دانلود روش تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : بیان مسئله

بیان مسئله

 اهداف تحقیق

 اهمیت و ضرورت

  سوالات پژوهشی

 فصل دوم : پیشینه تحقیق

 پیشینه تحقیق

 فصل سوم : روش تحقیق

  روش تحقیق

 فصل چهارم : یافته های تحقیق

 پاسخ به سوالات پژوهشی

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و بحث

پیشنهادات

 یادداشت ها

منابع مورد استفاده

 پیوست

فهرست جداول

 «چکیده»

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی  دانش آموز و  معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها،  عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد  سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد  سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 





:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: