نوشته شده توسط : مدیر

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

فهرست مطالب
فصل اول ۵
۱-۱- مقدمه ۵
۱-۲- مسأله اصلی تحقیق ۶
۱-۳- تشریح و بیان موضوع ۶
۱-۴- ضرورت انجام تحقیق ۷
۱-۵-مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری( ۸
فرآیند CRM منبع سوئیفت(نمودار۱-۱) ۸
۱-۶- فرضیات تحقیق ۸
۱-۸- قلمرو انجام تحقیق ۸
۱-۹- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی ۹
فصل دوم ۱۱
۲-۱ مقدمه ۱۲
بخش اول : تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ۱۳
۲-۲  تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری ۱۳
۲-۳ تعاریف CRM: 14
2-3-1 اهداف CRM 16
2-3-3  مولفه‌های CRM 18
2-3-3-1 مشتری ۱۸
۲-۷-۳-۲ روابط ۱۸
۲-۳-۴  فواید مدیریت ارتباط با مشتری : ۱۹
۲-۳-۵  فرایندهای اصلی CRM 20
2-3-6-1 کشف دانستنی‌ها: ۲۴
۲-۳-۶-۴  تجزیه و تحلیل و پالایش ۲۵
۲-۳-۷ ارزیابی آمادگی سازمان‌ها برای اجرای CRM 25
(شکل۲-۹) عوامل آمادگی سازمانها برای اجرای CRM 26
2-3-8 گام‌های طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ۲۹
شکل ۲-۳ – ساختار سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری ۳۱
۲-۳-۹-۲  بخش تحلیل بازاریابی : ۳۲
۲-۳-۹-۳  مدیریت عملیاتی : ۳۲
شکل۲-۴ ساختار نمادین خلاصه شده از یک سازمان ( همان منبع ) ۳۴
شکل۲-۵ ساختار عمومی سازمان‌های بیمه ۳۴
۲-۳-۱۰ فن آوری CRM: 35
مدیریت پیغام اینترنتی ۳۶
پاسخگویی به بخش فروش و بازاریابی ۳۸
۲-۳-۱۴-۳-۲ پشتیبانی و خدمات مشتری ۴۱
۲-۳-۱۴-۳ خودکار سازی بخش بازاریابی سازمان ۴۲
۲-۳-۱۵ CRM تحلیلی ۴۲
۲-۳-۱۵-۲ مزایای CRMتحلیلی ۴۴
CRMعملیاتی ۴۷
مشارکتی CRM 47
2-3-16-2 چرخه حیات مشتری : ۴۸
بخش دوم : ۵۰
۲-۶ مشتری وفادار ۵۷
۲-۶-۲ تعریف وفاداری مشتری ۵۷
۲-۶-۵  مفهوم رضایتمندی مشتری : ۵۹
۲-۶-۷  وفاداری ابزاری : ۶۰
۲-۶-۱۱ شبکه سودآوری بالقوه : ۶۱
۲-۶-۱۲ رابطه بین وفاداری و رضایتمندی : ۶۵
نمودار ۲-۴ رابطه بین رضایتمندی و وفاداری مشتری ۶۷
۲–۶-۱۳ وفاداری یک فرد به یک بانک ۶۸
نمودار ۲-۵ عوامل موثر بر ایجاد وفاداری در مشتریان بانک ۶۹
نمودار ۲-۶ رابطه بین عوامل موثر برایجاد وفاداری در مشتریان بانک ۷۰
شکل ۲-۷ مدل ECSI یامدل اروپایی اندازه‌گیری میزان وفاداری مشتری ۷۰
۲-۶-۱۴ انواع وفاداری ۷۱
۲-۶-۱۵ فرآیند رویگردانی مشتری : ۷۳
۲-۷-۲ سازمان‌های خدماتی و CRM 74
2-7-4 تعریف کیفیت : ۷۵
نمودار۲-۷ مقهوم نظریه فاصله ۷۸
نمودار۲-۸  مدل مفهومی کیفیت ۸۴
بخش سوم : ۹۱
بانک صادرات ۹۱
۲-۹-۱– تاریخچه بانک صادرات ایران ۹۲
۲-۹-۳– بیانیه ماموریت بانک صادرات ۹۳
۲-۹-۳-۱- ارزش‌های مندرج در بیانیه ماموریت ۹۴
۲-۹-۴– اهداف کلان و برنامه‌های استراتژیک ۹۶
۲-۹-۵- برنامه‌های اصلی مدیریتی بهبود در بانک صادرات ۹۸
بخش چهارم : ۱۰۴
فصل سوم ۱۰۹
۳ – ۳ – جامعه آماری ۱۱۲
۳ – ۴ – روش جمع آوری اطلاعات ۱۱۳
۳ – ۵ – ابزار اندازه گیری ۱۱۴
۳-۶ روایی و پایایی ۱۱۶
۳-۷ فنون آماری مورد استفاده ۱۱۹
۳- تعیین مقدار بحرانی ۱۲۱
فصل چهارم ۱۲۲
۴-۳-۱ آزمون فرضیه اول ۱۳۲
فصل پنجم ۱۳۴
۵-۱ مقدمه ۱۳۵
-۵-۲-نتایج آزمون فرضیه اول ۱۳۶
۵-۵ پیشنهادات پژوهشی جهت تحقیقات آتی ۱۳۸
منابع انگلیسی ۱۴۰
پیوست ۱: پرسشنامه ۱۴۱
پیوست  ۲ تعدادی از نمودارهای مربوط به     CRM 145
فصل اول
کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
     مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، ۱۳۸۵، ص۱).
     سازمان ها و تشخیص داده اند که مشتریان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد، می نگرند (Plakoyi annaki, 2005 و فرزانه، ۱۳۸۵، ص۱).
مدیریت ارتباط بامشتری  راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری  می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی crm است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای   CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.
همواره بانکهای کشور مشتری مداری وارکان آنرا مورد بی توجهی قرارداده اند و نتوانسته اند به طور کامل از آن بهره گیری نمایند.
امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
۱-۲- مسأله اصلی تحقیق
در هر سازمان اعم از تولیدی وخدماتی مهمترین عامل جهت حفظ وبقای سازمان مشتریان آنها هستند به نحوی که چنانچه سازمان درجلب رضایت و وفاداری آنها موفق شود زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا نموده است با وجود اینکه سودآوری ونگهداری مشتریان به عنوان هسته مرکزی کسب و کار یک سازمان مطرح است ولی اگر یک سازمان مشتریان خود را از دست بدهد در حالیکه نتواند به این سوال پاسخ دهد که عملکرد سازمان چگونه باید باشد تا بتوان مشتریان را نگهداری کرد کار زیادی نمیتوان برای آن سازمان انجام داد . بنابراین تلاش برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و همچنین توجه به راهکارهایی که باعث بالا رفتن حس وفاداری مشتریان نسبت به سازمانها میگردد باید در اولویت برنامه های سازمانهای بازرگانی قرار گیرد.
۱-۳- تشریح و بیان موضوع
   وقتی یک پروژه CRM شروع می شود، بسیاری از سازمان ها ممکن است بازگشت قابل توجهی را از آن انتظار داشته باشند، نظیر: افزایش درآمد، کاهش هزینه. بسیاری از سازمان ها پس از اجرای CRM همچنان در حال پرسیدن این سؤال هستند که آیا این سیستم منجر به رضایت مشتری  شده است و تا چه حد مؤفق بوده است؟ هنوز به طور واضح مشخص نیست که چرا و چگونه یک سیستم CRM مؤفق می شود، در حالی که بقیه با شکست مواجه می شوند
     لذا در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک صادرات ایران برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟ و آیا اصولا به نظر آنها این رویه میتواند باعث بالا رفتن کیفیت خدمات بانک گردد ؟
 ۱-۴- ضرورت انجام تحقیق
     با توجه به اینکه شرکت ها و سازمان ها در ایران  رویکرد خود رااز محصول به سمت مشتری تغییر داده اند، ایجاد سازوکارهایی که بتواند این رویکرد را پشتیبانی نماید، ضروری به نظر می رسید. یکی از مهم ترین ابزارها CRM می باشد . CRM ریسک های خاص خودش را دارد که چنانچه سازمان برای مواجهه با آن آماده نگردد، پروژه با شکست مواجه می شود و در صورت اجرای مؤفق CRM رضایت مشتری افزایش یافته و فواید بسیاری برای سازمان دارد. بعضی از این ریسک ها در زمینه های زیر هستند: کاربران سیستم، فرآیندهای مورد استفاده، سرعت تغییر، اعتماد بیش از حد به متدولوژی های امتحان نشده، بودجه ناکافی و غیره. .
قبل از اجرای دقیق موارد یاد شده نکته ای که باید به آن توجه شود این مورد است که سازمان دقیقا به چه دلیل سعی در اجرای این سیستم با این حجم ریسک دارد و آیا هزینه های گزاف اجرای چنین سیستمی از لحاظ هزینه منفعت قابل توجیه است ؟ ما در این تحقیق بدنبال این موضوع هستیم که آیا اجرای چنین سیستمی دربانک صادرات ایران تا چه اندازه میتواند مفید باشد واین سازمان را به اهدافش نزدیک نماید
   دراین پژوهش ما به بررسی میزان ارتباط  CRMبا متغیرهایی نظیر کیفیت خدمات بانک و وفاداری مشتریان نسبت به بانک صادرات ایران خواهیم پرداخت . که آیا این فرایند تا چه حد میتواند به پیشبرد اهداف این بانک یاری رساند.

