نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق مشاوره و میزان موفقیت مشاوران در آموزشگاهها

فهرست مطالب

-       عنوان

-       سپاسگزاری

-       فصل اول- مبادی تحقیق Introduction

-       مقدمه

۱-  موضوع تحقیق و تبیین أن

۲-  تعریف مسئله مورد پژوهش

۳-  هدف تحقیق

۴-  ضرورت تحقیق

۵-  محدودیتها و مشکلات تحقیق

۶-  واژه ها واصطلاحات تحقیق

 فصل دوم- سابقه تحقیق Research –literature

الف- سابقه نظری تحقیق

ب- تعریف راهنمایی

۲- انواع راهنمایی

۳- راهنمایی تحصیلی

۴- راهنمایی  شغلی

۵- راهنمایی شخصی

۶- راهنمایی فردی

۷- راهنمایی گروهی

۸- تفاوت راهنمایی و مشاوره

۹- پرونده تحصیلی – تربیتی

۱۰- مشاوره متخصصان راهنمایی

۱۱- مشاور موفق

۱۲-  وظایف مشاور

۱۳- سابقه راهنمایی و مشاوره در جهان

۱۴-  سابقه راهنمای ایران

الف- تمهید مقدمات برای اجرای برنامه راهنمایی

پ- برنامه راهنمایی قبل از انقلاب

ج- برنامه راهنمایی بعد از انقلاب

ب- سابقه علمی تحقیق

۱- سابقه علمی تحقیق در جهان

 روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق

د- روش تحقیق

۱- تعریف روش تحقیق

۲- انواع روش تحقیق

۳- روش این تحقیق

 -       فصل سوم روش تحقیق Research Method

الف- فرضیات

ب- تعریف فرضیه

۲- انواع فرضیه

۳- فرضیات این تحقیق

ب-  جامعه آمار و نمونه گیری

۱- تعریف جامعه آماری

۲- جامعه آماری این تحقیق

۳- تعریف نمونه گیری

۴- انواع نمونه گیری

۵- نمونه گیری در این تحقیق

ج- جمع آوری اطلاعات

۱- تعریف روش جمع آوری اطلاعات

۲- انواع روشهای جمع آوری اطلاعات

۳- روش جمع آوری اطلاعات دراین تحقیق

د- روش تحقیق

۱- تعریف روش تحقیق

۲- انواع روش تحقیق

۳- روش این تحقیق

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات  Resarch Analysis

تجزیه و تحلیل سئوالات ۱تا ۲۶ تستی پرسشنامه

۲- تجزیه و تحلیل سئوالات تشریحی پرسشنامه

 فصل پنجم: نتیجه گیری  Conclusion

1-  نتیجه این تحقیق

۲-  پیشنهادات و نظرات اصلاحی

۳-  خلاصه تحقیق

۴-  فهرست منابع

۵-  پیوست نمونه پرسشنامه

فصل اول  مبادی تحقیق

۱-  بررسی میزان موفقیت مشاوران در دبیرستانهای پسرانه ناحیه ۴ کرج

مشاوره به معنی همکاری کردن و رأی و نظر فرد متخصص و آگاه را درانجام کاری خواستن است.

 مشاوره نیز همچون راهنمایی تعریف یگانه و یکسانی که مورد قبول همه متخصصان باشند ندارد. و از دیدگاههای صاحب نظران به طریق متعددی تعریف شده است. گروهی از متخصصان مشاور را ازدیدگاه مدل طلبی تعریف کرده و معتقدند مشاوره فعالیتی تخصصی است که به تخشیص مشکل کنشی و ارائه درمان به آن می انجامد از این دیدگاه مشاور که فردی آگاه و متخصص در شناخت و حل مسائل روانی است و نقش بسیار فعال و تعیین کننده ای دارد و اوست که شکل را تشخیص می دهد و سپس برای آن درمان ارائه می دهد و نقش فعالیت مراجع که انسانی دردمند و نیازمند به کمک است به حداقل کاهش می یابد به این شیوه از آزمونهای روانی برای تشخیص مشکلات به میزان زیادی استفاده می شود و مهارت و صلاحیت های فنی وتکنیکی مشاور در حل مشکلات مراجع نقش به سزایی دارد.

 به نظر پاترسون(۱) ( ۱۹۷۴) مشاور جریان کمکی تخصصی بین مراجع و مشاور است مراجع شخصاً قادر به حل مشکلات روانی خود نیستند و برای دریافت کمک به منظور حل مشکلش از مشاور که در حل مشکلات روانی مهارت دارد یاری می طلبد. رابطه مشاوره ای که در آن مراجع احساس امنیت و اعتماد می کند از اهمیت بسزایی در حل مشکل برخوردار است در این معنی مشاور یکی از خدمات اصلی و اساسی راهنمایی محسوب می شود و با پند و اندرزدادن به مراجع کاملاً تفاوت دارد.

 به نظر آرباکل(۱)(۱۹۷۷) در مشاوره برقراری رابطه حسنه بین مراجع و مشاور اهمیت بسزایی دارد و باعث می شود که مراجع با تجزیه و تحلیل و شناخت رفتارش نحوه ایجاد رابطه صحیح با دیگران را یاد بگیرند اهداف زندگی و نکات قوت و ضعف خود را بشناسند و براساس آنها به طریقی عمل کند که نیازهایش را بطور معقولی برآورده سازد از این رومشاوره رابطه یاری دهنده ای است که به تغییر در اعتقادات و نگرشها و نهایتاً در شیوه زندگی فرد می انجامد. می توان گفت که مشاوره فعالیتی تخصصی، هدفدار و پویا بین مراجع( فرد مشکل دار) و مشاور( کسی که در برقراری رابطه حسنه و حل مشکلات روانی تخصص دارد.) است که در آن مراجع در یک جو مملو از تفاهم و همدلی آزادنه و صادقانه به طرح مشکلش با مشاور می پردازد و پس از تجزیه و تحلیل موضوع و خودشناسی بیشتر و عمیق تر با کمک مشاور به تصمیم گیری مناسب و نهایتاً حل مشکل موفق می شود.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مشاوره و میزان موفقیت مشاوران در آموزشگاهها ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق مدیریت منابع انسانی

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول – کلیات
مقدمه
۱-۱ بیان مسئله
۲-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق
۳-۱ اهداف تحقیق
۴-۱ فرضیات و سوالات تحقیق
۵-۱ تعریف عملیاتی متغیرها در تحقیق
۶-۱ قلمرو تحقیق
۷-۱ واژه ها و اصطلاحات بکار رفته در تحقیق
فصل دوم – ادبیات موضوع
۱-۲ معرفی شرکت
۲-۲ ماهیت انگیزش
۳-۲ اهمیت انگیزش
۴-۲ چهارچوب انگیزش
۵-۲ دیدگاههای تاریخی در انگیزش
۱-۵-۲ دیدگاههای اولیه انگیزش
۲-۵-۲ دیدگاه مدیریت علمی
۳-۵-۲ دیدگاه روابط انسانی
۶-۲ نظریه های انگیزش
۱-۶-۲ نظریه های محتوایی (تئوری نیازها)
۲-۶-۲ نظریه های فرایندی انگیزش
۳-۶-۲ نظریه های معاصر انگیزش
۷-۲ رابطه بین نیاز و انگیزش
فصل سوم – روش تحقیق
مقدمه
۱-۳ روش تحقیق
۲-۳ جامعه آماری
۳-۳ نمونه و روش نمونه گیری
۴-۳ ابزار گرداوری داده ها
۵-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
۶-۳ محدودیتهای تحقیق
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل یافته ها
۱-۴ توصیف داده ها
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات
۱-۵ نتیجه گیری
۲-۵ پیشنهادات
مقدمه
نیروی انسانی موجود در هر جامعه عامل اساسی و تعیین کننده ای است که با شرکت مستقیم در تولید و خدمات یا به صورت اعمال تراوشات فکری در انواع فعالیتها موجبات توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی هر کشوری را فراهم می سازد. عملکرد نیروی انسانی به عنوان عامل اساسی بستگی به توانایی و انگیزش وی دارد.
توانایی ها و مهارتها تنها فرد را قادر می سازد، عملکرد نیروی انسانی به عنوان عامل اساسی بستگی به توانایی و انگیزش وی دارد.
توانایی ها و مهارتها تنها فرد را قادر می سازد که وظیفه اش را انجام دهد اما برای اینکه او کارش را به نحو مطلوب انجام دهد نیاز به انگیزش دارد (مقدمی پور، ۱۳۷۸، ۱۸۹)
انگیزش به معنای تحرک درآوردن رفتار فعال برای ارضای نیاز است. بعضی از نیازها مانند احتیاح زیستی به آب و هوا، غذا، خواب، سرپناه جزو نیازهای اولیه است و سایر نیازها را می توان به عنوان نیازهای ثانویه تلقی کرد که مانند نیاز به قدر و منزلت، مقام، وابستگی به دیگران، محبت و. موفقیت و … که درجه شدت این نیازها در اشخاص مختلف متفاوت است. (ایران نژاد، ۱۳۷۶، ۳۷۶) در تحقیق حاضر به دنبال آن هستیم که نیازهای کارکنان شرکت را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم که مهمترین عامل مؤثر بر نظام انگیزش به شمار می رود. در سنجش نیازهای شدید کارکنان از مدل پنج طبقه ای سلسله مراتب نیازهای مازلو که به ترتیب عبارتند از نیازهای فیزیولوژیک، ایمنی، امنیت، اجتماعی و تعلق، احترام و خودشکوفایی و همچنین نیازهای آشکار ماری، تئوری دو عاملی هرزبرگ و تئوری مک کلند به عنوان الگو استفاده شده است.

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مدیریت منابع انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه

فهرست مطالب

۱ – چکیده
۲ – مقدمه
۳ – فصل اول
بیان مسئله
اهداف تحقیق
ضرورت انجام تحقیق
فرضیه ها و سئوالهای تحقیق
تعیین وتعریف های مورد مطالعه
۴ – فصل دوم
پیشینه تحقیق
پیشینه نظری تحقیق
پیشینه عملی تحقیق
۵ – فصل سوم
روش تحقیق
روش اجرای تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه تحقیق
شیوه نمونه گیری
ابزارهای جمع آوری اطلاعات
۶ – فصل چهارم
تجزیه وتحلیل اطلاعات
توصیف اطلاعات جمع آوری شده
آزمون فرضیه ها
۷ – فصل پنجم
نتایج تحقیق
پیشنهادها
منابع وماخذ
ضمائم

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ررسی تأثیر زوج درمانگری اسلامی در افزایش خودشناسی،جهت گیری مذهبی و سازگاری زناشویی زوج های ناسازگار

فهرست مطالب

مقدمه

 فصل اول : گستره علمی موضوع مورد پژوهش

۱-موضوع و زمینه

۲- ابعاد موضوع

۳- امکان بررسی موضوع و اهمیت آن

۴-اهداف پژوهش

۵-سوال های پژوهش

۶-فرضیه ها

۱۷)متغیرها و تعریف عملیاتی آن ها

۸- خلاصه

 فصل دوم : مرور و تحلیل یافته های پیشین در این قلمرو

۱-مذهب

۱- ۱ اهمیت دین و مذهب در خود شناسی

۱-۲ گستره مذهب

۱-۳ مذهب و فطرت

۲-مبانی نظری مربوط به مذهب

۲-۱ روی آورد روان تحلیل گری

۲-۲ روی آورد روان تحلیل گری جدید

۲-۳ روی آورد صفات

• گوردون آلپورت

۲-۴ روی آورد انسان نگری

• آبراهام مازلو

۲-۵ روی آورد هستی نگر

• ویکتور فرانکل

۲-۶ روی آورد کنش نگر

• ویلیام جیمز

۲-۷ روی آور شناختی نگر

• آلبرت الیس

۳- همسر گزینی و تشکیل خانواده

۳-۱ تعریف خانواده

۳-۲ مرور کوتاهی بر تاریخچه خانواده درمانگری

۳-۳ نحوه شکل گیری زوج درمانگری

• الگوی کارکردی و درمان خانوادگی مک ماستر

• الگوی منحنی اولسون

• الگوی سیستمی بیورز

۱٫ خانواده هایی با کارکرد بد

۲٫ خانواده های مرزی

۳٫ خانواده های متوسط

۴٫ خانواده های با کفایت

۵٫ خانواده های مطلوب

۳-۴ الگوهای بالینی القاطی در خانواده درمانی

• خانواده درمانی چند سطحی التقاطی فلدمن

• روی آورد خانواده درمانی التقاطی والش

• روی آورد زناشویی درمانگری التقاطی نیکلز

• خانواده‌درمانگری‌التقاطی:خانواده‌درمانگری‌روان‌پویایی‌متمرکزبر مشکل

۴- یافته های پژوهشی در قلمرو خانواده / زوج درمانگری

۵-روش زوج درمانگری اسلامی

۶-خلاصه

 فصل سوم: فرایند روش شناختی بررسی تجربی موضوع

۱- انتخاب نمونه

۱-۱ جامعه مورد بررسی

۱-۲ روش نمونه گیری

۱-۳ اندازه نمونه

۲- ابزار و روش اجرای پژوهش

۲-۱ پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت

۲-۲ پرسشنامه دو عضوی اسپانیر

۲-۳ پرسشنامه سازگاری خودشناسی

۲-۴ روش زوج درمانگری اسلامی

۳-طرح پژوهش و روش های آماری

۳-۱ معرفی طرح های پژوهش

۳-۲ روش های آماری تحلیل داده ها

۴-خلاصه

 فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کلی

۱- یافته های توصیفی

۲- یافته های مربوط به تحلیل نتایج در چارچوب فرضیه ها

۳- خلاصه

 فصل پنجم: بحث و نتایج نهایی

۱- بحث و بررسی درباره یافته ها

۲-تفسیر نهایی و پیامدها

۳-محدودیت ها

۴-پیشنهادها

منابع و مآخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: ررسی تأثیر زوج درمانگری اسلامی در افزایش خودشناسی،جهت گیری مذهبی و سازگاری زناشویی زوج های ناسازگار ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان

فهرست مطالب
چکیده فصل اول
بیان مسئله
اهداف پژوهش
اهمیت پژوهش
فرضیه
تعاریف عملیاتی
سایر فرضیه‎ها
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهداف پژوهش
اهمیت پژوهش
فرضیه
دلایل ارائه فرضیه
متغیرهای تحقیق
سایر فرضیه‎ها
تعریف واژه‎ها
الف- تعریف نظری
ب- تعریف عملی
۱- تحول شناختی (رشدشناختی)
۲- تست آدمک رنگی
فصل دوم
اولین وسیله آموزش
نقاشی چیست؟
بررسی دیدگاه‎های مختلف راجع به نقاشی
۱- دیدگاه تکاملی: (نقاشی به مثابه بازی)
۲- دیدگاه پیاژه
مراحل رشد از نظر پیاژه
الف ‎- مرحله حسی ‎- حرکتی
ب- مرحله پیش عملیاتی
ج- مرحله عملیاتی عینی
د- مرحله عملیات صوری
۳- دیدگاه روانکاوی
سوابق تحقیق
پژوهش در مورد نقاشی
تفاوتهای پسران و دختران
بکارگیری رنگ در نقاشی
فصل سوم
طرح مسأله
ابزار پژوهش
تست آدمک رنگی
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه‎گیری
روش آماری
روش اجرا
قابلیت اعتماد و اعتبار آزمون ترسیم آدمک
فصل چهارم
توصیف اطلاعات

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بررسی ساختار اجتماعی مناطق حاشیه نشین دزفول

فهرست مطالب
چکیده
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت وضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
سوال پژوهشی
تعریف مغاهیم واصطلاحات
فصل دوم
چارچوب نظری ودیدگاهها
پیشینه تحقیق
تعاریف ومفاهیم
فصل سوم
روش تحقیق
ابزار تحقیق
جامعه ونمونه آماری
حجم نمونه
شیوه نمونه گیری
روش تجزیه وتحلیل
فصل چهارم
تجزیه وتحلیل دادها
فصل پنجم
ارائه یافته های تحقیق
پیشنهادات
منابع ومواخذ

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی ساختار اجتماعی مناطق حاشیه نشین دزفول ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق روانشناسی شغل

«فهرست مطالب»
عنوان    صفحه
فصل اول   
مقدمه
بیان مسأله
هدف تحقیق
فرضیات تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق
تعاریف عملیاتی
فصل دوم   
مقدمه
تنیدگی حرفه ای
منابع وابسته به محیط کار
تنیدگی حرفه های کنترل و نگهبانی
تنیدگی وابسته به افراط یا تفریط در کار
منابع وابسته به تطبیق فرد با محیط
تنیدگی ارتباطی
الف- مدیران
ب- افراد تابع
سبک مدیریت و روابط انسانی
تامین بهداشت روانی
ویژگی های افرادی که سلامت روانی دارند
عملیاتی که سلامتی روانی را به خطر می اندازد
روابط میان فردی
خستگی ناشی از شغل
فشا رناشی از کار
اهمیت رضایت شغلی
نگرش کلی فرد نسبت به شغلش
فصل سوم   
تعریف آمار
جامعه آماری
روش نمونه‌گیری آماری
روش جمع آوری اطلاعات
ابزار پژوهش
فصل چهارم   
تفسیر نتایج و تجزیه و تحلیل نتایج کمی و کلی پژوهش
فصل پنجم
نتیجه گیری
فهرست منابع
مقدمه:
افراد جامعه کنونی بیش از پیش نسبت به تنیدگی و پیامدهای آن هوشیار شده اند. والدین و فرزندان می دانند که هسته خانوادگی دگرگون شده زندگی عصر ما چنان است که در اغلب خانواده ها پدر و مادر هر دو باید کار کنند تا بتوانند هزینه های روز افزون را تامین کنند. هشیاری فزاینده افراد نسبت به رویدادهای ضربه آمیز زندگی لزوم توجه را به واکنشهای افراد و شیوه ای که در رویارویی با عناصر نتیدگی را اتخاذ می کنند ضروری کرده است.
سازمان جهانی بهداشت، بهداشت روانی را چنین تعریف می کند: بهداشت روانی در دوران مفهوم کلی بهداشت جای می گیرد و بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقشهای اجتماعی، روانی و جسمی، بهداشت تنها نبود بیماری باعث عقب ماندگی نیست.
معیار اصلی قضاوت درباره بهداشت روانی شخص این است که او بتواند با محیط خود مبادلات هماهنگ داشته باشد.
انسان سالم توانایی را دارد که به طور دائم به دنبال رفع نیازهای خود برود و در محیط به جستجو بپردازد. برای نیل به این هدف او به همکاری دو عنصر حیاتی نیاز دارد: شخص و محیط.
اگر خود شخص را کنار بگذاریم هرچه در اطراف باقی می ماند محیط محسوب خواهد شد. بنابراین برای هر شخص محیط های مختلفی وجود دارد: مدرسه، محیط کار، محل سکونت و غیره.
می توان عوامل تشکیل دهنده محیط کار را به دو گروه عمده تقسیم کرد: عوامل فیزیکی و عوامل انسانی.
جای تردید نیست که هر دو عامل می توانند بر بهداشت روانی مدیران اثر مثبت یا منفی داشته باشند.
امروزه استرس به عنوان مهمترین فاکتور به وجود آورنده امراض روحی، جسمی و رفتاری انسانها توجه پزشکان روانشناسان و دانشمندان علوم رفتاری و مدیریت را به خود معطوف نموده به طوری که باید عنوان نمود که فشارهای عصبی نقش مهمی در فراهم نمودن مشکلات روحی و جسمی در انسانها ایفا می کند.
مدیران به واسطه سختی کار و مسئولیت زیاد عوامل تحت فشار می باشند، استرس بازده مدیران را کاهش می دهد و براساس یافته های مطالعات متعدد، استرس ضمن کاهش بازدهی کار مدیران لذت زندگی را از افراد سلب می کند. در نتیجه بر بازده کل نظام آموزشی اثر می گذارد.

