۲۰
فرضیه اصلی ۲۱
فرضیههای فرعی ۲۱
هدف اصلی تحقیق ۲۲
روش تحقیق ۲۲
جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه ۲۳
قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی تحقیق ۲۳
سوابق مربوط ۲۴
مشکلات و تنگناهای احتمالی تحقیق ۲۶
تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح ۲۶
منابع فارسی : ۲۸
منابع لاتین : ۲۹
فصل دوم ۳۰
مقدمه ۳۱
تعهد سازمانی ۳۲
ابعاد و تعاریف تعهد سازمانی ۳۲
۱٫ تعهد عاطفی ۳۲
۲٫ تعهد مستمر ۳۴
۳٫ تعهد هنجاری ۳۵
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی ۳۸
۱٫ عوامل فردی ۳۸
۲٫ عوامل سازمانی ۳۸
۳٫ عوامل غیرسازمانی ۳۹
۱٫ عوامل مؤثر بر تعهد عاطفی ۳۹
۲٫ عوامل مؤثر بر تعهد مستمر ۴۲
۳٫ عوامل مؤثر بر تعهد هنجاری ۴۶
۱- تعهد نسبت به مشتری ۴۸
۲- تعهد نسبت به سازمان ۴۸
الف- خوشنام کردن سازمان ۴۹
ب- حمایت از مدیریت رده بالا ۴۹
دیدگاه‌های نوین درباره تعهد سازمانی ۵۰
الف- دیدگاه‌هایی در مورد کانون‌های تعهد سازمانی ۵۱
ج- الگوهای چند بعدی ۵۲
۱- مدل اریلی و چتمن ۵۲
۲- مدل «می یر و آلن» ۵۳
۳- مدل آنجل و پری ۵۴
۴- مدل ما یر و شورمن ۵۴
۵- مدل پنلی و گولد ۵۵
د- سایر دیدگاه‌ها درباره تعهد سازمانی ۵۵
۱- تعهد سازمانی در دنیای امروز چیز بی‌ربطی است ۵۵
۲- تعهد سازمانی واقعاً مهم است ۵۷
راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی ۵۷
مفهوم تعهد حرفه‌ای ۶۰
دیدگاه‌های ناظر بر تعارض تعهد حرفه‌ای و سازمانی ۶۱
دیدگاه‌های ناظر بر سازگاری تعهد حرفه‌ای و سازمانی ۶۳
نتایج تعهد سازمانی ۶۵
تعهد سازمانی وماهیت شغل ۷۰
تعهد سازمانی و غیبت کارکنان ۷۲
۲- تعهد سطح متوسط ۷۶
۳- تعهد سطح بالا ۷۶
طبیعت تعهد : ابزاری در مقابل عاطفی ۸۲
شکل های تعهد ۸۲
تعهد عاطفی و ابزاری ۸۴
مدل طرح شده از توسعه تعهد سازمانی ۸۵
فرآیند قبل از ورود تعهد ۸۶
توسعه تعهد سازمانی منتج شده ۸۷
دلایل نظری و عملی مدل ۹۰
استنتاج عملی ۹۱
نظریه ویژگی های ضروری شغل ۹۳
الگوی ویژگی های شغلی ۹۵
طراحی مجدّد مشخصه های شغلی ۹۵
ایجاد شرایط لازم جهت انگیزش درونی ۹۶
احساس مسئولیّت ۱۰۰
عوامل و عناصر تعدیل کننده ۱۰۳
اقدامات مؤثر جهت ارتقاء ابعاد پنج گانه شغلی ۱۱۳
محول نمودن وظیفة‌ کنترل کیفیت به کارگر: ۱۱۷
منابع لاتین : ۱۲۰
فصل سوم ۱۲۱
مقدمه ۱۲۲
اندازه نمونه و روش نمونه گیری ۱۲۴
روش نمونه گیری ۱۲۶
روش جمع آوری اطلاعات ۱۲۶
روایی و پایایی ۱۲۸
آزمون پایانی تحقیق ۱۳۰
منابع فارسی: ۱۳۳
فصل چهارم ۱۳۵
مقدمه ۱۳۵
جدول شماره۴-۱ : توزیع فراوانی کارکنان  بر حسب جنس ۱۳۶
فرضیه های فرعی : ۱۳۹
جدول شماره ۴-۱۱ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و هویت وظایف کارکنان ۱۴۳
جدول شماره ۴-۱۵ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و دریافت بازخورد شغلی کارکنان ۱۴۵
جدول شماره ۴-۱۶ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و ویژگی های شغلی کارکنان ۱۴۵
جدول شماره ۴-۱۷: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و هویت وظایف کارکنان ۱۴۶
جدول شماره ۴-۱۸ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و اهمیت شغلی کارکنان ۱۴۶
جدول شماره ۴-۱۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و تنوع مهارت کارکنان ۱۴۷
جدول شماره ۴-۲۰: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و استقلال شغلی کارکنان ۱۴۸
جدول شماره ۴-۲۱ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و دریافت بازخورد شغلی کارکنان ۱۴۸
جدول شماره ۴-۲۲ :خلاصه نتایج آزمون همبستگی پیرسون ۱۴۹
بررسی تاثیر جنسیت به عنوان متغییر مداخله گر بر تعهد سازمانی ۱۵۰
رگرسیون و مدل سازی خطی ۱۵۵
رگرسیون خطی چندگانه ۱۵۵
تجزیه و تحلیل باقیمانده‌ها: ۱۵۸
فصل پنجم ۱۶۲
مقدمه ۱۶۳
نتیجه گیری میدانی از بررسی روابطه ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی ۱۶۴
پیشنهادات : ۱۶۸
ب) پیشنهاداتی به سایر پژوهشگران: ۱۷۱
پیوست‌ها ۱۷۲
پرسشنامه ۱۷۳
چکیده
در متون تحقیقی اخیر، نگرش کلی تعهد سازمانی، عامل مهمی برای درک و فهم رفتار سازمانی و پیش بینی کنندۀ خوبی برای تمایل به باقی ماندن در شغل می باشد. تعهد و پایبندی مانند رضایت شغلی، دو طرز تلقی نزدیک به هم هستند که به رفتارهای مهمی مانند جا به جایی و غیبت اثر می گذارند.
همچنین تعهد و پایبندی می تواند پیامدهای مثبت و متعددی داشته باشد. کارکنانی که دارای تعهد هستند نظم بیشتری در کار خود دارند، مدّت بیشتری در سازمان می مانند و بیشتر کار می کنند. مدیران باید تعهد کارکنان را به سازمان حفظ کنند و برای این امر باید بتوانند با استفاده از مشارکت کارکنان در تصمیم گیری و فراهم کردن سطح قابل قبولی از امنیّت شغلی برای آنان، تعهد و پایبندی را بیشتر کنند.
اندیشۀ مدیریت موضوع اصلی در نوشته های مدیریت است. این اندیشه یکی از ارزشهای اساسی است که سازماندهی بر آن متکی است و کارکنان بر اساس ملاک تعهد، ارزشیابی می شوند.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تحلیل رابطةعوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله قرنطینه نباتی و برخی از اصول و استانداردهای مرتبط با قرنطینه داخلی