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود کار تحقیقی جمعیت

فهرست مطالب

چکیده تحقیق
فصل یکم
مقدمه
بیان مساله پژوهش
اهمیت و ضرورت مساله
اهدف ویژه پژوهش
سوالات یا فرضیه
فرضیه
تعریف متغیرها
تعریف عملیاتی
فصل دوم
جامعه آماری
نمونه تحقیق
نوع تحقیق
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
طرح پژوهش و روش تجزیه و تحلیل
فصل سوم
یافته های پژوهشی
مقدمه
جامعه آماری معلمین مشهد
جدول سوالات پرسشنامه
جدول آماری یک
جدول آماری دوم
جدول آماری سوم
جدول آماری چهارم
جدول آماری پنجم
جدول آماری ششم
جدول آماری هفتم
جدول آماری هشتم
جدول آماری نهم
جدول آماری دهم
جدول آماری یازدهم
جدول آماری دوازدهم
جدول آماری سیزدهم
جدول آماری چهاردهم
جدول آماری پانزدهم
جدول آماری شانزدهم
جدول آماری هفدهم
جدول آماری هیجدهم
جدول آماری نوزدهم
جدول آماری بیستم
فصل چهارم
بیان مسئله پژوهش
تجزیه و تحلیل داده ها
محدودیت پژوهش
پیشنهاد و کاربردهای پژوهشی

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کار تحقیقی جمعیت ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