نتیجه گیری:
سازمان ها اصولاً به وسیله کوشش گروهی از انسان ها برای تحقق هدف یا هدف های معین هماهنگ می شوند و معنی این موضوع آن است که سازمان ها تحقق اهداف را به عهده دارند که اساساً از حیطه و ظرفیت فردی و انجام آن تشکل جمعی و تلاش گروهی را می طلبند. چنانچه علایق و رغبت های واقعی افراد به درستی و به وضوح شناخته شده و ادراک شوند کارایی آنها افزایش خواهند یافت.
از عواملی می تواند در رضایت شغلی معلمان موثر باشد. سلامت روانی مدیران می باشد. مدیران باید بدانند عدم مشاهده نارضایتی شغلی در چهره و ظاهر کارکنان ممکن است بر وجود شورشی پنهان در ذهن و دل آنها نسبت به مدیر دلالت داشته باشد. سازمان های امروزی را نمی توان به دست مدیرانی سپرد که از سلامت روانی برخوردار نباشند. بنابراین هر اندازه که مدیر از سلامت روانی برخوردار باشد سبب می شود که رضایت شغلی معلمان افزایش یافته و با انگیزه بیشتری کار کند و کارآیی آنها افزایش می یابد و در آخر این تحقیق با محدودیت هایی هم همراه بوده است.
۱-    عده ای از آزمودنی هانسبت به پاسخ دادن بعضی از سوالات مشکل داشتند و در انتخاب پاسخ سوال مورد نظر تردید داشتند.
۲-    مطالبی که مستقیماً با موضوع ارتباط داشته باشند در کتابخانه یافت نشد.
۳-    عدم همکاری آزمودنی ها.
۴-    آموزش و پرورش همکاری لازم را با ما نداشت.

فهرست منابع:
۱-    دکتر شاملو، سعید، بهداشت روانی، انتشارات رشد.
۲-    پاول هرسی. کنت ایچ بلانچارد. ترجمه دکتر قاسم کبیری- مدیریت رفتار سازمانی «استفاده از منابع انسانی»
۳-    دکترمیرکمالی، سید محمد. روابط انسانی در آموزشگاه، (۱۳۸۰)
۴-    فاطمی نژاد، سید محمد، مدیریت فشارهای عصبی و روانی، ۱۳۸۱٫
۵-    گنجی، حمزه، بهداشت روانی، انتشارات ارسباران، ۱۳۷۶٫
۶-    اثر استورا، تالیف دکتر پریرخ دادستان. تنیدگی یا استرس بیماری جدید تمدن، انتشارات رشد، ۱۳۷۷٫
۷-    رندال آر داس، الیزابت، ترجمه غلامرضا خواجه پور، استرس شغلی (کتابی کاربردی در سطح فرد و سازمان)، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، ۱۳۷۷٫
۸-    دکتر فخیمی، فرزاد، فشار  عصبی، و تعارضی در سازمان و راه های مقابله با آنها- نشر هوای تازه، تهران، ۱۳۸۱٫
۹-    کوکرین کاکرن، ریموند. ترجمه دکتر نجاریان. مبانی اجتماعی بیماری های روانی، انتشارات رشد، ۱۳۷۶ و ۱۳۷۵٫