قرنطینه نباتی و برخی از اصول و استانداردهای مرتبط با قرنطینه داخلی

فهرست مطالب

فصل اول
کلیات    ۱
۱-نگاهی گذرا بر مبارزه با آفات گیاهی    ۲
۲-قرنطینه    ۴
۳-سابقه قرنطینه در دنیا     ۴
۴-سابقه قرنطینه در ایران    ۵
۵-همکاری های بین المللی حفظ نباتات     ۷
۶-مفاهیم کاربردی اصطلاحات بهداشت گیاهی    ۱۰
فصل دوم:
استانداردهای بین المللی موازین بهداشت گیاهی    ۱۴
۱-آفات بومی    ۱۵
۲-آفت قرنطینه ای     ۱۵
۳-عوامل قرنطینه ای     ۱۵
۴-نظارت و مراقبت بر وضعیت آفات گیاهی در منطقه     ۱۵
۵-نظارت و مراقبت بر منابع عمومی اطلاعات    ۱۶
۶-نظارت و مراقبت با انجام بازدیدهای ویژه     ۱۶
۷-بازدیدهای ویژه از آفت    ۱۷
۸-بازدیدهای ویژه از کالا    ۱۸
۹-نظارت صحیح     ۱۹
۱۰-نیازهای فنی خدمات تشخیص    ۱۹
۱۱-ثبت و نگهداری    ۱۹
۱۲-تعیین وضعیت آفت    ۲۰
۱۳-شرایط کلی برای تعیین وضعیت آفت    ۲۱
۱۴-سوابق آفت    ۲۱
۱۵-اعتبار اطلاعات مربوط به آفت    ۲۲
۱۶-ناحیه عاری از آفت    ۲۴
۱۷-شرایط کلی نواحی عاری از آفت    ۲۵
۱۸-برنامه ریشه کنی آفت    ۲۸
۱۹-فرایند برنامه ریشه کنی    ۲۸
۲۰-تیم مدیریت و اجرای برنامه ریشه کنی    ۲۹
۲۱- شرایط قرنطینه ای شدن آفت    ۳۴
۲۲- رفتار و خصوصیات عوامل غیر بومی و جدید     ۳۴
۲۳- مقایسه آفات قرنطینه ای و آفات غیر قرنطینه ای تحت کنترل و آفات معمولی    ۳۸
۲۴-بازرسی    ۴۲
۲۵-بازرسی عینی    ۴۳
۲۶-بازرسی ویژه     ۴۴
۲۷-کلاس بندی کالاهای کشاورزی و چگونگی نمونه برداری از آنها    ۴۵
۲۸-کالاهای کلاس یک     ۵۰
۲۹-کالاهای کلاس دو     ۵۰
۳۰-کالاهای کلاس سه     ۵۲
۳۱-کالاهای کالای چهار    ۵۳
۳۲-کالاهای کلاس پنج     ۵۵
۳۳-کالاهای کلاس شش    ۵۶
۳۴-کالاهای کلاس هفت     ۵۸
۳۵-کالاهای کلاس هشت     ۵۸
۳۶-کالاهای کلاس نه     ۵۹
۳۷-کالاهای کلاس ده    ۶۱
فصل سوم: بازرسی و جمع آوری آفات منطقه و چگونگی صدور گواهی بهداشت نباتی
۱-روش های جمع آوری نمونه حشرات     ۶۳
۲-نگهداری شفیره و تخم  حشرات     ۶۵
۳-باز و پهن کردن (اتاله کردن) و خشک کردن حشرات    ۶۷
۴-تهیه پرپاراسیون لارو و حشره    ۶۸
۵-فرمول تهیه الکل های مختلف الغلضه    ۶۹
۶-تخمین میزان الودگی مزارع و باغات به آفات گیاهی    ۷۰
۷-محاسبه تخمین آلودگی دانه ها در انبار    ۷۴
۸-فهرست عوامل قرنطینه داخلی مزارع و باغ های کشور در ده ساله اخیر    ۷۸
۹-اقدامات بهداشت گیاهی برای جلوگیری از انتقال، ریشه کنی و کنترل عوامل قرنطینه داخلی در مناطق آلوده کشور    ۸۰
۱۰-مقررات صدور گواهی بهداشت نباتی برای کالاهای صادراتی    ۸۳
۱۱-اهداف و مسئولیت های مدیریت سیستم صدور گواهی بهداشت نباتی    ۸۴
۱۲-مسئولیت های بازرس    ۸۶
۱۳-جایگزینی گواهی بهداشت مفقود شده     ۸۷
۱۴-مسئولیت های صادر کننده کالا     ۸۸
۱۵-روند کار بازرسی و صدور گواهی بهداشت گیاهی    ۸۹
منابع    ۹۰

فصل اول
کلیات

۱- نگاهی گذرا بر مبارزه با آفات
مبارزه با آفات بمنظور جلوگیری از خسارات وارده از آنها در کشتزارها و باغها از اوایل قرن هیجدهم میلادی در دنیا متداول گردید و با پیشرفت علوم، فن‌آوری و کشف و ساخت ترکیبات شیمیایی آفت کش بشر موفق گردید تا بمقدار قابل توجهی از زیان اقتصادی آفات پیشگیری نماید. اجداد ما در دورانهای خیلی گذشته در برابر حمله و طغیان آفات عاجز وناتوان بوده و در امر کنترل آنها موفق نبودند. عملیات اولیه کنترل در گذشته‌های دور بر اعتقادات مذهبی و یا بر تصوف و اعتقاد به جادو وخرافات استوار بوده است. بعنوان نمونه ذکر یکی دو مثال کوتاه خالی از لطافت نیست:
قاسم ابن یوسف انونصری هروی نوه شیخ ابونصر طبسی مشهور به پیر حاجات که در هرات سکنی داشته درکتاب الرشاد الزراعه که در تاریخ ۹۲۱ هجری قمری نگاشته در خصوص دفع ملخ چنین نقل می‌کند « و آنچه زراعت را نقصان می‌رساند دعا بر چهار گوشه زمین بر سر چوب کنند بلاها را بگرداند .» جالینوس حکیم گوید « هر که ملخ سبز را که در میان گیاه بود بگیرد و در میان کشتزار آویزد دیگر ملخان از آنجا بگریزند و یا هر که ملخ را بزهره گاو بیالاید پس بکارد هیچ چیز بدان کشت زیان نرساند .» با گذشت زمان بشر از خواص ضد آفت برخی ازگیاهان و املاح معدنی پی برد و تجارب تازه‌ای از روشهای کنترل آفات را آموخت. بعنوان نمونه چند مثال دیگر از الرشاد الزراعه نقل می‌گردد :
دفع ملخ: هر که تخم حنظل را با آب بجوشاند چنانچه آب نیک تلخ شود پس قدری نمک بروی افکند و بگرد کشت افشاند ملخ از آن حوالی بگریزد . برای دفع کرم ،‌دیگر هر که خواهد که کرم نباشد در باغ و زمین ،‌حنا را با آب بباید جوشانید و پیش از آفتاب برآمدن ،‌بگرد زمین افشاند و تخم حنظل نیز مناسب است .
برای محافظت بذر:  افلاطون حکیم گوید چون برگ درخت سرویا برگ چغندر با تخمی که زراعت خواهد شد مخلوط کرده در خانه نگاه دارند ، هیچ آفت بدان تخم نرسد تا وقتی که زراعت خواهد شد .

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله قرنطینه نباتی و برخی از اصول و استانداردهای مرتبط با قرنطینه داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله روش های کاهش نویز در مدارهای الکترونیکی

روش های کاهش نویز در مدارهای الکترونیکی

فهرست مطالب

روش های کاهش نویز در مدارهای الکترونیکی
مقدمه
سازگاری الکترو مغناطیسی (EMC)
1 زمین کردن صحیح
۱۱ کاهش امپدانی مشترک
۱٫۲ اجتناب از حلقه زمین
۲ استفاده از حفاظ (شیلد)
۱٫۲ کوپلاژ خازنی
تاثیر حفاظ روی کوپلاژ خازنی
۲٫۲ کوپلاژ سلفی (مغناطیسی)
کاهش امپدانس سیستم توزیع تغذیه زمین
۳ فیلتر کردن
نکاتی درباره انتخاب نوع آی سی های دیجیتال
دکوپلینگ مدارهای دیجیتال

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله روش های کاهش نویز در مدارهای الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات دهکده توریستی

مطالعات دهکده توریستی

فهرست مطالب

مقدمه۱
فصل اول شناخت موضوع طرح۳
مبانی طراحی پروژه۴
فراغت۴
کارکردهای فراغت۵
تحولات کمی و کیفی در گذران اوقات فراغت۷
ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت۹
نقش تفرج در گذران اوقات فراغت۹
تعریف تفرج۱۰
تفرج۱۱
توریسم و جهانگردی۱۲
توریسم و جهانگردی۱۵
قطع نامه سازمان ملل متحد۱۷
انواع جهانگردی۲۰
تعداد جهانگردان داخلی و خارجی۲۴
جهانگردی در ایران قدیم۲۷
تاریخچه هتل در ایران معاصر۲۹
پایداری۳۱
پایداری در معماری۳۳
فصل دوم بررسی نمونه ها۳۷
بررسی نمونه ها۳۸
هتل های امروزی۳۹
فصل سوم۴۳
استانداردها۴۴
فصل چهارم۴۶
شرایط اقلیمی و آب و هوایی۶۷
نوع مصالح۷۴
تحلیل عوامل جوی در شهرستان مراغه۸۰
بادهای مراغه۸۱
تغییرات فصلی دمای هوا در مراغه۸۷
پوشش ابری و ساعات آفتابی۹۴
میانگین ماهیانه دما۱۰۰
فصل پنجم مطالعات منطقه ای۱۰۶
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان۱۰۷
پیشینه و آثار باستانی۱۱۱
بخش دوم شهر مراغه۱۱۴
خصوصیات اخلاقی و ویژگی های فرهنگی۱۱۸
میراث فرهنگی