پروِژه جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد

فهرست مطالب
چکیده……………….    ۱
فصل اول :کلیات…….    ۲
۱-۱-مقدمه……….    ۳
۱-۲-اهداف…….    ۵
۱- ۳فرضیات…….    ۵
فصل دوم: پیشینه نگاشته……….    ۶
۲-۱-مقدمه………    ۷
۲-۲-مطالعات داخلی…………….    ۷
۲-۲-۱- گردشگری………………    ۷
۲-۲-۲-بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گروه های مختلف جامعه……….    ۱۳
فصل سوم: روش تحقیق…………    ۱۸
۳-۱-مقدمه………    ۱۹
۳-۲-روش و ابزار جمع آوری اطلاعات……..    ۱۹
۳-۳-جامعه آماری    ۱۹
۳-۴- روش نمونه گیری و حجم نمونه…………    ۲۰
۳-۵-مدل مورد استفاده در این مطالعه………….    ۲۰
فصل چهارم: نتایج و بحث……..    ۲۲
۴-۱- مقدمه……..    ۲۳
۴-۲- بررسی ویژگیهای گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد………………..    ۲۳
۴-۲-۱ توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب سن…………….    ۲۳
۴-۲-۲ توزیع گردشگران مورد مطالعه مشهد بر حسب جنسیت …………………    ۲۴
۴-۲-۳  توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تحصیلات….    ۲۴
۴-۲-۴ – توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب نوع  شغل….    ۲۵
۴-۲- ۵- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس استان محل سکونت………..    ۲۶
۴-۲-۶-  توزیع گردشگران  مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب فاصله شهرستان محل
سکونت تا مشهد (کیلومتر )……..    ۲۷
۴-۲-۷-  توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تعداد افراد خانوار…………..    ۲۸
۴-۲- ۸- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب درآمد سالانه خانوار……….     ۲۹
۴-۲- ۱۰- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس مدت اقامت………………    ۳۰
۴-۲-۱۱- توزیع گردشگران مورد مطالعه شهر مشهد بر حسب تعداد  سفر به مشهد    ۳۱
۴-۳- بررسی اهداف گردشگران مورد مطالعه  از سفر به شهر مشهد ……………    ۳۲
۴-  بررسی نحوه هزینه کرد گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد………… -۴    ۳۲
۴-۵-  بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه ازمکانهای سیاحتی و تفریحی در شهر مشهد  ………………    ۳۳
۴-۶-میزان بازدیدگردشگران مورد مطالعه از موزه ها و مکانهای تاریخی شهر مشهد…………    ۳۴
۴-۷- بررسی میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تفریحی و ییلاقی ………….    ۳۵
بررسی میزان رضایتمندی  گردشگران مورد مطالعه از سفر به مشهد……..-۸-۴    ۳۶
۴-۹-نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر گردشگران به مشهد.    ۳۷
۴-۱۰- بررسی مشکلات گردشگران مورد مطالعه در سفر به شهر مشهد………    ۴۱
۴- ۱۱-بررسی پیشنهادات گردشگران مورد مطالعه جهت بهبود وضعیت گردشگری در شهر مشهد………… ……..    ۴۲
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات…    ۴۶
۵-۱-مقدمه……….    ۴۷
۵-۲- نتایج…………    ۴۷
۵-۳-پیشنهادات….    ۴۸
پرسشنامه…………….    ۵۲
منابع.    ۵۷
۵-۱-مقدمه
در این فصل با استفاده از اطلاعات حاصل از بررسی جداول و تخمین مدل فصل چهارم نتایج به صورت زیر بدست آمد و در این راستا پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت گردشگری بیان شده است.
۵-۲-نتایج
نتایج بدست آمده از استخراج پرسشنامه ها بیانگر آن است که اکثر گردشگران مورد مطالعه در فاصله سنی ۵۰- ۳۵سال, مرد , دارای تحصیلات دیپلم ودارای مشاغل اداری با حقوق سالانه ۸۰۰۰-  ۴۰۰۰  هزار ریال بوده اند. تعداد افراد خانواده گردشگران مورد مطالعه اکثرا  ۸-۴ نفر بوده است.  بیشتر گردشگران مورد مطالعه از شهر اصفهان و با وسیله نقلیه شخصی به مشهد آمده اند و هدف اکثر گردشگران زیارت بوده است. بیشترین مدت اقامت گردشگران مورد مطالعه بین ۵-۱ روز بوده است و تعداد کل دفعات سفر آنها مشهد بین ۵- ۱بار بوده است.  بیشترین بخش هزینه گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد به اقامتگاهها اختصاص یافته است. میزان آگاهی گردشگران از مکان های سیاحتی و زیارتی شهر مشهد و همچنین میزان رضایت آنها از این سفر که  با استفاده از آزمون z مورد تحلیل قرار گرفته بیانگر آن بوده است که اکثر گردشگران از مکان های سیاحتی و زیارتی شهر مشهد آگاهی کافی داشته اند و همچنین میزان رضایت آنها از این سفر کامل بوده است. بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بیانگر آن بوده است که اکثر گردشگران از آرامگاه فردوسی به عنوان مکان تاریخی و از پارک کوهسنگی به عنوان مکان تفریحی بیشتر بازدید کرده اند.