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق روانشناسی شغل ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی کارآفرینی دانشجویان

فهرست مطالب

فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت موضوع
گزاره ¬های تحقیق
هدف
فرضیه
تعاریف عملیاتی  متغیر های تحقیق
سئوالات عملیّاتی
قلمرو تحقیق

فصل دوم
تاریخچه موضوع مورد بررسی
پژوهش ¬های انجام شده
داخلی
خارجی
مدل مفهومی تحقیق

فصل سوم
طرح تحقیق
جامعه مورد مطالعه
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
گردآوری اطلاعات

فصل چهارم
عرضه مشخصّات
توصیف متغیر های تحقیق
نمونه آماری
عرضه داده ها بر حسب فرضیه ها
عرضه سایر داده ها

فصل پنجم
نتیجه گیری
پیشنهاد ها

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی کارآفرینی دانشجویان ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق آتشفشان

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مساله

بیان فرضیه

پیشینه تحقیق

اهمیت و اهداف تحقیق

آتشفشان :

روش تحقیق

مسائل و مشکلات تحقیق

مقدمه

انواع بلاها

آتشفشان

طبقه بندی فعالیت آتشفشان ها

خطرات آتشفشان ها

جریان مواد مذاب

تفرا

جریانهای آذرآواری

جریانهای گلی آتشفشانی

گاز های سمی

انحراف مواد مذاب با انفجار و یا احداث موانع

خنک کردن جبهه های مواد مذاب با آب

نقشه های مناطق در خطر

استفاده از آتشفشان ها

پیش بینی فوران های آتشفشانی

نکات مثبت آتشفشان ها

فعالیت های آتشفشانی در ایران

گسترش آتشفشان های سنوزوئیک ایران :

آتشفشان های کواترنر :  