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات دهکده توریستی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
بررسی تاثیر سبک رهبری (رابطه مدار و وظیفه مدار) بر رضایتمندی شغلی کارکنان پژوهشکده جهاد کشاورزی
چکیده
سبک رهبری مدیریت یکی از عوامل مؤثر در افزایش میزان رضایت شغلی کارکنان پژوهشکده جهاد کشاورزی  است. این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین سبک رهبری مدیران (وظیفه­مداری و رابطه مداری) با رضایت شغلی کارکنان پژوهشکده جهاد کشاورزی  در بهار سال ۱۳۸۸ در شهرتهران انجام شده است. در این پژوهش که توصیفی – تحلیلی است، اطلاعات لازم از دو نوع پرسشنامه به دست آمده است. یکی پرسشنامه سنجش سبک رهبری و دیگری پرسشنامه رضایت شغلی (JDI) نام دارد و این پرسشنامه بعد از سنجش اعتبار در میان نمونه­ها توزیع شد.جامعه آماری شامل کلیه کارکنان است که در این پژوهشکده مشغول به کار هستند که ۷۵ نفر از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند . از این تعداد ۵ نفر افت آزمودنی بود .تجزیه و تحلیل داده­های پژوهشی در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفته است. در سطح آمار توصیفی از مشخصه­های آماری نظیر فراوانی، درصد، میانگین ،انحراف معیار و جداول بود و در سطح آمار استنباطی متناسب با سنجش داده­ها و مفروضات از آزمون­ t دو گروهی مستقل جهت تجزیه و تحلیل داده­ها استفاده شد.
چکیده
فصل اول : موضوع تحقیق
مقدمه   تعریف موضوع و بیان مساله
هدف و اهمیت تحقیق
رهبری
ویژگیهای رهبر
عمده صفات رهبر
سبک‌های عمده رهبری
رهبری معنوی
شبکه مدیریت (رهبری)
رهبران موفق
رهبران فرهمند یا خلاق
فرضیه های تحقیق
محدودیت های تحقیق
تعریف نظری اصطلاحات تحقیق
رضایت شغلی
سبک رهبری
کار مندان پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی تهران
تعریف عملیاتی اصطلاحات
رضایت شغلی
سبک رهبری
فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق
آغاز مدیریت
بخش اول ـ رضایت شغلی
الف- کارهایی که به اصطلاح هماوردطلب هستند
ب- یکسا نی حقوق و مزایا
ج ـ شرایط مناسب کاری
د ـ همکاران مساعد
ه ـ تناسب شغل با فرد
مطالعه رسمی رضایت شغلی
متغییرهای شخصیتی و رضایت شغلی
الف ـ سن (Age)
ب ـ جنس (Sex)
ج ـ سطح تحصیلات
شیوه ابراز نارضایی کارکنان
بخش دوم    رهبری
مدیریت و فرآیندهای آن
تعریف رهبری
انتخاب و انتصاب رهبران و سرپرستان
نظریه های رفتار رهبری
الف ـ نظریه های خصوصیات فردی رهبری
ب ـ نظریه های رفتار رهبری
سیستم های مدیریت لیکرت
تئوری سبک مدیریت
۱-۸-۲- سبک مدیریت وظیفه مدار
۲-۸-۲- سبک مدیریت رابطه مدار
نظریه اقتضائی در مدیریت
الف- سبک آمرانه
ب- سبک متقاعد کننده
ج- سبک مشارکتی
د- سبک تعویضی
نظریه مسیر ـ هدف
تئوری موقعیتی هرسی بلانچارد (تئوری سیکل زندگی )
نظریه دو عاملی انگیزش- بهداشت( هرزبرگ)
نظریه ی X و نظریه ی Y   مک گرگور
ویژگیهای سبکهای مورد استفاده مدیران، بر مبنای مفروضات x و y
شکل۲-۲
تحقیقات رهبری دانشگاههای ایالت اوهایو
نمونه هایی از مواد L . B . D . Q(شکل ۲-۳)
چهار ربع رهبری (شکل ۲-۴)
تحقیقات رهبری دانشگاه میشیگان
۱ ـ کارمند مداری (Employee Orientation )
2 ـ تولید مداری (Production Orientation )
تبیین ویژگی‌های مدیران از دیدگاه حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه
۱ – خصوصیات و معیارهای تخصصی
۱-۱- علم و دانش
۱-۲- تجربه کاری
۱-۳- حسن تدبیر
۱-۴- سعه صدر
۱-۵- شایستگی و کفایت
۱-۶- نظم و انضباط
۱-۷- حسن سابقه
۱-۸- داشتن پشتکار و دوری از تنبلی
۱-۹- تند ذهنی و داشتن حافظه قوی
۱-۱۰- پاکی و صلاحیت خانوادگی
۱-۱۱- داشتن قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل
۱-۱۲- آینده نگری
۱-۱۳- بلندی همت
۱-۱۴- قدرت و توانایی
۱-۱۵- استقامت در برابر مشکلات
۱-۱۶- قاطعیت
۱-۱۷- شجاعت
۲- خصوصیات و معیارهای ارزشی
۲-۱- سخاوت
۲-۲- وفاداری
۲-۳- تواضع و فروتنی
۲-۴- تسلط بر خشم
۲-۵- عدالت و انصاف
۲-۶- گشاده‌رویی
۲-۷- میانه روی در درشتی و نرمی
۲-۸- امانتداری
۲-۹- رفق و مدارا
۲-۱۰- عنایت به کارکنان
۲-۱۱- صبر و بردباری
۲-۱۲- طرد سخن چین
۲-۱۳- طرد چاپلوس
۲-۱۴- خوش‌بینی نسبت به دیگران
۲-۱۵- عیب‌پوشی و پرهیز از عیب جویی
تئوری رهبری علی(ع)
۳- معیارهای مکتبی (خبر گزاری فارس ,اردیبهشت ۱۳۸۶)
رضایت شغلی کارکنان
تاثیر سن بر سبک های رهبری و رفتار میران
بررسی رابطه‌ی بین سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمان
بررسی تاثیر سبک های مدیریت وظیفه مدار و رابطه مدار بر رضایت شغلی کارکنان شرکت های توزیع برق استان تهران
رابطه سبک رهبری با رضایت شغلی معلمان ورزش زن
سبک های رهبری مدیران و ارتباط آن با رضایت شغلی کارکنان پرستاری
نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان
شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان
شناخت مبانی مدیریت تغییر
فصل سوم : روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه گیری
متغیرهای تحقیق
متغیرهای کنترل
روش سنجش متغیرها
روش جمع آوری داده ها و اطلاعات
قابلیت روایی و پایائی پرسشنامه
الف ـ بررسی روایی ( Validity )
اندازه گیری خشنودی شغلی
ب ـ بررسی پایائی پرسشنامه( Reliability)
تدابیر تامین اعتبار آزمایش
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 



:: برچسب‌ها: بررسی تاثیر سبک رهبری (رابطه مدار و وظیفه مدار) بر رضایتمندی شغلی کارکنان پژوهشکده جهاد کشاورزی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات مجموعه تفریحی فرهنگی ارومیه