نتایج به دست آمده از بررسی مشکلات گردشگران بیانگر آن بوده است که مهمترین مشکلات گردشگران نبود اطلاعات کافی از مکانهای تاریخی و دیدنی شهر و گرانی اقامتگاهها  بوده است. همجنین   نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر به مشهد  با توجه به مقدار کشش های به دست آمده برای هر یک از        متغیر های مستقل نشان داد که متغیر تعداد افراد خانوار گردشگران مشهد بیشترین تاثیر و سپس به ترتیب متغییرهای سن گردشگر، میزان آگاهی گردشگران از مکانهای تاریخی ، وسیله رفت و آمد گردشگر به مشهدو درآمد سالانه آنها ، کمترین تاثیر را بر تعداد  دفعات سفر گردشگران به مشهد داشته اند.
۵-۳-پیشنهادات
۱-معرفی مکانهای تاریخی، سیاحتی و زیارتی شهر جهت بالا بردن آگاهی مردم که برای انجام این کار موارد ذیل پیشنهاد می گردد:
۱-۱-طراحی سایت جامع توسط ارگانهای مربوط به گردشگری جهت معرفی شهر و مدیریت جامع گردشگران، که هزینه این سایت را می توان از تبلیغاتی که برای هتلها، مهماپذیرها و رستورانها انجام   می شود، پرداخت. در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
۱-۱-۱- معرفی مکانهای تاریخی، سیاحتی و زیارتی شهر با نشان دادن تصویر از آنها و  اعلام آدرس .
۱-۲–۱ -معرفی هتلها و مهمانپذیرهای سطح شهر با اعلام آدرس دقیق و دامنه قیمت های مصوب در مورد آنها وهمچنین معرفی کمپهای زائر
۱-۳-۱-معرفی رستورانهای تایید شده توسط وزارت بهداشت و اعلام دامنه قیمتهای مصوب
۱-۴-۱- اعلام مکان بیمارستانهای سطح شهر با درج تخصص هر کدام از آنها.
۱-۵-۱- معرفی بازارهای معروف در سطح شهر
۱-۶-۱- اعلام برنامه نمایشگاه بین المللی مشهد
۱-۷-۱- اعلام برنامه پایانه های مسافربری .
۱-۸-۱- اعلام وضع هوا
۱-۹-۱- نقشه جامع گردشگری مشهد
۲-۱- طراحی نقشه جامع گردشگری که در آن علاوه بر معرفی مکانهای سیاحتی، زیارتی، تاریخی و درمانی شهر، کلانتری ها، امداد خودرو ها و فروشگاههای شبانه روزی در سطح شهر را نیز معرفی کند.
۳-۱- افزایش تعداد باجه های اطلاع رسانی در ورودیهای شهر، کمپ ها و اطراف حرم و فعالتر شدن آنها.
۴-۱- نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از مکانهای سیاحتی، زیارتی و تاریخی شهر در ورودیهای شهر.
۵-۱- ساخت مجموعه های مستند تلویزیونی که به معرفی مکانهای سیاحتی، زیارتی و تاریخی شهر   می پردازد و پخش آن در شبکه های استانی و ملی .
۲- مدیریت اسکان گردشگران:
اگر گردشگران را از لحاظ اقتصادی به سه دسته کم درآمد، با درآمد متوسط و با درآمد بالا تقسیم کنیم برای مدیریت اسکان آنها می توان بدینگونه عمل کرد:
۱-۲- افزایش تعداد کمپ ها و بهبود وضعیت رفاهی آنها.  به منظور بهبود وضعیت رفاهی می توان به احداث واحدهای پیش ساخته در کمپ ها با حداقل امکانات آسایشی و  بهداشتی، احداث فضای سبز و مکان بازی برای کودکان،  احداث فروشگاههای شبانه روزی فصلی (در فصل تابستان و بهار) جهت رفع نیازهای اولیه گردشگر در داخل کمپ و کاهش ترافیک، قرار گرفتن واحد امداد هلال احمر در داخل کمپها جهت رفع نیازهای پزشکی اولیه گردشگران، حضور تاکسی ها و اتوبوس های شرکت واحد جهت رفت و آمد گردشگران به مکانهای سیاحتی و زیارتی شهر اشاره کرد.
۱-۳- افزایش تعداد هتلهای بین المللی ،متلها و هتلهای ارگانیک در مکانهای سیاحتی شهر جهت جذب گردشگران به مکانهای سیاحتی و نظارت بر عملکرد آنها.
۳- مدیریت هزینه سفر گردشگران
۱-۳- افزایش تعداد بازارها و فروشگاههای بین المللی در مکانهای سیاحتی و اطراف حرم جهت فروش کالاهای لوکس و سوغاتی های شهر  و نظارت بر عملکرد آنها.
۲-۳- نظارت بر عملکرد بازارهای پرتردد مانند بازار رضا(ع)
۳-۳- افزایش فعالیت نمایشگاه بین المللی در فصل بهار و تابستان و فروش کالاهای عامه پسند، مانند نمایشگاه صنایع دستی ، غذاهای محلی، پوشاک، گل و گیاه و…
۴-۳- احداث بازار در پایانه ها جهت فروش سوغاتی های و کالاهای لوکس .
۵-۳- نظارت بر کیفیت و قیمت رستورانهای سطح شهر به خصوص اطراف حرم و مکانهای سیاحتی.
۴- مدیریت حمل و نقل گردشگران
۱-۴- اختصاص تاکسی های ویژه گردشگران در مکانهای سیاحتی، ابتدای پایانه ها و جلوی ورودیهای حرم که راننده های آن آموزشهای لازم جهت نحوه برخورد مناسب با گردشگر و همچنین راهنمایی گردشگر را دیده باشند و نظارت بر عملکرد آنها.
۲-۴- احداث بنگاههای اجاره ماشین در ورودیهای شهر و پایانه ها
 ۳-۴- افزایش تعداد پارکینگ های عمومی در مکانهای پر رفت و آمد .
۴-۴- افزایش تعداد اتوبوسهای شرکت واحد که مقصد آنها مکانهای سیاحتی و زیارتی شهر است .
۵- زیبا سازی شهر