آتشفشان های مهم جهان

 نتیجه گیری و ارزیابی نهایی فرضیه

منابع و مآخد

چکیده
آتشفشان ، کوهی است که از تجمع مواد مذاب فوران و یا خاکستر آتشفشانی و دیگر نهشته های آذرآواری شکل گرفته شده است . آتشفشان به صورت جریانهای مواد مذاب ، کوه هایی از مواد مذاب و فوران های انفجاری را شکل می دهد .
فوران های آتشفشانی جریان های مواد مذاب ، بقایای آذر آواری و گازها را به وجود می آورد . تفرا ،قطعه های مواد مذاب منتشر شده به هواست که ممکن است مانند ماسه کوچک و یا مانند بولدوزر بزرگ باشد . فوران های یاد شده به صورت ماگما های توام با دمای بالا و کم آب و سیلیس هستند . بخار آب ناشی از گاز آتشفشان شامل حجم های کم گاز کربنیک ، انیدرید سولفورو ،اکسید کربن و سولفید هیدروژن است .
بلایای آتشفشانی عبارتند از : جریانهای مواد مذاب ،سقوط تفرا، جریانهای آذرآواری، جریانهای گلی آتشفشانی و گاز های سمی . جریانهای مواد مذاب کمترین تلفات جانی را در پی دارند و به کشاورزی بیشتر خسارت وارد می کنند . جریانهای گلی یاد شده هنگامی ایجاد می شوند که باران یا یخ یا برف در دامنه ها و کوههای آتشفشانی وجود داشته باشند . سرعت و غلظت زیاد این جریان ها هر چیزی را در مسیر تخریب می کند . آنها با ویران کردن جاده ها ،پل ها و نیز مسدود کردن مسیر رودخانه و یا آرام کردن حرکت آن از تردد وسایل نقلیه جلوگیری یا اختلال ایجاد می کنند .
جریانهای آذر آواری به دلیل سرعت و دمای زیاد بیشترین تلفات جانی را به دنبال دارند؛آنها تمام موجودات زنده و ساختمان ها را در مسیر حرکتشان نابود می کنند . وزن خاکستر های تلمبار شده در بام ها ممکن است موجب تخریب ساختمان ها شود . بعلاوه ،غبار ناشی از آن برای سلامتی مضر است و قابلیت دید را کاهش می دهد؛ نظام های میکانیکی ،سیستم های آ ب و نیز هواپیما را به خطر می اندازد .
گازهای آتشفشانی در برخی موارد جزو بلایای نگران کننده محسوب می شوند . گاز کربنیک خطرناک است ،زیرا بی بو ،بی رنگ و سنگین تر از هواست . در نتیجه می تواند در پهنه های پست گسترش یابد ؛از بین رفتن اکسیژن برای انسان و جانور خفقان آور است .
از چند ماده متشکله اجسام جدید ،برای شناسایی توان فورانهای آتشفشانی به عنوان راهنما استفاده می شود . بر آمدگی های به وجود آمده در سطح زمین ،همان گونه که ماگما صعود می کند ،شکل کوه یا پهنه آتشفشانی را تغییر می دهد . گیرنده ها یا سنجنده های گرمایی می توانند از گرمای سنگ ها اطلاعات لازم را کسب کنند . زلزله نیز به دلیل صعود ماگما به وقوع می پیوندد .
کوشش هایی برای کنترل جریانهای آتشفشانی از طریق سرد کردن مواد مذاب با آ ب های در حد منجمد و ساختن موانع انحرافی برای کانالیزه کردن جریانها و منحرف و دور کردن آ نها از مراکز انسانی صورت گرفته است . این فناوری ها ممکن است خسارت به ساختمان ها را کاهش دهد ، ولی تخلیه مردم از محل حادثه موثرترین راه برای کاهش خسارت جانی است ( خالدی ،۱۳۸۰ :۱۵۷-۱۵۶) .
واژگان کلیدی :
آتشفشان – فوران های آتشفشانی – مواد مذاب – آلودگی محیط زیستمقدمه
کنجکاوی بیش از حد آدمی برای مطالعه در محیط اطراف ، از نخستین روزها، وی  را برآن داشته است که به مشاهده زیستگاه خود و مطالعه درباره آن بپردازد ( صداقت – دانشور- حسینی- مدنی- هاشمی، ۱۳۸۷: ۱ ).
با این که سالهای زیادی از سفر آدمی به کره ی ماه می گذرد ،مطالعه مستقیم قسمت های درونی زمین و درک نا آرامی های وابسته به داخل زمین چون آتشفشان برای آدمی کاملا امکان پذیر نشده است ( همان ، ۲۳ ).
بخاطر داشته باشیم که آتشفشان را باید در خود طبیعت بیاموزیم . باید مشاهده گر دقیقی باشیم و در همه جا به جست وجوی دلایل برویم . اما در اینجا ما به مطالب موجود در کتب مرجع بسنده کرده ایم .منابع و مآخد
۱- اسدیان،خدیجه؛ زمین شناسی برای جغرافیا ، سمت ، چاپ اول ، بهار ۱۳۸۲٫
۲- خالدی ، شهریار ؛ بلایای طبیعی ، دانشگاه شهید بهشتی ، ۱۳۸۰ .
۳- درویش زاده ، علی ؛ آتشفشان شناسی ، پیام نور ،چاپ سوم ، خرداد ۱۳۸۵ .
۴- درویش زاده ،علی – مدنی ، حسن – صداقت ، محمود – حسینی ، احمد – هاشمی ، علی ؛ زمین شناسی ، شرکت چاپ و نشر کتاب های درسی ، ۱۳۷۷٫
۵- رزنیف،ایگور؛زمین وبلایای ناگهانی ،ترجمه نینا وشیوا رویگریان،آفتاب، ۱۳۶۹٫
۶- صداقت – محمود ، دانشفر – حسین ، حسینی – احمد ، مدنی – حسن ، هاشمی – علی؛ علوم زمین ، شرکت چاپ و نشر کتاب های درسی ،چاپ نهم ، ۱۳۸۷ .

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق آتشفشان ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق والیبال

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت و اهمیت تحقیق

اهداف تحقیق

الف) هدف کلی

ب) اهداف اختصاصی

فرضیه­های تحقیق

پیش فرض­های تحقیق

قلمرو تحقیق

تعریف نظری و عملیاتی واژه­ها

جرای حرکتی

مهارت

دستورالعمل آموزشی

کانونی کردن توجه

دستورالعمل کانون توجه درونی

دستورالعمل کانون توجه بیرونی

فرضیه عمل محدود شده

الف) مبانی نظری

    تاریخچه توجه

    تعاریف توجه

ویژگی¬های توجه

توجه و انگیختگی

      توجه و انگیزش

توجه و هوشیاری

پردازش خودکار و کنترل شده

توجه انتخابی

توجه و تمرکز

توجه و عملکرد (ظرفیت یا منبع محدود توجه)

شیوه¬های توجه

شیوه¬های ارزیابی نیازهای مربوط به توجه

نگهداری توجه

 نظریه¬های توجه

دیدگاه زمان محدود

نظریه تک¬ کانالی ولفورد

مدارکی علیه فرضیه تک¬ کانالی

نظریه صافی

نظریه کاهش تریزمن

نظریه ربط نورمن

نظریه توجه کیل

نظریه¬های منبع مرکزی

نظریه¬های چند منبعی

دیدگاه¬های انتخاب عمل مربوط به توجه

نظریه¬هایی در مورد برتری کانون توجه بیرونی

نظریه کد گذاری مشترک پرینز

فرضیه عمل محدود شده

ب)پیشینه تحقیق

 نتیجه¬گیری

روش­شناسی تحقیق

    مقدمه:

    روش تحقیق:

    قلمرو تحقیق:

متغیرهای تحقیق:

    متغیر مستقل:

    متغیر وابسته:

پرسشنامه اطلاعات فردی:

برگه ثبت امتیازات:

    تکلیف

روش اجرا:

روشهای آماری تحقیق:

مقدمه

بخش اول: آمار توصیفی

آزمون فرض نرمال بودن متغیرها

نتیجه

بخش دوم: آمار استنباطی

فرضیه اول

فرضیه دوم

فرضیه سوم

فرضیه چهارم

فرضیه پنجم

فرضیه ششم

فرضیه هفتم

فرضیه هشتم

فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری

    خلاصه تحقیق

     بحث و نتیجه گیری

    نتیجه گیری کلی

    پیشنهادات برخواسته از نتایج تحقیق

    پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

    مقدمه

    در حقیقت حرکت جنبه مهمی از زندگی است. زندگی آن طور که ما می­شناسیم، بدون توانایی حرکت امکان­پذیر نیست. حرکت اشکال مختلفی دارد. بعضی اشکال آن به لحاظ ژنتیکی قابل تعریف هستند و گروه دوم را می­توان حرکات اکتسابی در نظر گرفت، این حرکات اکتسابی اغلب «مهارت» نامیده می­شوند. مهارت­ها بویژه در مطالعه رفتار انسان اهمیت دارند، مانند آنهایی که در کار کردن با ماشین­ها در صنعت، نمایش و اجرای بازی­ها و غیره بکار می­روند. مهارت­ها و حرکات ارثی هر دو می­توانند بسیار ساده (مثل چشمک زدن) یا بسیار پیچیده (مثل پرش با نیزه) باشند (اشمیت و لی ترجمه فرخی و دیگران، ۱۳۸۷). برای رسیدن سریعتر و آسانتر به آموزش صحیح مهارت­ها به ورزشکاران باید از منظر علمی به قضیه آموزش و یادگیری مهارت­های حرکتی نگاه شود و شناخت کاملی از فرآیند یادگیری مهارت­های حرکتی و عوامل اثرگذار بر آن وجود داشته باشد. لذا مربیانی که فرآیند موثر یادگیری را بهتر متوجه می­شوند، بدون شک در امر آموزش مهارت­ها به ورزشکاران خود برتری دارند (اشمیت؛ ترجمه نمازی زاده، ۱۳۸۴). پس چگونگی آموزش صحیح مهارت­ها باعث صرفه جویی در هزینه­های مالی، نیروی انسانی، زمان و غیره چه در بخش صنعت و چه در حوزه فعالیت­های ورزشی می­شود.

     ارائه دستورالعمل­های آموزشی مناسب با در نظر گرفتن سطح مهارت شاگردان، توسط مربیان خود می­تواند بسیار مفید فایده باشد. یکی از مشکلاتی که اغلب مربیان چه در حین تمرین و چه در هنگام بازی با آن مواجه می­شوند اینست که شرایطی وجود دارد که باعث می­شود توجه بازیکنان یا تمرین کنندگان (ماهر یا مبتدی) به آنها جلب شود و در چنین شرایطی است که مربی بایستی با ارائه دستورالعمل لازم توجه شرکت کنندگان را به جنبه­های مهم و ضروری فعالیت معطوف کند.

     هزاران محرک در هر لحظه به ما برخورد می­کنند و برای غلبه بر این محرک­ها که همزمان به فرد می­رسند، دستگاه عصبی مکانیزم­هایی را پیشرفت داده است که توجه را بر شمار محدودی از این محرکها متمرکز می­نماید. این فرآیند تمرکز دهنده را توجه انتخابی می­نامند. عوامل بیشماری تعیین می­کند که به کدام محرک توجه شود و کدام نادیده گرفته شود. این نظر که اخیرا ارائه شده بیان می­دارد که علایم حسی به مناطق فرافکنی حسی قشر مخ می­رسد و بین این مناطق فرافکنی و ارتباطی دروندادها به ادراک هوشیار و اطلاعات نامربوط تفکیک می­شود. افراد بر اثر تجارب تمرینی خود، قادر به پیشرفت توجه انتخابی نسبت به جنبه­های معینی از نمایشگری محرک هستند. این افراد با دستیابی به این پیشرفت تبحر بیشتری در اجرای مهارت­های حرکتی می­یابند. وقتی یادگیری مهارت حرکتی به سطوح پیشرفته رسید، اجرای تکلیف به توجه کمتری نیاز دارد (سیج، ترجمه مرتضوی، ۱۳۷۸).

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق والیبال ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()