مطالعات مجموعه تفریحی فرهنگی ارومیه
تاریخچه شهر ارومیه :
شهرستان ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی یکی از شهرهای قدیمی و خوش آب و هوای ایران است و با مساحتی حدود ۵۸۹۹ کیلومتر مربع در شمال غرب کشور در مرز ایران و ترکیه واقع شده است وسعت خود شهر ۷/۴۲ کیلومتر مربع در جلگه ای به طول هفتاد کیلومتر و به عرض سی کیلومتر در غرب دریاچه لاجوردی ارومیه به فاصله بیست کیلومتری گسترده شده است این جلگه از رسوبات رودهای نازلوچای و شهرچای و باراندوزچای که همه ساله بطور منظم زمینهای زراعی و باغات میوه آن را مشروب می سازد پوشیده شده است .
این شهر سابقا چیچست که از نام چیچکلو (گلستان) گرفته شده است نام داشته و یکی از حاصلخیزترین و در عین حال از پر حادثه ترین شهرهای آذربایجان می باشد .
درباره حاصلخیزی و وفور آب و کثرت نعمت این سرزمین همین بس که این ناحیه چندین بار در طول تاریخ مورد تاخت و تاز آشوب طلبان داخلی و تجاوزگران خارجی قرار گرفته مخصوصا در اثر تمرد بزرگان بعضی عشایر مغرب آذربایجان به تحریک خارجی ها موجبات خرابی و قتل و غارت در این منطقه فراهم گردیده و صدمات و خسارات فوق العاده ای دیده است و بارها زراعت و باغات و آبادیهای آن پامال سم ستوران گشته و ساکنین آن از هستی ساقط شده اند . در اندک مدتی از برکت و وفور نعمت و کوشش اهالی زحمتکش جبران مافات گردیده و این منطقه حاصلخیز ساکنان خود را به نوا رسانده است ای بسا اموال اهالی در بهار به تاراج رفته و در پائیز مردم آن دیار عزم زیارت عتبات کرده اند این حقایق بر وفور نعمت خدادادی و حاصلخیزی زمین آن است .
در ادوار متوالی تاریخ این خطه زر خیز اشتهای استیلاگران را بر انگیخته گاهی سراسر این سرزمین را در  نوردیده اند چه آبادیها که ویران نگردیده و اموال مردم به غارت نرفته چه مزارعی که با خون زارعین خود آبیاری نگردیده اما پس از فرو نشستن هر یورشی بازسازی و سازندگی جریان پیدا کرده و از درون همین نا ملایمات و اغتشاشات سازندگان و اندیشمندانی بپاخاسته و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته اند .
بطور کلی ارومیه از اعصار قدیم یکی از مراکز آباد و پر جمعیت ایران بوده و فعالترین منطقه کشاورزی آذربایجان بشمار میرود با آنکه بر اثر حوادث تاریخی بارها ویران شده ولی خیلی زود به حال اولیه برگشته و عظمت و امنیت خود را بازیافته است .
شهر ارومیه را میتوان به باغی شبیه قلب انسان تشبیه کرد که ساختمان عمارت میانی آن را درختان پر بار و باغات و مراتع سرسبز چون نگینی دربرگرفته اند و از این نظر بی جهت نیست که در گذشته آن را ((دارالنشاط)) لقب داده بودند آب و هوای آن معتدل و به علت مجاورت با دریاچه ارومیه نسبتا مرطوب میباشد و دارای زمستان کمی طولانی است .
 فصل اول : مقدمه
فصل دوم : مطالعات جغرافیایی ، اقلیمی و طبیعی
فصل سوم : مطالعات تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی
فصل چهارم : مبانی نظری طراحی
فصل پنجم : بررسی نمونه های مشابه
بخش دوم نقشه ها
نقشه ها
تاریخچه شهر ارومیه
ارومیه و وجه تسمیه آن
ویژگی های جغرافیای
استان و شهرستان ارومیه
۱-۱-موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی
۱-۱-۱- ویژگی های جغرافیایی تاریخی و سیاسی ، اداری شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۱- ویژگیهای جغرافیایی تاریخی شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۲- ویژگیهای سیاسی اداری شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-ویژگیهای جغرافیایی طبیعی شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۱-موقعیت ، حدود و وسعت شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۲- کوههای شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۳- دشتهای شهرستان ارومیه
دشت ارومیه
دشت سلوان
دشت تلو
۱-۱-۱-۳-۴- دره های شهرستان ارومیه
دره مارمیشو
دره بند
از دریاچة قلة کوه شهیدان
دره نازلو
دره شهیدان
دره باراندوز
۱-۱-۱-۳-۵- غارهای شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۶- جزایر شهرستان ارومیه
جزیره کبودان ( قویون داغی )
جزیره اشک
نمایی ازجزیرة کبودان
جزیره اسپیر
۱-۱-۱-۳-۷- منابع آب شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۷-۱- آبهای سطحی شهرستان ارومیه
نازلو چای
روضه چای
شهر چای
باراندوز چای
۱-۱-۱-۳-۷-۲- آبشارهای شهرستان ارومیه
آبشار سولک
آبشار دیزج ( سوله دوکل )
آبشار شملکان
۱-۱-۱-۳-۷-۳- چشمه های شهرستان ارومیه
آب معدنی زنبیل داغیچشمة آب معدنی هفت آباد
چشمه های معدنی شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۷-۴- چاههای شهرستان ارومیه
۱-۱-۱-۳-۷-۵- آبهای راکد شهرستان ارومیه
تالابها
سدها
دریاچه ها
دریاچه ارومیه
دریاچه مارمیشو
دریاچة مارمیشو از فراز تپه‌های اطراف
توپوگرافی استان و شهرستان
۱-۲- وضعیت توپوگرافی استان
الف- زون ماکو – تبریز
ب- گوه افیولیتی خوی ـ مرند
ج- پلاتفرم پالئوزوئیک باختر دریاچه ارومیه
د - فرو نشست دریاچه ارومیه
و- زون اشنویه ـ مهاباد
۱-۲-۱-وضعیت توپوگرافی شهرستان ارومیه
۱-۲-۱-۱- زمین شناسی شهرستان ارومیه
۱-۲-۱-۱-۱ زمین شناسی تا دوره چهارم
۱-۲-۱-۱-۲- زمین شناسی دوران چهارم
۱-۲-۱-۲- لرزه خیزی
۱-۲-۱-۳- خاکشناسی شهرستان ارومیه
۱-۲-۱-۳-۱- خاکهای منطقه ارومیه
اقلیم شهرستان
۱-۳- وضع اقلیمی
۱-۳-۱- اقلیم شناسی Climatology
روش دومارتن De Marton
روش امبرژه Embreger
روش گوسن Gaussen
روش کوپن Koppen
روش بیوکلیماتیک اولگی ( جدول زیست اقلیمی Olgyay Bioclimatic )
۱-۳-۲- باد
۱-۳-۳- تابش انرژی خورشیدی
۱-۳-۴- نتیجه گیری آب و هوا
۱-۳-۵- اصول راهبردی طراحی اقلیمی
۱-۳-۵-۱- کاهش میزان اتلاف حرارتی در ساختمان
۱-۳-۵-۲- کاهش تاثیر باد در اتلاف حرارتی ساختمان
۱-۳-۵-۳- بهره گیری از انرژی خورشیدی در گرمایش ساختمان
۱-۳-۵-۴- محافظت ساختمان در برابر هوای گرم خارج
۱-۳-۵-۵- محافظت ساختمان در برابر تابش آفتاب
۱-۳-۵-۶- بهره گیری از نوسانات روزانه ی دمای هوا
۱-۳-۵-۷- افزایش میزان رطوبت هوا
۱-۳-۵-۸- محافظت نمودن از ساختمان در برابر بارش
۱-۳-۵-۹- کاهش تاثیر بادهای غبارآلود بر ساختمان
۱-۳-۶- راهکارهای طراحی اقلیمی
۱-۳-۷- نتیجه گیری کلی
جمعیت شهرستان
۱-۴- توزیع فضایی جمعیت شهرستان ارومیه
جمعیت شاغلین شهرستان
۱-۵- نیروی انسانی شهرستان ارومیه
بانکداری شهرستان
۱-۶-خدمات بانکی شهرستان ارومیه
امور تولیدی شهرستان
۱-۷- امور تولیدی شهرستان ارومیه
۱-۷-۱- منابع آب شهرستان ارومیه
۱-۷-۲-کشاورزی
۱-۷-۲-۱- زراعت
۱-۷-۲-۲- باغداری
۱-۷-۲-۳- دامداری ، طیور و زنبور عسل
۱-۷-۲-۴- شیلات ، جنگلداری و مرتع
۱-۷-۳- صنعت شهرستان ارومیه
۱-۷-۳-۱- جواز تأسیس و پروانه بهره برداری
۱-۷-۳-۲- وضع مالکیت ، ابعاد و اشتغال واحدهای صنعتی
۱-۷-۳-۳- مراکز پشتیبانی صنعتی
۱-۷-۴- معدن شهرستان ارومیه
۱-۷-۵- خدمات بازرگانی شهرستان ارومیه
۱-۷-۵-۱- بازرگانی داخلی
۱-۷-۵-۲- بازرگانی خارجی
۱-۷-۵-۳- ترانزیت خارجی و داخلی
۱-۷-۵-۴ – درآمد گمرک
۱-۷-۶- خدمات گردشگری شهرستان ارومیه
ساحل دریاچه ارومیه و خواص طبی معجزه آسای آن
۱-۷-۷- صنایع دستی استان و شهرستان ارومیه
قالی بافی
رنگرزی و چاپ سنتی
گلیم بافی
رودوزی
امور زیربنائی شهرستان
۱-۸- امور زیربنایی شهرستان ارومیه
۱-۸-۱- حمل و نقل و ارتباطات شهرستان ارومیه
۱-۸-۲- انرژی شهرستان ارومیه
۱-۸-۲-۱- برق
۱-۸-۲-۱-۱- منابع تامین انرژی برق
۱-۸-۲-۱-۲- توزیع انرژی برق
۱-۸-۲-۲- گاز طبیعی
۱-۸-۲-۳- نفت و فرآورده های آن
۱-۸-۳- پست و مخابرات شهرستان ارومیه
۱-۸-۳-۱- پست
۱-۸-۳-۲- مخابرات
امور اجتماعی شهرستان
۱-۹- امور اجتماعی شهرستان ارومیه
۱-۹-۱- آموزش عالی شهرستان ارومیه
۱-۹-۲- بهداشت و درمان شهرستان ارومیه
معرفی سایت (۲۰ تصویر)

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات مجموعه تفریحی فرهنگی ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود  کارآموزی مطالعه و بررسی کنترل و کیفیت انواع تولیدات شرکت نمانور

کارورزی مطالعه و بررسی کنترل و کیفیت انواع تولیدات شرکت نمانور
تاریخچه
از لغات بهره وری و عملکرد به طور متداول در حوزه های علمی و تجاری استفاده می شود، اگرچه به ندرت تعریف یا توضیح مناسبی از آنها ارایه شده است.در حقیقت این لغات اغلب گیج کننده اند و با واژگانی چون کارایی،اثربخشی و سوددهی، مترادف در نظر گرفته می شوند(سینک و توتل، ۱۹۸۹؛ چو، ۱۹۸۸؛سومانث، ۱۹۹۴؛ کاس و لویز، ۱۹۹۳؛ توماس و بارون، ۱۹۹۴؛جکسون و پیترسون، ۱۹۹۹). دستورالعملهای سنجش و بهبود نیز اغلب بدون درک واضح از آنچه باید اندازه‌گیری شود و بهبود یابد اجرا می گردند.این رویکرد عمل گرا نسبت به بهبود، فرصت فهم کامل و سپس به حد اکثر رساندن عوامل اساسی و موثر در رقابت پذیری و موفقیت را به سادگی از بین می برد.
مطمئنا در محافل علمی،داشتن واژگان و دستور زبان مشترک در تضمین ارتقای درک مشترک، بنیادین و قوی، سودمند است.
مقدمه
کیفیت کالا
امروزه به کیفیت کالا بعنوان یک امر ساختنی توجه می‌شود نه یک مساله کنترل کردنی . تولید یک کالا با کیفیت مناسب نیاز به بهبود عملکرد کلیه قسمتهای دخیل در تولید آن کالا دارد. کنترل کیفیت مواد اولیه، قطعات ساخته شده و نیمه‌ساخته‌ای که محصول از مونتاژ آنها بوجود می‌آید ضروری است ، اما کافی نیست . علاوه بر موارد مذکور باید نظارت و طراحی دقیقی بر کنترل در حین تولید و طراحی بعمل آید. انجام این کار مستلزم طراحی یک سامانه کنترل کیفیت یکپارچه IQC می‌باشد. اگر چه سابق بر این روشهای TQC به همین منظور استفاده شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که اجرای IQC آسانتر از TQC باشد. طراحی و اجرای یک سیستم IQC علاوه بر آسان بودن، بیشتر مزایای یک سیستم TQC را به همراه دارد. سیستم IQC مورد نظر از ادغام دو سیستم کنترل کیفیت آماری و سیستم کنترل فرآیند آماری در مجاورت یک سیستم اطلاعات کیفیت حاصل می‌شود. واحد مورد بررسی این مطالعه یک شرکت بزرگ ماشین‌آلات صنعتی می‌باشد که مدل IQC برای آن طراحی و اجرا گردیده است .
تاریخچه
مقدمه
کیفیت کالا
نقش طراحی در صنعت بسته بندی
بسته بندی و صادرات
روش های افزایش کیفیت کالا و خدمات
کنترل کیفیت
عوامل مؤثر در کیفیت طراحی
اجزای مدیریت کیفیت فراگیر
spc چیست؟
هزینه یابی کیفیت
شرکت XX سهامی عام
مروری بر تاریخچه کنترل کیفیت در ژاپن
اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر
برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر کیفیت
ادغام برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت جامع کیفیت
عناصر اصلی برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر کیفیت
سنجش ، ارزشیابی و ارتقای مستمر
پنج رویکرد برنامه ریزی کیفیت
مراحل اجرا
نظریه مدیریت کیفیت
زنجیره واکنشی بهبود کیفیت
جایزه مالکوم بالدریج
جوران
کرازبی
تاگوچی
ایشی کاوا
اصول حرکت به سوی کیفیت
استانداردهای کیفی و کیفیت
ابعاد کیفیت
تعاریف
پاسخ به چند سؤال کلیدی
مدلهای جهانی ارزیابی کیفیت
استقرار مدیریت کیفیت
ساختار روش اجرایی
مبنای مدیریت کیفیت
منابع