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروِژه جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
دانلود روش تحقیق افسردگی

فهرست مطالب
عنوان
تشکر و قدردانی :
چکیده :
فصل اول : مقدمه
۱ـ۱ـ بیان مسئله
۱ـ۲ـ اهمیت مسئله
۱ـ۳ـ اهداف تحقیق
بیان فرضیه
۱ـ۴ـ فرضیه تحقیق
۱ـ۵ـ اصطلاحات مهم و تعاریف عملیاتی متغیرها
۱ـ افسردگی
۲ـ شیوع
۳ـ دانشجوی بومی و غیر بومی
فصل دوم : مرور بر ادبیات تحقیق
۲ـ۱ـ افسردگی
۲ـ۲ـ نشانه های افسردگی
۲ـ۳ـ طبقه بندی
۲ـ۴ـ نظریه های افسردگی
۲ـ۵ـ درمان اختلالات خلقی
۲ـ۶ـ تحقیقات انجام شده درمورد افسردگی دانشجویان
فصل سوم: طرح تحقیق
۳ـ۱ـ توصیف روش تحقیق
۳-۲ـ جامعه تحقیق
۳-۳- روش نمونه گیری
۳ـ۴ـ متغیرها و کنترلهایی که اعمال شده است
۳ـ۵ـ روش جمع آوری داده ها
۳ـ۶ـ ابزار اندازه گیری
۳ـ۷ـ روش آماری
فصل پنجم : خلاصه و نتیجه گیری
۵ـ۱ـ توصیف روش های مورد استفاده در تحقیق
۵ـ۲ـ نتیجه گیری
۵ـ۳ـ توجیه و تفسیر نتایج
۵ـ۴ـ توصیه برای پژوهشهای بعدی
۵ـ۵ـ محدودیتها
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوستها
چکیده :
همانطور که می دانیم افسردگی و مانیا یکی از اختلالت خلقی شایع می باشند که بیشتر اختلالات عاطفی نامیده می شوند . اختلالات خلقی گروهی از بیماریهای روانپزشکی می باشند که به شکل خلق پایین و تصورات ذهنی ناهنجار بروز می نمایند .
نمای بالینی افسردگی می تواند بصورت خلق افسرده ، احساس ناامیدی ، احساس غم ، بی ارزشی ، آشفتگی خواب و اشتها و یا فقدان انرژی و میل جنسی بروز کند . این اختلالات می توانند منجر به مشکلاتی در عملکرد شغلی ـ تحصیلی ـ اجتماعی و روابط بین فردی گردند . بدین منظور و جهت شناخت بیشتر وضعیت و شیوع افسردگی تحقیقی را بر روی دانشجویان پسر بومی و غیر بومی دانشگاه تربیت معلم تهران واحد حصارک کرج انجام دادیم . مطالعه با استفاده از تست بک (BDI) بر روی ۲۸۰ نفر از دانشجویان پسر انجام گردیده است .
روش تحقیقی که از آن استفاده شد ، روش تحقیق یا علّی ـ مقایسه ای با روش آماری مقایسة بین میانگین دردو گروه مستقل و بااستفاده از فرمول t   بوده است . روش نمونه گیری نیز بطور تصادفی ساده و با مراجعه به جدول اعداد تصادفی و به تعداد ۱۴۰ نفر از هر گروه بوده است . روش جمع آوری اطلاعات نیز با بهره گیری از تست افسردگی بک صورت گرفته است . با قرار دادن نمرات خام درفرمولt    وبا سطح اطمینان ۹۰% و در سطح  به علت کوچک تر بودن عدد بدست آمده از عدد جدول فرض تحقیق معنی دار نیامد و می توان گفت که « تفاوت معنی داری بین میانگین شیوع افسردگی در دو گروه دانشجویان بومی و غیر بومی وجود ندارد .»

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق افسردگی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی

«فهرست مطالب»
مقدمه
پیشینه های تحقیق
خلاصه تحقیق
« فصل اول»
بیان مسئله
هدف از تحقیق
فرضیه های تحقیق
«فصل دوم »
جامعة آماری
نمونه آماری
ابزار و وسائل تحقیق
«فصل سوم »
روش تجزیه و تحلیل داده های آماری
«فصل چهارم »
بحث و نتیجه گیری
محدودیت و مشکلات اجرایی تحقیق
نمونه پرسشنامه
مقدمه :
در گذشته طرز فکری ازسوی برخی از دانشمندان و محققین عرضه شده بود که براساس آن قائل بودند بعضی از افراد ذاتاً جانی و منحرف بدنیا
می آیند در رأس این گروه « لوبروز» قرار داشت که پزشکی عالی مقام و محققی پرتلاش بود او در کتاب اساس جنایتکار به صراحت اعتراف کرده است که سرشت و خمیرة بعضی از انسانها جنایت نهفته است و چنین انسانی پس از ولادت و رشد دروضع وموقعیتی قرار می گیرد که نمی تواند جنایت نکند تحقیات دانشمندان دیگر خلاف آنرا ثابت کرده است ولی این نکته مورد تأیید همگان قرار گرفته است که برخی از کودکان فاسد و شرور و جانی بار
می آیند بدان خاطر که در محیطی ناسالم رشد و پرورش یافته اند و در این امر خانواده بیش ازدیگر مراکز اجتماعی در کودک نقش دارد . زیرا کودک در خانواده شاهد زشتی ها ، زیبایی ها ، محبت ها و خشونتها ، درگیریها و حتی مرگ و میرها ، خوردن و خفتن ، غم و شادی و تحت تأثیر القائات و تذکرات و امر و نهی والدین ودیگر اعضای خانواده است . این ملاحظات و مسموعات فکر و روان او را تشکیل میدهد انگیزه هایی سازنده و یا ویرانگر در او پدید می آورد و او را به رفتارهایی خاص ویژه وامیدارد خانواده آموزشگاه رفتار و کردار است پدر و مادر و بزرگترهای خانواده نخستین الگوهای رفتاری وملاک اولیه و اعتباری کودکان ونوجوانان هستند وهر گونه ابراز تمایل والدین مطالعه وکسب دانش و یاپرداختن به هنر و ورزش چه بسا ذوق فکری کودکان و نوجوانان را بیدار و شکوفا و بارور سازد . همانطور که هر گونه نکوهش و یا بی میلی پدران و مادران می تواند عامل کندی ایستی و یا پس رفتگی آنان را در زمینه های سرشتی فراهم آورد .
هر چند خانواده نوجوانانشان را بهتر درک کنند و با آنان دوستی نمایند آرامش و اعتماد به نفس در فرزندانشان بیشتر می شود و نوجوانان در سایه بهره وری از آرامش و اعتماد بدست آمده برخورداری از بهداشت روانی مناسب توانایی خواهند یافت که به سادگی از مرحلة حساس بگذرند و به زندگی خودبپردازند ….

بحث و نتیجه گیری :
بر اساس شواهد بدست آمده و محاسبات آماری که دراین تحقیق انجام شد در نهایت توانستیم اصلی ترین و مهمترین فرضیه این تحقیق را ثابت کنیم مبنی بر اینکه هر چه اختلافات خانوادگی در بین زوجین بیشتر باشد افت تحصیلی دربین فرزندان اول آنها بیشتر خواهدبود طبق نتیجه بدست آمده از آزمون خی چون کااسکور محاسبه شده از مقدار معیار جدول از سطح اطمینان ۹۰% بیشتر است تفاوت معنی دار است . چون آزمون یک دامنه است ودر آزمون یک دامنه سطح اشتباهات نصف می شود بنابراین با  ۹۵ درصد اطمینان می توان قضاوت کرد که میزان توافق زوجین در نحوه تربیت فرزندان بطور معنی دار در پیشرفت تحصیلی فرزندان مؤثر است و همچنین طبق بررسی از طریق آزمون تی می توان به این نتیجه رسید که : چون محاسبه شده (۲۵/۴) از مقدار معیار جدول درسطح اطمینان ۹۹۹/۰ بزرگتر است تفاوت کاملاً معنی دار است یعنی وضعیت تحصیلی دانش آموزانی که بین والدینشان توافق بر قرار است به میزان قابل توجهی بهتر از دانش آموزانی است که بین والدینشان توافق برقرار نبوده است ….