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارآموزی مطالعه و بررسی کنترل و کیفیت انواع تولیدات شرکت نمانور ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه طراحی وب سایت آموزشی

طراحی وب سایت آموزشی

فهرست مطالب
فصل ۱  مقدمه                                                                                                                
۱-۱- چرا PHP؟
۱ – ۲ تکامل PHP                                                                                                            
۱- ۳گذشتۀ PHP
PHP 4-1در زمان حال
PHP 5-1 بر روی صحنه
۱- ۶ آیندۀPHP
PHP 7-1 در برابرASP
PHP 8-1در برابرcold fusion                                                                                                   
PHP 9-1در برابرجاوا
۱ -۱۰ گواهیPHP
1- 11 لیست منابع
فصل ۲     نصب
۲-۱من از پیش PHPدارم
۲- ۲ پیش از نصب
۲-۳ کدام سیستم عامل؟
۲-۴ کدام سرویس دهنده ِوب؟
۲-۵  نصبMYSQL،ApadheوPHP
 فهرست مندرجات
۲-۶ نصب PHP
2-7 پیکربندی Apacheجهت استفاده ازPHP
2- 8نصب آزمایشی PHP
فصل۳ اصول PHP                                                                                                                              -
۳-۱برنامه های PHP
3-2 مقدمات فایل :
۳- ۳ عبارات (Statements)
3-4 توضیحات (Comments)
3-5 لیترال های عددی
۳-۶ لیترال های بولین
۳-۷ متغیرها
فصل۴ ورودی کاربر و عبارات با قاعده
۴-۱ فرم ها (Forms)
4-2 فرم های HTML
4-3 صفت Action
4-4  صفت Method                                                                                           
 فهرست مندرجات
فصل۵ کار با فایل ها
۵- ۱فایل ها
۵-۲ باز کردن فایل ها
۳-۵  بستن فایل ها
۵-۴  نمایش فایل ها
۵-۵  خواند از فایل ها
۵- ۶ نوشتن در داخل فایل ها
۵-۷ پیمایش در داخل فایل ها
۵-۸ کپی، حذف و نامگذاری مجدد فایل ها
فصل۶ طراحی یک نمونه وب سایت
۶-۱ طراحی یک نمونه وب سایت آموزشی :
۶-۲  بررسی سایت از دیدگاه مدیر سایت :
۶-۳  وب لاگ :
۶-۴ فیلد متنی :
۶- ۵ لینک عوض کردن پسورد
۶- ۶ لینک :
۶-۷ پاسخ دهید
نتیجه گیری
منابع
فهرست مندرجات
۶-۸  لینک مطالب
۶-۹ تالار گفتمان
۶-۱۰ لینک بخش
۶-۱۱یادداشت جدید
Register 12-6

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی وب سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه مقایسه هوش هیجانی بین دختران عادی و فراری ۲۵ – ۱۵ ساله شهر تهران

مقایسه هوش هیجانی بین دختران عادی و فراری ۲۵ ۱۵ ساله شهر تهران
چکیده :
ویژگی های رفتاری هر فردی حاصل نوع شخصیّت فردی است. و شخصیّت هم محصول استعدادها و توانایی ها و هوش و احساسات و هیجانات رفتاری افراد است در یک کلام از جمع بندی تعاریف هوش (عمومی، کلامی، فضایی، تخیّلی، حسابی، …) می توان به این نتیجه رسید که «هوش میزان توانایی سازگاری فرد با محیط است» بدیهی است، تفاوت رفتارها و منش و شخصیت افراد به نوع احساسات و نگرش ها و گرایش ها و انتظارات و امیال و علایق فرد وابسته است.
در تحقیق حاضر نیز با عنوان بررسی هوش هیجانی دختران عادی و فراری ۲۵ – ۱۵ ساله شهر تهران به جستجو و بررسی نوع و میزان و مؤلفه های هوش هیجانی در دو گروه دختران ۲۵ – ۱۵ ساله عادی در خانواده ها و فراری پرداخته ایم.
و با فرض تفاوت در بین هوش هیجانی این دو گروه به بیان مسئله با ذکر تبیین هوش هیجانی و اهمیت و اهداف و متغیرها و تعاریف در فصل اول و نیز مبنی تئوریک و نظری آن بخصوص هوش در میان دوقلوها و بررسی هوشی روی حیوانات و پاسخ های آنها و بررسی ساعت های درونی و فیزیولوژیکی و تأثیر نور و کنترل های برون زاد و درون زاد و به بررسی انواع خواب و مراحل خواب که با سلسله اعصاب و روابط عصبی و هوشی مرتبط است اشاره شده و با پرداختن به تحقیقات انجام شده ملّی و استانی و منطقه ای فصل دوم را خاتمه داده ایم. در فصل سوم فقط به روش اجرای تحقیق (ابزارهای جامعه، حجم نمونه، روش جمع آوری اطلاعات و روش آماری) پرداخته ایم.
و در فصل چهارم با استفاده از داده ها و جمع بندی و دسته بندی آنها به تجزیه و تحلیل آنها اقدام کرده ایم و نتایج کمّی بدست آمده را با تحقیقات و مبانی نظری تحت عنوان تأیید فرضیه تطبیق داده ایم و در فصل پنجم با اشاره به نتیجه گیری کلی و بیان مشکلات و محدودیت ها و نیز ارائه پیشنهادات و توصیه ها و ذکر منابع و مآخذ و الحاق ضمائم و پیوست ها پژوهش را به سرانجام رسانده ایم.
« فهرست مطالب »                 
 فصل اول :                                                                        
 مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت مسئله
اهداف تحقیق
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف عملیاتی واژه ها
فصل دوم :                                                                               
 ادبیات و پیشینه تحقیق
مبانی نظری و تئوریک
پژوهش در زمینه هیجان خواهی
بررسی های مربوطه به دوقلوها
شواهد موجود درباره ساعتهای درونی
مطالعات انجام شده بر روی انسان
مطالعات انجام شده بر روی حیوانات                                                                                                    
ساعتهای درونی و مغز
ساعتهای درونی انسان
یک ساعت درونی دوم
شواهد موجود درباره اثر عوامل محیطی
باز – تنظیم ساعتها
نور به عنوان یک نشانه راهنمای خارجی
ترکیبات بیوشیمیایی در نقش نشانه های راهنمایی خارجی
کنترل فیزیولوژیکی ریتمهای زیستی
کنترل برون زاد (خارجی)
کنترل برون زاد (داخلی)
بررسی خواب
انواع مختلف خواب
مراحل خواب
تحقیقات استانی                                                                                                                            
فصل سوم :                                                                               
 روش اجرای تحقیق
حجم نمونه
روش تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش جمع آوری اطلاعات
روش آماری
فصل چهارم :                                                                           
جدول داده های شماره ۱ (جدول مادر)
نمودار مقایسه هوش عادی دختران فراری و عادی
تجزیه و تحلیل یافته ها
فصل پنجم :                                                                            
 نتیجه گیری
محدودیت ها و ملاحظات تحقیق
پیشنهادات
منابع و مآخذ                                                                               

فصل اول
«مقدمه»
عناصر وجودی خانواده اعم از پدر و مادر، خواهر و برادر و احتمالاً پدر بزرگ و مادر بزرگ در کانون و هستۀ خانواده از ارزش و جایگاه متفاوتی برخوردارند. که اصطلاحاً در متون جامعه شناسی و روان شناسی اجتماعی این جایگاه ها و حوزه ها نقش نام دارد.
ایفای نقش در قالب انجام تکالیف و وظایف خود انتظارات و توقعاتی هم بدنبال دارد که از سایر نقش ها انتظار می رود. اگر پدر شب و روز در سرما و گرما در شرای سخت بدنبال تهیۀ امکانات و وسایل آسایش و آرامش اعضای خانواده است. و فی المقدور همه نیازهای اساسی اعضاء در تهیه و تأمین می کند. در جای خود انتظاردارد که اعضاء در مصرف امکانات صرفه جویی کرده و جانب اهمیت و ارزش آن را درک نمایند و به قول و عمل پدر احترام بگذارند. همچنین است این مهم در مورد مادر که همه تلاش و مساعی ما در تأمین آرامش و آسایش و تدارک خوشبختی و شرایط باب میل اعضاء و مخزن محبت و عاطفه و قدرشناسی است. و انتظارش این است که حتی پدر نقش مادر را درک نماید و بچه ها هر کدام به نوبه خود در حفظ و رعایت زحمات و ارزش های در کوشا باشند و از ناحیه درک زحمات و نه از زاویه دل رحمی قدر ایثار و از خودگذشتگی مادر را بدانند.
نهاد خانواده در عین حال که رکین ترین رکن و هسته اولیه تشکیل اجتماعات و گروه های بزرگ و کوچک اجتماعی است. و اولین گروه حضور انسانها در جمع و گروه های انسانی است.
علاوه بر صفات و ویژگی های سایر گروه ها دارای ابعاد مختلف دیگری است که تاحدی گروه یا تمام خانواده را از سایر گروه هاجدا می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
۱ ) عاطفی بودن ؛
۲ ) نسبی بودن ؛
۳ ) نزدیکی بودن در عین اختلاف ؛
۴ ) حتمی بودن ؛
۵ ) عمومی بودن .
۱ ) همه اعضای خانواده به دلیل هم ژنی و هم خونی و هم رحمی بودن دارای روابطی عاطفی و مهربانانه و صمیمانه قلبی هستند؛
۲ ) چون از یک پدر و مادر و یا از حداقل دو یا ۳ پدر و مادر هستند از لحاظ نسبی به یکدیگر نزدیک هستند؛
۳  ) به دلیل بالا هر چند ممکن است. کودک یا پدربزرگ۷۰سال اختلاف داشته باشند ولی به هم نزدک هستند و حرف ها و روابط نزدیک و محرمانه و صمیمانه ای دارند؛
۴ ) در همه اقوام و گروه ها این نهاد و خانواده حتمی است که باید ابتدا فرد  در خانواده تولد بزرگ شود تا رسمیت خود را در گروه های دیگر اعلام کند ؛
۵ ) عمومی بودن یعنی این ویژگی ها مخصوص ایران و شده بیت و یکم نیست و شامل همه اقوام وملت ها برای همه قرون و اعصار می باشد.این پنج ویژگی قطعی و قمی در نهاد خانواده این نهاد را از سایر نهاد ها متمایز می کند؛

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه هوش هیجانی بین دختران عادی و فراری ۲۵ – ۱۵ ساله شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه مقایسه اضطراب دانش‌آموزان دختر و پسرسال سوم راهنمایی کرج

مقایسه اضطراب دانش‌آموزان دختر و پسرسال سوم راهنمایی شهرستان کرج

مقدمه :
اضطراب اساس همة هیجانات است. آیودن عصر حاضر را عصر اضطراب نامیده است. پیچیدگیهای جاری تمدن سرعت تغییرات و بی‌توجهی به مذهب و ارزشهای خانوادگی برای افراد و اجتماع ، تعارضها و اضطرابهای تازه‌ای به وجود آورده است. (کاپلان سادوک ، ۱۳۶۸)
درحالیکه ارائه یک تعریف از اضطراب که تمامی جنبه‌های آن را پوشش دهد بسیار مشکل است ولی هرکس می‌داند که این احساس چیست اضطراب یک احساس بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم است که با یک یا چند احساس جسمی همراه می‌گردد درواقع اضطراب یک پاسخ به خطر یا تهدید است به منظور حمایت ارگانیزم. (پورافکاری، ۱۳۷۳)
اشکال اضطراب را برحسب هیجانی که نرمال یا بیمارگونه باشد مورد بررسی قرار می‌دهند بطورکلی اضطراب ممکن است سن حالت و صفت‌ها متقارن شود. (سیمز ۱۹۹۵)
حالت اضطرابی، کیفیتی از مضطرب‌بودن درحال است در این زمان خاص و واکنشی است شرایط تحریک‌آمیز محیط و ماهیت انتقال دارد اضطراب صفتی یک گرایش بلندمدت است که ممکن است تمام دورة زندگی را در برگیرد که معمولاً با اختلال شخصیت اضطراب همراه است. (سیمز ۱۹۹۵)
بطورکلی استرس‌آمیز تلقی‌شدن یک حادثه ، بستگی به ماهیت حادثه و نیز چاره‌ها و دفاع‌ها و مکانیسم‌های مقابله‌ای شخصی دارد که همة اینها با ایگو (خود، نهاد) در ارتباط هستند انتزاعی جامع که به فرآیندهای ادراک تفکر و عمل شخص به حوادث برونی و سائق‌های درونی اطلاق می‌شود.
اگر ایگو شخص عملکرد مناسب داشته باشد شخص در تعادل سازگارانه با دنیای برون و درون خود خواهد بود اگر عملکرد ایگو مناسب نبود و عدم تعادل ادامه یابد شخص دچار اضطراب خواهد شد. (کاپلان ، ۱۳۶۸)
اضطراب در سه سیستم جداگانه خود را نشان می‌دهد که عبارتند از سیستم :
روانی ـ فیزیولوژیکی و رفتاری که در نهایت هدف آنها حمایت از ارگانیزم می‌باشد یکی از پیامدهای این سه بعد این است که می‌توانند با هم ترکیب شوند و در سطح اضطرابی که افراد تجربه می‌کنند تغییرات وسیعی ایجاد کنند. (تیلور ، ۱۹۵۳)
اضطراب زمانی ناهنجار است که شدت آن مانع تحقق اهداف شخصی یا ارتباطات بین فرد می‌شود یا باعث درجات بالایی از ترس و درد شود. در چنین سطحی از شدت اضطراب به صورت اختلالات اضطرابی درنظر گرفته می‌شود بنابراین یک اختلال اضطرابی با شدت سطح اضطرابی که فرد تجربه می‌کند استمرار و تضعیف ، فرد مشخص می‌شود. (فاپولی ـ گیلبرا ایروتبس ، ۱۹۸۸ ، به نقل از کاردوجی ۱۹۹۸)
مطالعات اخیر نشان می‌دهند که اختلالات اضطرابی شایع‌ترین اختلالات روان‌پزشکی را تشکیل می‌دهند و تشخیص زود و به موقع اختلالات اضطرابی می‌تواند به درمان مؤثرتر و پیامدهای مثبت درمان این اختلالات منجر شود. امروزه ابزارهای تشخیصی مختلف در سراسر دنیا به منظور تسریع روان‌درمانی بوجود آمده است و کاربرد بالینی فراوانی دارند که برخی از این ابزارها در ایران نرم شده و قابل استفاده می‌باشند در این تحقیق سعی شده با استفاده از ابزارهای تشخیصی شناخته شده جهت تسهیل در تشخیص گامی برداشته شده باشد که در روند درمانی بهتر مؤثر واقع شود.

فصل اول :
 مقدمه.
بیان مسأله..
اهداف تحقیق.
اهمیت و ضرورت تحقیق..
تعریف عملیاتی واژه ها..
فرضیه..
فصل دوم :
 پیشینه تحقیق.
رویکردهای نظری به اضطراب.
نظریه روانکاوی..
نظریه رفتارگرایی
سندرم افسردگی  اضطراب.
اختلالات اضطرابی
نتایج مشکلات روش شناسی.
اختلالات افسردگی
اختلالات اضطرابی
اضطراب منتشر.
روان نژندی ها.
انواع اضطراب..
فصل سوم :
 روش تحقیق.
جامعه..
حجم نمونه (تعیین حجم نمونه) ..
ابزار گردآوری اطلاعات.
روش گردآوری اطلاعات..
روش آماری.
فصل چهارم :
 محاسبات آمار توصیفی
تعیین جدول ضریب همبستگی.
محاسبه فرمول آماری T استیودنت.
آزمون فرض (فرضیه) .
بحث و نتیجه گیری
فصل پنجم :
 نتیجه گیری..
محدودیت های تحقیق.
پیشنهادات..
منابع و مأخذ.
ضمائم و پیوست ها
منابع فارسی :
۱ـ پورافکار ، نصرت‌الله ، نشانه‌شناسی بیماریهای روانی ـ نشر رسالت تبریز ۱۳۶۹ .
۲ـ دادستان ، پریرخ ـ روانشناسی مرضی تحولی چاپ اول ، ۱۳۷۰ .
۳ـ دژکام ، محمود ـ جزوات کاربرد آزمونهای شخصیت ، ۱۳۷۷٫
۴ـ شاملو ، سعید ، آسیب روانی ، نشر رشد ، ۱۳۷۲ .
۵ـ کاپلان ، سادوک ، خلاصة روانپزشکی ترجمة پورافکاری نصرت‌الله ، ج ۱ ، نشر آزاد ۶۸ ـ ۱۳۶۷٫
۶ـ پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد (روانشناسی شخصیت)، مقایسة الگوی پاسخ‌دهی افراد با اضطراب بالا و پائین با آزمون رورشاخ ، محمود دژکام ـ استاد راهنما : مشاور حسن احدی.
۷- مارک برن و همکاران، شناخت افسردگی و اضطراب، حسن توزنده جانی، آستان قدس رضوی، ۱۳۷۴ .
۸- تسویی و همکاران، روان پزشکی بالینی، محمدرضا نیکخواه، اشاره، ۱۳۷۱ ، تهران.
۹- گنجی، حمزه، روان سنجی شخصیت، ساوالان، ۱۳۸۲ ، تهران.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه اضطراب دانش‌آموزان دختر و پسرسال سوم راهنمایی کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه طراحی صنعتی