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی ارتباط بین نیمرخ روانی و عود بیماری اعتیاد

روش تحقیق بررسی ارتباط بین نیمرخ روانی و عود بیماری اعتیاد
در مراجعه کنندگان به کلینیک فوق تخصص ترک اعتیاد آتیه تو کرج و از ۱۶ تا ۴۵ سال مذکر.

فهرست مطالب

فصل اول
مقدمه
بیان مسأله
فایده و اهمیت تحصیل.
فرضیه های پژوهش.
تعریف اصطلاحات.
فصل دوم :
وابستگی به مواد:
تعریف:
کلاسهای تشخیص برای وابستگی به مواد بر اساس DSMIV:
ملاکسهای تشخیص برای ترک مواد بر اساس DSMIV:
وابستگی فیزیولوژیایی (Physiologidal):
وابستگی روان شناختی:
چگونگی ایجاد وابستگی دارویی:
آزمایش:
مصرف تنظیم:
اعتیاد یا وابستگی:
لب شناسی:
۱- عوامل اجتماعی و فرهنگی:
۲- بیماری توأم
۳-عوامل زیست شناختی و ژنتیک:
۴- نظریه روانکاوی
نوروفارماکولوژی:
کوکائین:
نظریه های اعتیاد:
نظریه های روانی اجتماعی
۲-نظریه های رفتاری:
۳-نظریه های ژنتیک:
۴-نظریه های نوروشیمیایی:
اختلالات روانپزشکی توأم:
پژوهشهایی در مورد رابطه اختلال شخصیت با اعتیاد:
فصل سوم
روش تحقیق:
جامعه آماری:
روش انتخاب نمونه تعداد نمونه ها:
جدول ۱-۳
خلاصه اطلاعات مربوط به مشخصات نمونه ها
روش جمع آوری اطلاعات:
متغیرهای پژوهش:
تفسیر ملام: مصرف مواد
تفسیر رابط: سن
ابزار تحقیق:
شیوه نمره گذاری:
روشهای آماری مورد استفاده در این پژوهش

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی ارتباط بین نیمرخ روانی و عود بیماری اعتیاد ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب

بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب

فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسأله
سئوال مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژها و مفاهیم
فصل دوم : پیشینه و ادبیات تحقیق
تأثیر پذیری روان بر شیوة دلبستگی
نقش سبک های دلبستگی در روابط عاطفی
شیوه های دلبستگی
رابطة احساس اضطراب در سبک دلبستگی اضطرابی
نگرش های مضطربانه دلبستگی توأم با اضطراب
“اضطراب دلبستگی” چیست؟
کردار شناختی دلبستگی
نظریات فروید در مورد دلبستگی
مراحل دلبستگی
مراحب دلبستگی
آشنایی با اضطراب
علائم اضطراب
۱- تعریف اضطراب
۲- علل بروز و ریشه های اضطراب
۳- آثار و علایم اضطراب
۳-۱- علایم جسمانی
۳-۲- علایم روانی
۴-۲- اضطراب بیمارگونه
۴- انواع اضطراب
۴-۱- اضطراب طبیعی
۵- نقش اضطراب
۶- ترس و اضطراب
۷- رابطه اضطراب با جنس
۸- دیدگاههای نظری درباره اضطراب
۸-۱- دیدگاه روان تحلیلگری
۸-۲- دیدگاه رفتارگرایی
۸-۳- دیدگاه وجودی
۸-۴- دیدگاه زیست شناختی
تأثیرپذیری روان برشیوة دلبستگی
نقش سبک های دلبستگی در روابط عاطفی
شیوه های دلبستگی
رابطة احساس اضطراب در سبک دلبستگی اضطرابی
نگرش های مضطربانه دلبستگی توأم با اضطراب
رضایت مندی از ارتباط
“اضطراب دلبستگی” چیست؟
تعریف دلبستگی
نظریه فروید در مورد دلبستگی
کردار شناختی دلبستگی
مراحل دلبستگی
مرحله پیش دلبستگی (تولد تا ۶ هفتگی)
مرحله دلبستگی در حال انجام (۶ هفتگی تا ۸-۶ ماهگی)
مرحله دلسبتگی واضح (۸-۶ ماهگی تا ۱۸ ماهگی -۲ سالگی)
آشنایی با اضطراب
اضطراب طبیعی
تفکیک ترس از اظطراب
تظاهرات محیطی اضطراب
آیا اظطراب انطباقی است ؟
علائم اضطراب
فصل سوم : تعیین روش تحقیق
جامعه مورد مطالعه
حجم نمونه
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری در تحقیق
روش تحقیق
روش آماری مربوط به فرضیه
فصل چهارم : یافته ها و تجزیه و
تحلیل دادها
مقدمه
جدول ۱ – ۴نمرات خام آزمودنیها از آزمون پرسش نامه اضطراب سبکهای دلبستگی در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان
جدول ۲-۴بررسی رابطه بین اضطراب و سبکهای دلبستگی دانش آموزان سوم دبیرستان
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیت ها
منابع و مآخذ
بحث و نتیجه گیری

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق تعیین رابطه رضایت زناشویی مادران و عزت نفس دخترانشان

فهرست مطالب

چکیده
فصل اول
مقدمه
۲ بیان مساله
بیان فرضیه 
اهداف تحقیق
الف- هدف اصلی
ب- هدف فرعی
تعریف عملیاتی واژه ها
فصل دوم
متغیرهای تحقیق
۲-۱) تعریف رضایت مندی ازدواج
۲-۱-۱- تعریف ازدواج
۲-۱-۲-تاریخچه ازدواج
همسر گزینی در گذشته
۲-۱-۳-ازدواج در غرب
۲-۱-۴-ازدواج در ایران
۲-۱-۵- انواع ازدواج
۱ ازدواج خارجی
۲ ازدواج داخلی
۳ ازدواج تک همسری
۴ ازدواج از طریق خرید همسر
۵ ازدواج موقت (صیغه و صیغه گونه)
صیغه گون
۶ تعدد زوجات
۷ ازدواج میراثی
۸ ازدواج اجباری
۹ ازدواج مبادله ای
۱۰ ازدواج تنظیم شده
۱۱ ازدواج رسمی
۱۲ ازدواج خصوصی
۱۳ ازدواج تولید
۱۴ ازدواج آزمایشی
۱۵ ازدواج دائم
۱۶ ازدواج تشریفاتی
۱۷ ازدواج سه ربعی
۱۸ ازدواج روزانه
۱۹ ازدواج قبرستانی
۲۰ ازدواج دوستانه
۲-۱-۶- ازدواج از نظر برخی از اندیشمندان
۲-۱-۷- ازدواج از نظر مکاتب مختلف
ازدواج در جوامع پیش از اسلام
ازدواج در اسلام
دیدگاه قرآن در مورد ازدواج
۲-۱-۸- ازدواج از نظر روان شناسان
۲-۱-۹-فلسفه ازدواج
۲-۱-۱۰- رهنمودهای روان شناختی برای دختران جوان در زمینه شیوه رویارویی مناسب با شوهرانشان
۲-۱-۱۱- توصیه روان شناسان و مشاوران ازدواج برای داشتن ازدواج موقت
«تعریف عزت نفس»
«تاریخچه»
عزت نفس از دیدگاه قرآن و احادیث و دانشمندان اسلامی
« عزت نفس از نظر مکتب های اخلاقی دنیا» 
منابع عزت نفس کدامند؟
نظر دانشمندان در این موضوع
اهمیت عزت نفس
عوامل موثر بر عزت نفس
گذری به نظرات و تحقیقات انجام شده در مورد عزت نفس
عزت نفس اجتماعی
عزت نفس تحصیلی
عزت نفس خانوادگی
عزت نفس تصور جسمانی
عزت نفس کلی
ب) تحقیقات انجام شده در ایران
۳۵ نکته طلایی در افزودن عزت نفس
چکیده
فصل اول
مقدمه
۲ بیان مساله
بیان فرضیه 
اهداف تحقیق
الف- هدف اصلی
ب- هدف فرعی
تعریف عملیاتی واژه ها
فصل دوم
متغیرهای تحقیق
۲-۱) تعریف رضایت مندی ازدواج
۲-۱-۱- تعریف ازدواج
۲-۱-۲-تاریخچه ازدواج
همسر گزینی در گذشته
۲-۱-۳-ازدواج در غرب
۲-۱-۴-ازدواج در ایران
۲-۱-۵- انواع ازدواج
۱ ازدواج خارجی
۲ ازدواج داخلی
۳ ازدواج تک همسری
۴ ازدواج از طریق خرید همسر
۵ ازدواج موقت (صیغه و صیغه گونه)
صیغه گون
۶ تعدد زوجات
۷ ازدواج میراثی
۸ ازدواج اجباری
۹ ازدواج مبادله ای
۱۰ ازدواج تنظیم شده
۱۱ ازدواج رسمی
۱۲ ازدواج خصوصی
۱۳ ازدواج تولید
۱۴ ازدواج آزمایشی
۱۵ ازدواج دائم
۱۶ ازدواج تشریفاتی
۱۷ ازدواج سه ربعی
۱۸ ازدواج روزانه
۱۹ ازدواج قبرستانی
۲۰ ازدواج دوستانه
۲-۱-۶- ازدواج از نظر برخی از اندیشمندان
۲-۱-۷- ازدواج از نظر مکاتب مختلف
ازدواج در جوامع پیش از اسلام
ازدواج در اسلام
دیدگاه قرآن در مورد ازدواج
۲-۱-۸- ازدواج از نظر روان شناسان
۲-۱-۹-فلسفه ازدواج
۲-۱-۱۰- رهنمودهای روان شناختی برای دختران جوان در زمینه شیوه رویارویی مناسب با شوهرانشان
۲-۱-۱۱- توصیه روان شناسان و مشاوران ازدواج برای داشتن ازدواج موقت
«تعریف عزت نفس»
«تاریخچه»
عزت نفس از دیدگاه قرآن و احادیث و دانشمندان اسلامی
« عزت نفس از نظر مکتب های اخلاقی دنیا» 
منابع عزت نفس کدامند؟
نظر دانشمندان در این موضوع
اهمیت عزت نفس
عوامل موثر بر عزت نفس
گذری به نظرات و تحقیقات انجام شده در مورد عزت نفس
عزت نفس اجتماعی
عزت نفس تحصیلی
عزت نفس خانوادگی
عزت نفس تصور جسمانی
عزت نفس کلی
ب) تحقیقات انجام شده در ایران
۳۵ نکته طلایی در افزودن عزت نفس
فصل سوم
۱- جامعه
۲- نمونه و روش نمونه گیری
۳- ابزار تحقیق
منابع
پرسشنامه رضایت زناشویی Enrich
روایی و اعتبار پرسشنامه
روش ارائه و نمره گذاری پرسشنامه
آزمون عزت نفس آیزنک
طرح و شیوه اجرای تحقیق
۵- تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم
جدول ۱-۴- برخی داده‌های توصیفی برای متغیر عزت نفس
جدول ۲-۴- برخی داده‌های توصیفی برای متغیر رضایت زناشویی
 جدول ۶-۴- جدول ضریب همبستگی پیرسن برای فرض اول
جدول ۷-۴ جدول آزمون Anova برای فرض اول
جدول ۵-۴ – جدول توافقی عزت نفس بر حسب رضایت
فصل پنج
بحث و نتیجه گیری
محدودیت ها و مشکلات
پیشنهادات
خلاصه

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق تعیین رابطه رضایت زناشویی مادران و عزت نفس دخترانشان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق کنترل و کاهش پدیده کودک آزاری

فهرست مطالب

مقدمه

فرضیه

اهداف

تعاریف

انواع کودک آزاری

سبب شناسی(ایتو لوژی)

اقدامات اجرایی

قانون حکایت از کودکان و نوجوانان

بررسی و تحلیل آماری وضعیت موجود

کلام آخر

فهرست منابع

مقدمه

انسان در طول دوران کودکی یکی از آسیب پذیرترین دوره های عمر خود را می گذراند و به نظر می رسد با وجود پیشرفتهای همه جانبه در علوم و تکنولوژی این روند همچنان ادامه دارد همه روزه کودکان بسیاری در جهان بر اثر بیماری های قابل پیشگیری جان خود ار از دست می دهند و تعداد بیشماری نیز با مخاطراتی روبرو می شوند که مانع حفظ سلامت و رشد آنان می گردد. فقر بیسوادی سو تغذیه جنگ انواع سود استفاده ها تبعیض نژادی و نداشتن امنیت از جمله مواردی هستند که همواره کودکان را در سراسر جهان مورد تهدید جدی قرار داده اند.

پیامدهای ناگوار کودک آزاری تنها متوجه کودک و خانواده وی نبوده و همه جامعه را در برمی گیرد زیرا کودکان آزار دیده امروزه اشخاص آزار گر فردا خواهند بود و این تسلسل همچنان ادامه خواهد داشت. افرادیکه در کودکی در معرض اذیت و آزار قرار گرفته اند نمی توانند در آینده تعاملی سالم و منطقی با دیگر اعضای جامعه بر قرار کنند بنابراین هزینه های بالایی برای از دست رفتن ظرفیتهای به همه جامعه تحلیل می شود.

بررسی های انجام شده ثابت می کند که افراد خشن در دوران کودکی قربانی یا شاهد خشونت بوده اند . به این ترتیب خشونت خانگی به یک فرد خاتمه نمی یابد و قربانی در بزرگسالی و پس از تشکیل خانواده همان رفتار را فرا گرفته و در خانواده آن را جهت حل تعارض ها و تنش های خانوادگی به کار می گیرد. اثرات سوآزا رو اذیت کودکان به دو صورت کوتاه مدت و دراز مدت بروزمی کند.

اثرات طولانی مدت سو رفتار بر کودکان می تواند باعث تاخیر در رشد و نمو آنها گردد .

در جوامع اولیه با این که قوانین و مقررات مدون وجود نداشت لکن برای حفظ نظم و امنیت در اجتماع نظامات سختی حکم فرما بود و مختلف از نظام اجتماعی یک فرد خبیث و غیر قابل ترحم محسوب می شد و مردم برای در امان بودن از غصب الهی او را به شدت مجازات می کردند . عفو و گذشت جزو معایب به شمار می رفت انتقام حد وحصری نداشت و غالبل اطفال قربانی انتقام جویی می شدند.

از قرون وسطی تا آغاز دوران انقلاب صنعتی کودکان همواره به صورت قشر زیر دست و آسیب پذیر جامعه به شمار می رفته اند آغاز دوران صنعتی مصادف بود با بیکاری کشیدن از کودکان در کارخانجات صنعتی که نهایتا این موضوع منجر به وضع «قانون کار کودکان» در ایالات متحده باشد با این حال موضوع کودک آزاری طی چند دهه اخیر یعنی از زمانیکه اصلاح نشانگان کود ک مصدوم توسط هنری کمپ در سال ۱۹۶۲ ابلاغ گردید به شکل جدی مطرح شده است.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق کنترل و کاهش پدیده کودک آزاری ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر جذابیت ظاهر بر قضاوت دیگران

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه ۱۳
۱-۲-بیان مسئله ۱۸
۱-۳- اهمیت ضرورت تحقیق ۲۱
۱-۴- اهداف تحقیق ۲۳
۱-۵- فرضیات تحقیق ۲۳
۱-۶- تعاریف علمی و عملیاتی متغیرهای تحقیق ۲۳
فصل دوم: نظریه ها و پیشینه مربوط به پژوهش
۲-۱ مفاهیم نظری ۳۳
۲-۱-۱- تعریف خود ۳۳
۲-۱-۲- “خود” در دیدگاههای مختلف روان شناختی ۳۶
۲-۱-۳- تصویر خود و پدیدآئی آن ۳۹
۲-۱-۴- تصویر ذهنی ۴۳
۲-۱-۵- خود پنداره و تصویر بدنی و ظاهر ۴۶
۲-۱-۶- تصویر بدنی در نوجوانان و جوانان ۴۹
۲-۱-۷- نقش خانواده در تشکیل و چگونگی برداشت از خویش ۵۴
۲-۱-۸- تعریف زیبایی۵۹
۲-۱-۱۰- بد شکلی بدنی ۶۰
فصل سوم: طرح تحقیق
۳-۱- طرح تحقیق ۸۴
۳-۲- جامعه آماری ۸۴
۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری ۸۴
۳-۴- ابزارهای تحقیق ۸۵
۳-۵- بررسی اعتبار و روایی ابزارهای تحقیق ۸۵
۳-۶- روش و چگونگی اجرا ۸۶
۳-۷- روش آماری ۸۷
فصل چهارم: بحث و نتیجه گیری
۴-۱- تفسیر نتایج مربوط به فرضیات تحقیق ۱۰۲
۴-۲- رهنمودهای تحقیق ۱۰۵
۴-۳- محدودیتهای تحقیق ۱۰۶
۴-۴- پیشنهادات ۱۰۷
منابع فارسی ۱۰۸
منابع انگلیسی ۱۱۳

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر جذابیت ظاهر بر قضاوت دیگران ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()