طراحی صنعتی فهرست مطالب فصل ۲
۳
تاریخچه ایجاد ۳
تاریخچه گروه طراحی ۴
نوع شغل ۴
عمده یا خرده فروشی بودن ۴
فصل ۶
استانداردهای کاری برای طراحان صنعتی                                                                           ۷
حوزه ها یا استاندارد ۸
مهارتهای نیروی ۹
چه فرصتهایی شغلی برای طراحی صنعتی فراهم است؟                                                        ۱۲
توانایی های ۱۳
فصل ۱۴
بازارهای هدف کالا و کانال های بازار یابی                                                                          ۱۵
موقعیت شغلی در ایران کانال های بازار یابی                                                                       ۱۶
CRM در سازمانهای طراحی صنعتی                                                                                ۱۷
تاریخچه CRM
CRM
اهداف CRM
مزایای استفاده از سیستم CRM
پیش نیازهای فرهنگی ، سیاسی در شغل طراحی صنعتی                                                       ۲۳
CRM و ERP در سازمانهای طراحی صنعتی                                                                   ۲۶
مصرف کنندگان نهایی در این شغل                                                                                  ۳۰
فصل ۳۱
خدمات پس از فروش ۳۲
روش های جاری فعالیتها برای فروش محصولات                                                                ۳۳
نحوه طراحی سازمان ۳۵
فرصت های شغلی و نوع خدمات ارائه دهنده به مشتری                                                        ۳۶
روشهای فروش جاری محصولات و نحوه تبلیغات                                                              ۳۷
سهولت دسترسی مشتریان کالاهای صنعتی با بازار یابی صنعتی                                             ۳۸
فصل ۴۴
خلاصه نتایج و ۴۵
پیشنهاداتی برای یک طراح خوب بودن                                                                             ۴۷
پیشنهاداتی برای طراحی محصول صنعتی برتر                                                                     ۴۸
توصیه هایی برای پیشرفت در این زمینه                                                                              ۵۱
چشم انداز ۵۳
منابع

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه سراج حاج علی قلی

سراج حاج علی قلی

مقدمه :
سرای حاج علی قلی در حدود یک قرن پیش توسط شخصی به همین نام در مرکز شهر و در یکی از قسمت های اصلی بازار احداث شده. این بنا به سبک اصفهانی و در دوران قاجار به منظور تجارت احداث شده است.
بنا حیاط مرکز بوده و شامل طاق های کجاوه ای و قوس نیم کلیل می باشد که بر روی جرزهای آجری سوار شده است.
 فهرست
مقدمه
خصوصیات جغرافیایی زنجان
خصوصیات آب و هوایی منطقه
بررسی باد در شهر زنجان
اوضاع زمین شناسی شهرستان زنجان
خصوصیات بافت شهری و روستایی زنجان
وجه تسمیه زنجان
بافت و سیمای شهری
حرکت آبهای سطحی در معابر فرعی
مطالعات جغرافیایی
موقعیت قرار گیری بنا
همسایگی ها و همجواریها
کروکی و دسترسی بنا
مطالعات تاریخی
بررسی سازه ای
مصالح
آجر
خشت چوب سنگ ملات پی جرزها
پوشش
سازه های تاقی
پوشش تخت
پوشش الحاقی
عایق بندی بنا
عایق کاری بام به شیوه سنتی
معرفی تزئینات
کار بندی
آسیب شناسی
آسیب در قوس و در تاق
جدول آسیب شناسی سرای حاج علی قلی
جداول آسیب شناسی
مسائل باز سازی ساختمان ها با سازه ی آجری
کارهای نخستین در طرح باز سازی
آزمایش سازه ها
باز سازی بخشی از ساختمان
ساخت کناره های باز شو
ساخت نعل درگاه
نعل درگاه با تیرهای بتن مسلح
نعل درگاههای نزدیک به هم
گشودن باز شوهای قوسی شکل
زیر سازی دیوار
باز سازی کامل ساختمان
روش های ویژه پایدار کردن
پایدار کردن شالوده های آجری با زیر شمع های مسلح
مقاوم سازی
تعمیر دیوار
مرمت شکاف های بزرگ
تعمیر و مقاوم سازی محل تقاطع دیوارها
مقاوم سازی فونداسیون ها
مرمت بنا
انواع مرمت
مرمت و احیا
کاربری گذشته سرای حاج علی قلی
کاربری کنونی سرای حاج علی قلی
کاربری پیشنهادی و طرح مرمت

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه سراج حاج علی قلی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه مقایسه عزت نفس جوانان عادی و بزهکار ۱۸ تا ۲۵ سال شهر تهران

مقایسه عزت نفس جوانان عادی و بزهکار ۱۸ تا ۲۵ سال شهر تهران

 چکیده :
 به منظور بررسی رابطه بین عزت نفس و بزهکاری ۸۰ نفر آزمودنی پسر ۱۸ الی ۲۵ سال (۴۰ عادی – ۴۰ بزهکار) با روش نمونه گیری خوشه ای و به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه عزت نفس کوپراسمیت روی آنها اجرا شد. داده های حاصل از پژوهش با استفاده از آزمون t  استیودنت برای گروه های مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتیجه بدست آمده t= 2/328 که در سطح معنی داری ۵%  از  t جدول کوچکتر بوده به عبارت دیگر فرد صفر تائید گردید و بین دو گروه عادی و بزهکار تفاوت معنی داری مشاهده نگردید هر چند واریانس عزت نفس در گروه عادی بیشتر از گروه بزهکار بوده ولی از عزت نفس بیشتری برخوردار نبوده.
 فصل اول : طرح تحقیق
 مقدمه
بیان مسأله
هدف پژوهشی
اهمیت و ضرورت پژوهش
فرضیه تحقیق
متغیرهای پژوهش
تعاریف نظری و عملیاتی اصطلاحات
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
 بخش اول بزهکاری
بزهکاری
بزه
بزهکار
مفهوم بزهکاری و انواع آن
پیشگیری و برخورد با بزهکاری ها
هفت رویکرد در تعریف جرم
انواع جرم یا بزه
بخش دوم : عزت نفس
عزت نفس چیست
اندازه گیری عزت نفس
اهمیت عزت نفس
عوامل مؤثر بر عزت نفس
عوامل مؤثر بر کاهش عزت نفس
تدابیر حفظ عزت نفس
بررسی دیدگاه های نظری عزت نفس
تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع
شکل گیری عزت نفس
مطالبی در مورد عزت نفس
فصل سوم : روش تحقیق
 جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار پژوهش
مقیاس عزت نفس کوپر اسمیت
ساختار
روایی
اعتبار
روش آماری
فصل چهارم : یافته های تحقیق و تجربه و تحلیل آنها
 مقدمه
تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
فصل پنجم : خلاصه تحقیق و پیشنهادها
 مقدمه
خلاصه و نتیجه گیری
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادها
منابع
پیوستها
«فهرست جداول و نمودارها»
جدول شماره ۱ : تعداد افراد جامعه آماری
جدول شماره ۲ : میانگین و انحراف استاندارد جوانان عادی و بزهکار
جدول شماره ۳ : شاخصهای آماری عزت نفس در جوانان عادی و بزهکار
نمودار شماره ۱ : میانگین عزت نفس جوانان عادی و بزهکار
نمودار شماره ۲ : انحراف استاندارد جوانان عادی و بزهکار

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه عزت نفس جوانان عادی و بزهکار ۱۸ تا ۲۵ سال شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مقایسه میزان عزت نفس در بین دانش جویان ممتاز و دانش جویان مشروطی دانشگاه آزاد اسلامی

 
مقدمه :
هر انسانی براساس  ملاک ها و معیارهایی که در اختیار دارد همواره خود را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می دهد و میزان کارائی، موفقیت و ارزشمندی خویش را تعیین می نماید. مفاهیمی که در شکل گیری عزت نفس مهم به نظر می رسد عبارتند از : خود، ادراک هر از فرد از خود (شکل گیری تصویر بدن در ذهن)، مفهوم هر فرد از خود (رشد گرایش عاطفی و ارزش، نسبت به بدن موزان خود، ارزشیابی خود. به موازات تغییر و تحولاتی که در جسم انسان صورت می گیرد روان او هم دستخوش تغییراتی می گردد در این مسیر خود که در مرکز ساختار روانی انسان قرار دارد و به عنوان منبع و مرجع فعالیت های فکری، عاطفی، رفتاری انسان ایفای نقش می کند، شکل می گیرد، جسم و روان انسان هر کدام از بخش های متفاوتی تشکیل شده است) تشخیص به موقع روحیات کودک و پاسخ به موقع و متعادل به آنها درک شد، اعتماد به نفس او بسیار مؤثر است، البته این نکته بسیار مهم است که نیازهای انسان در دورانهای مختلف دستخوش تنوع و تغییر می گردد (اسدالهی، موسوی ۱۳۷۶) در رابطه با افکار و غیر منطقی الیس معتقد است که ریشه رفتار غیر انطباقی فرد را باید در فرد جستجو کرد، اضطراب عاطفی نتیجه طرز تفکر غیر منطقی و غیر عقلانی است انسان به وسیله اشیای خارجی مضطرب و آشفته نمی شود بلکه دیدگاه و تصویری که او از اشیاء دارد موجب نگرانی و اضطرابش می شوند به نظر الیس که از نظریه پردازان اختلالات می باشد افکار و عواطف کنشهای جداگانه ای نیستند از این رو تا زمانیکه تفکر فرد غیر منطقی و غیر عقلانی باشد عواطف فرد نیز مختل خواهد شد و انسان افکار غیر منطقی را به طور مداوم برای خود تکرار می کند بنابراین جنبهای صفات پایدار شخصیت را ازین باورها تشکیل می دهند و همواره در رفتار و عواطف او متجلی می شوند. البرت الیس بنیانگذار نظریه بنیانگذار نظریه عقلانی – عاطفی معتقد است که اختلالات عاطفی ناشی از باورها و اعتقادات غیرمنطقی است. (شفیع آبادی ۱۳۷۱).

فصل اول.. ۲
کلیات تحقیق.. ۲
مقدمه : ۲
طرح مسئله : ۳
سؤال مسئله : ۵
اهداف تحقیق : ۵
اهمیّت و ضرورت تحقیق : ۵
تعریف نظری : ۶
تعریف عملیاتی : ۶
دانش جویان مشروطی : ۶
فصل دوم.. ۷
پیشینه و ادبیات تحقیق.. ۷
(نگاهی به تاریخچه متغییرهای پژوهش) ۸
مقدمه : ۸
عزت نفس چیست : ۸
انواع اعتماد به نفس : ۹
عزت نفس : ۱۱
استقلال عمل : ۱۱
مسئولیت پذیری : ۱۲
پیشرفت گرا : ۱۲
جدیّت و سخت کوشی : ۱۲
پذیرش ناکامی ها : ۱۲
مؤثر بودن : ۱۲
روش های تقویت اعتماد به نفس : ۱۳
ارتباط با خدا : ۱۳
شناخت بهتر خویش : ۱۳
تکیه بر توانایی های خود : ۱۳
خطر پذیری : ۱۳
خودارزیابی : ۱۴
ارزیابی مثبت از خود : ۱۴
اصل اول : گذشته را پذیرید و آینده را دگرگون کنید. ۱۴
اصل دوم : درباره اهدافتان با خود گفتگو کنید. ۱۵
اصل سوم : تصمیم گرفتن را تمرین کنید. ۱۵
اصل چهارم : نتایجی را که می خواهید مجسم کنید. ۱۵
اصل پنجم : در برخی زمینه ها متخصص شوید. ۱۶
قسمت اول : پیشینه نظری.. ۱۶
تاریخچه : ۱۶
مفهوم عزت نفس : ۱۹
الف ) بعد اجتماعی : ۱۹
ب ) بعد تحصیلی : ۱۹
ج ) بعد جسمی : ۲۰
د ) بعد خانوادگی : ۲۰
هـ ) بعد کلی عزت نفس : ۲۱
چگونگی پیدایش عزت نفس در افراد : ۲۱
عزت نفش از دیدگاه قرآن، احادیث و دانشمندان اسلامی : ۲۲
معانی نفس در قرآن کریم : ۲۲
عزت نفس در احادیث و روایات اسلامی : ۲۳
نظریه دانشمندان اسلامی در مورد نفس : ۲۴
تفکر غیر منطقی : ۲۴
دیدگاههای روان شناختی درباره عزت نفس و افکار غیرمنطقی : ۲۷
دیدگاه ادلر : ۲۷
دیدگاه راجرز : ۲۸
دیدگاه اسمیت : ۲۸
۱ ) جنبه فیزیولوژیکی : ۲۹
۲ ) جنبه اجتماعی : ۲۹
۳ ) جنبه روان شناختی : ۲۹
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور : ۳۱
فصل سوم :.. ۳۳
روش تحقیق.. ۳۳
جامعه مورد مطالعه : ۳۳
حجم نمونه : ۳۴
روش نمونه گیری : ۳۴
ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر : ۳۴
روش آماری مربوط به فرضیه : ۳۵
روش تحقیق : ۳۵
فصل چهارم :.. ۳۶
یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها.. ۳۶
مقدمه : ۳۷
جدول ۱ . ۴ ) نمرات عزت نفس آزمودنی ها در دو گروه دانشجویان ممتاز و مشروطی از آزمون عزت نفس… ۳۷
جدول ۲ . ۴ ) مقداربرای مقایسه عزت تفس دانشجویان ممتاز و مشروط.. ۳۹
فصل پنجم :.. ۴۰
بحث و نتیجه گیری.. ۴۰
بحث و نتیجه گیری : ۴۰
محدودیت ها : ۴۱
منابع و ماخذ : ۴۲

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه میزان عزت نفس در بین دانش جویان ممتاز و دانش جویان مشروطی دانشگاه آزاد اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
بررسی عزت نفس دانشجویان خودشکوفا در زمینه های ورزشی و تحصیلی 
چکیده
هدف تحقیق حاضر با عنوان بررسی عزت نفس دانشجویان خود شکوفا در زمینه عزت نفس دانشجویان دختر و پیشرفت تحصیلی رابطه بیشتری وجود دارد و در پسران بین عزت نفس دانشجویان پسر پیشرفت ورزشی رابطه عمیق تری وجود دارد . برای این کار جامعه آماری ما دانشگاه آزاد اسلامی بود که ۲۰۰ نمونه انتخاب شد ۱۰۰ نمونه دختر و ۱۰۰ نمونه پسر و نیز برای سنجش خود شکوفایی از میانگین معدل کل در آزمودنیها در ترم های گذرانده استفاده شد و نیز با مراجعه به پرونده تحصیلی و یا سوال از خود آنها به عنوان نمره خود شکوفایی ورزشی و تحصیلی استفاده شد. و از پرسشنامه کوپر اسمیت استفاده شد و از دو روش آمار استنباطی و توصیفی استفاده شده و در آمار توصیفی به نشان دادن میانگین و نمرات عزت نفس دانشجویان دختر و پسر پرداخته ایم و از نمودار و جداول فراوانی استفاده شده است و در مقایسه آمار استنباطی از روش آماری خی دو برای معنی داری و رابطه عزت نفس با خود شکوفایی در متغییر ورزش و تحصیل استفاده کرده ایم. و متغییر مستقل عزت نفس و متغییر وابسته خود شکوفایی و یا عدم شکوفایی تحصیلی و ورزشی دانشجویان است.
فصل اول
مقدمه
ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی همواره مورد توجه و مطالعه و تحقیق صاحب نظران و فلاسفه و حکیمان و پزشکان و عرفا در سال های اخیر روان شناسان و روان کاوان و متخصّصان رفتاری و کارشناسان مختلف مددکاری و مشاروه و روان شناسی بوده و هست.
علّت این توجه و علاقه کاملاً روشن است. انسان اگر هم در یک هیأت و کُلّ مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد نمی توان از خصوصیات قد و وزن و علایق و استعدادها و توان و هوش و اراده و تصمیم گیری و انزوا و گریز از گروه و افسردگی و اضطراب و ویژگی های مهمّ او را نادیده گرفت. (توزنده جانی، ۱۳۷۴ ، ص ۱۵)
اگر هم در نظر داشته باشیم به صورت قیاسی رفتارها را بررسی کنیم لاجرم به پرداخت موارد فوق ناگزیریم.
در شکل استقرایی که این اصل است و نمی توان پارامترهای هوش و توانایی و حافظه و احساس و ادارک و تعاملات را نادیده گرفت، اصولاً تحقیق در همین زمینه ها ما را به یک نگرش و نتیجه کلّی معطوف می کند. و تأثیر خود آگاهی از نتایج عملکرد طی تحقیقات تجربی و آزمایشگاهی در سال های اخیر کاملاً به اثبات رسیده است.( پل فرس، ۱۳۸۰، ص ۶۳)
چکیده
فصل اول
مقدمه
کلیات (بیان مسأله)
اهمیت و ضرورت مسئله :
اهداف تحقیق :
متغیرهای تحقیق :
دانشجویان
تعریف نظری خود شکوفایی:
تعریف عملیات خود شکوفایی:
تعریف نظری عزت نفس:
تعریف عملیاتی عزت نفس:
فرضیه های تحقیق:
فصل دوم
یادگیری و انگیزش در خود شکوفایی
تاریخچه
هدف
کارایی شخصی
منابع انتظار پیامد
نظریه انتساب
الگو گیری مبنائی برای یادگیری مشاهده ای
موضوعات اخلاقی در تغییر رفتار
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری ـ روش نمونه گیری
ابزار گردآوری اطلاعات
روش گردآوری اطلاعات
روش آماری
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل یافته ها :
جدول پراکندگی نمرات در ۳ بخش عزت نفس ، ورزش و تحصیل
اطلاعات خام ۱۰۰ دانشجوی دختر در سه زمینه عزت نفس A تحصیلی B و ورزشی C
اطلاعات خام ۱۰۰ دانشجوی پسر در سه زمینه عزت نفس A تحصیلی B و ورزشی C
نمرات سه گانه دختران و پسران دانشجو و نتایج آماری
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزشی دختران
جدول ۴ – ۱
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزشی دختران
جدول ۴-۲
نمودار نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزش دانشجویان دختر
برای رسم نمودار نمرات میانی عزت نفس و تحصیلی و ورزش منظور شده است.
جدول ۴-۳ عزت نفس دانشجویان دختر و پیشرفت ورزشی
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزش پسران
جدول ۴ –۴
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزش پسران
جدول ۴-۵
نمودار نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزشی پسران
جدول ۴-۶ عزت نفس دانشجویان دختر و پیشرفت تحصیلی
جدول ۴-۷ عزت نفس دانشجویان پسر و پیشرفت ورزشی
جدول ۴-۸ عزت نفس دانشجویان پسر و پیشرفت تحصیلی
عملیات آماری
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات پیشرفت ورزشی دانشجویان دختر
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات پیشرفت تحصیلی دختران
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات ورزشی دانشجویان پسر
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات تحصیلی دانشجویان پسر
آزمون فرضیه ها
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
محدودیتها و مشکلات
پیشنهادات :
منابع و مآخذ

 



:: برچسب‌ها: بررسی عزت نفس دانشجویان خودشکوفا در زمینه های ورزشی و تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()