نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه تعمیرات شبکه های برقدار ۲۰ کیلوولت

تعمیرات شبکه های برقدار ۲۰ کیلوولت

فهرست مطالب

فصل اول: شناخت لوازم
سیم‌گیر۱
زین تیر۵
زین اهرمی۶
پنجه فولادی۷
گیره سیم خط گرم۸
سیم بر و ابزار پرس۹
سکوی عایق۱۰
جمپر موقت۱۱
بازوی موقت۱۲
جک کششی۱۳
تجهیزات ایمنی دست۱۴
تجهیزات ایمنی بازو۱۵
ابزار خط گرم۱۶
تیغة گردان۱۶
تیغة ثابت۱۷
شاخة گردان۱۷
دوشاخة ثابت۱۸
اشپیل کش متحرک۱۸
اشپیل‌کش گردان۱۹
اشپیل‌کش فشاری۱۹
اشپیل کش ثابت۲۰
پین نگهدار۲۰
تنظیم کننده توپی حفره۲۱
داسی۲۱
چنگال مقره قابل تنظیم۲۲
چکش۲۲
قلاب طناب۲۳
فیوزکش ۲۳
چاقو پوست کن۲۴
آدابتور عمومی۲۴
پیچ‌گوشتی۲۵
اره چوب ‌بر۲۵
آچار جغجغه۲۵
اره آهن‌بر۲۶
برس پاک‌کننده۲۶
قطع‌کننده حلزونی۲۷
آینه برای دید بهتر۲۷
خط‌کش تاشو۲۸
برس تمیز کننده هادی۲۸
آچار با سری قابل انعطاف۲۸
گیره پتوی عایق۲۹
چوب رابط کششی۲۹
چوب رابط حلزونی۳۱
چوب رابط غلطکی۳۱
آچارعایقی قابل تنظیم۳۲
ست بکس شش گوش۳۳
آچار بکس زاویه دار۳۳
چوب‌های قطع‌کننده۳۴
روغن دان عایق۳۴
گیره ابزار روی کنسول۳۵
چوب عمومی۳۵
تخلیه شارژ الکتریکی به زمین۳۶
کاورینگ۳۷
کاور سیم ۳۷
کاور مقره سوزنی۳۸
کاور کنسول۳۹
کاور تیر۴۰
پتوی عایق۴۰
کاور مقره انتهایی۴۱
عایق پلاستیکی لوله‌ای۴۲
سکوی فرعی ترانسفورماتور۴۴
چرخ طناب۴۵
چرخ طناب سرویس۴۶
قلاب چرخ طناب سرویس۴۶
گیره همه‌کاره۴۷
مدل یکپارچه۴۷
مدل تاشو۴۸
مدل تلسکوپی۴۹
آویزی عایق۴۹
چوب نگهدارنده سیم۵۰
آچار کلمپ خط گرم۵۲
آشکار کننده درجه حرارت۵۳
لوازم شاخه‌زنی۵۴
شاخه زن دستی۵۵
فصل دوم : دستورالعمل کار روی خطوط برقدار
(دستورالعمل ۲ـ۱)
باز و بسته کردن سیم اصلی۵۷
توصیه‌های مهم جهت اصلی کردن در خط گرم۵۷
برداشتن سیم اصلی۵۸
اتصال سیم اصلی۶۳
اتصال سیم اصلی گرم دولا به یک مقره۶۴
اتصال دو سیم اصلی به دور مقره موجود روی دو کنسول۶۶
اتصال سیم اصلی بین مقره در حالت زاویه۶۷
نحوه انجام کار اشپیل‌کش‌ها۶۸
دستورالعمل (۲ـ۲)
تعویض مقره و کنسول شبکه۷۱
لوازم موردنیاز جهت تعویض مقره فاز A72
مراحل تعویض مقره فاز A72
ابزار اضافی برای تعویض مقره فاز B75
مراحل تعویض مقره فاز B76
ابزار اضافی برای تعویض مقره فاز C76
مراحل تعویض مقره فاز C76
دستورالعمل (۲ـ۳)
تعویض مقره و کنسول روی شبکهkv 20 عبوری ۸۱
لوازم موردنیاز جهت تعویض مقره فاز C81
مراحل تعویض مقره فاز C82
ابزار اضافی موردنیاز جهت تعویض مقره فاز A84
مراحل تعویض مقره فاز A85
لوازم اضافی موردنیاز جهت تعویض مقره فاز B85
مراحل تعویض مقره فاز B86
دستور العمل(۲ـ۴)
تعویض مقره فاز وسط با استفاده از پوشش عایقی۹۰
لوازم موردنیاز جهت تعویض مقره فاز B90
مراحل تعویض مقره فاز B91

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تعمیرات شبکه های برقدار ۲۰ کیلوولت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات طراحی کتابخانه عمومی

مطالعات طراحی کتابخانه عمومی

فهرست مطالب

پیشگفتار  ۱
فصل اول : مطالعات پایه  ۵
فصل دوم : مطالعات زمینه  ۲۸
فصل سوم : مطالعات تکمیلی  ۴۵
فصل چهارم : مطالعات تطبیقی . ۷۰
فصل ششم : مبانی برنامه فیزیکی  ۹۵
منابع ۱۱۷

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات طراحی کتابخانه عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات معماری دبستان پسرانه

معماری دبستان پسرانه

فهرست
مقدمه۱
ضرورت مطالعه وطراحی۳
بیان اهداف پروژه۴
فصل اول:کودک۵
روانشناسی کودک۶
روانشناسی رشد۶
دیدگاههای مختلف در روانشناسی۷
نظریه های رشد۷
نظریه رفتار گرایی اسکینر۷
نظریه رشد هوش وشناخت پیاژه۸
نظریه یادگیری اجتماعی آلبرت بندوار۸
اصول قوانین رشد۹
ویژگی ها وتوانایی های کودک در هفت سال اول زندگی۹
توانایی های شناختی کودک۱۴
جمع بندی۱۹
فصل دوم: نگاهی به آموزش وپرورش۲۱
ضرورت وسابقه ی مراکز آموزش پیش ازدبستان۲۲
تاریخچه آموزش پیش از دبستان در ایران۲۲
تاریخچه تحولات مدارس در ایران۲۳
۱- آموزش وپروش در دوره ی باستان۲۳
۲- دوره ی تاریخی از صدر اسلام تا ۲۵۰هجری۲۵
۳- دوره ی تجدید حیات واستقلال ایران(۲۵۰تا۶۵۶هجری)۲۵
۴- بررسی دوره ی معاصر(از اواسط قرن ۱۹ تا حال حاضر)۲۶
تحولات آموزشی از اوایل قرن ۱۳(دوره قاجار)۲۷
تحولات آموزشی در دوره پهلوی وگسترش مدارس مدرن۲۹
نقد وبررسی نظام های آموزشی۳۰
۱- سیستم آموزشی سنتی(معلم محور)۳۰
۲- سیستم آموزشی رایج(موضوع رایج)۳۰
۳- سیستم آموزشی مدرن(شاگرد محور)۳۰
مقایسه دو سیستم آموزشی رایج وسیستم آموزشی مدرن۳۳
مقایسه سیستم های آموزشی۳۶
بررسی نظام آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی و تحلیل آن۳۷
سابقه ی مختصر دوره ی ابتدایی در ایران۳۷
اهداف وبرنامه های درسی دوره ی ابتدایی۳۸
اهداف وبرنامه های آموزش ابتدایی در دوره ی۵سال ابتدایی۳۹
مروی براهداف آموزش وپرورش ایران در سال ۱۳۷۶۴۰
آشنایی با دوره آموزش ابتدایی(امروز)۴۱
آموزش وپرورش در آینده۴۲
نقش آموزش برای فردا۴۲
نقش محیط کالبدی در پویایی آموزش وپرورش نوین۴۳
انتخاب شیوه آموزشی مناسب۴۵
اهداف آموزش وپرورش دبستان۴۶
فصل سوم:ابزارهای آموزشی۴۸
بازی ۴۹
نقاشی۵۷
قصه وقصه گویی۶۰
شعر۶۲
فصل چهارم:انواع سازماندهی۶۴
۱- سازماندهی مرکزی۶۵
۲- سازماندهی خطی۶۸
۳- سازماندهی شعاعی۷۰
۴- سازماندهی مجموعه ای یا گروهی۷۱
فصل پنجم:بررسی اقلیم وشرایط محیطی۷۴
۱- خصوصیات وویژه گیهای شهر مشهد۷۵
۲- حوزه های شهر مشهد۷۵
۳- خصوصیات اقلیمی شهر مشهد۷۵
• وضعیت حرارتی هوا۷۵
• رطوبت۷۵
• میزان بارندگی۷۶
• وزش باد۷۶
• جهت استقرار بنا۷۶
۴- مکان یابی واحد های آموزشی۷۶
۵- ویژگیهای اقلیمی برای ساختمان های آموزشی۷۷
۶- شرایط آسایش محیط آموزشی۷۸
• نور۷۸
• صوت۷۸
• آب وهوا۷۹
نتیجه گیری
فصل ششم:ضوابط واستانداردها۸۰
فضاهای واحد آموزشی۸۱
ظرفیت۸۲
برنامه ی فیزیکی۸۴
راهنمایی طراحی۸۹
استانداردها وضوابط۹۴
اصول طراحی کلاس در مدارس ابتدایی۹۹
ضوابط اقلیمی(تاثیر اقلیم بر معماری مدارس)۱۰۶
روشهای نوین در طراحی مدارس وفضاهای آموزشی۱۰۸
فصل هفتم:آئین کار ایمنی فضاهای آموزشی۱۰۹
۱- آئین کار پنجره مدارس۱۱۰
۲- آئین کار در مدارس۱۱۰
۳- آئین کار راهروهای مدارس۱۱۲
۴- آئین کار پله ی مدارس۱۱۲
۵- اصول ایمنی مدارس در برابر آتش۱۱۳
۶- اصول ایمنی فضای باز۱۱۵
منابع۱۱۸

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات معماری دبستان پسرانه ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله مدیریت آموزشی مبتنی بر سیستم

مدیریت آموزشی مبتنی بر سیستم

فهرست
بخش اول    ۹
مقدمه:    ۱۰
نوع تحقیق:    ۱۲
روش کتابخانه ای    ۱۲
انواع سند    ۱۴
ابزار گردآوری اطلاعات درروش کتابخانه ای    ۱۴
فیش    ۱۴
ویژگی‌های مدیران آموزشی    ۲۰
جنبه نوآوری تحقیق:    ۲۶
نتیجه گیری و پیشنهاد:    ۳۰
بخش دوم    ۳۵
فصل اول    ۳۶
تعاریف مدیریت    ۳۶
تعاریف مدیریت    ۳۷
فصل دوم    ۴۶
روش‌های تحقیق    ۴۶
روش‌های تحقیق    ۴۷
تحقیقات علمی‌بر اساس هدف    ۴۷
تحقیقات علمی‌بر اساس ماهیت و روش پژوهش تاریخی    ۵۰
تحقیق توصیفی    ۵۰
پژوهش تحلیل محتوا    ۵۳
پژوهش موردی:    ۵۴
پژوهش قوم نگاری    ۵۵
پژوهش آزمایشی (تجربی)    ۵۶
پژوهش شبه آزمایشی:    ۵۷
تحقیقات همبستگی یاهمخوانی    ۵۸
تحقیقات علی (پس رویدادی).    ۵۹
روش‌های گرد آوری اطلاعات    ۶۱
روش‌های کتابخانه ای:    ۶۱
روش‌های میدانی:    ۶۱
فصل سوم    ۶۳
تئوری‌های مدیریت    ۶۳
نظریه مدیریت علمی    ۶۴
نظریه مدیریت اداری    ۶۶
نظریه بوروکراسی    ۷۰
نظریه روابط انسانی    ۷۳
نظریه سیستم:    ۷۵
تعریف سیستم:    ۷۵
کاربرد نظریه سیستم در مدیریت    ۷۶
نظریه ترکیبی    ۷۸
علاقه برای محصول یا هدف:    ۷۹
علاقه برای پرسنل:    ۷۹
مدیریت کیفیت جامع    ۸۱
تعریف مدیریت کیفیت جامع در صنعت:    ۸۲
تعریف مدیریت کیفیت جامع در تعلیم و تربیت:    ۸۳
TOSIDPAR و دلالت‌های آن:    ۸۴
فصل چهارم    ۸۸
سازمان‌های یادگیرنده    ۸۸
ایجاد یک سازمان یادگیرنده:    ۸۹
سازمان یاد گیرنده :    ۸۹
ایجاد سازمان‌های یادگیرنده :    ۹۱
نتیجه گیری:    ۹۵
سازمان یادگیرنده و تعریف آن:    ۹۵
ویژگی‌های سازمان‌های یادگیرنده از نظر دکتر الوانی:    ۹۶
مبانی اساسی:    ۹۷
تعریف و توصیف مدرسه یادگیرنده:    ۹۸
ویژگی‌های مدرسه یادگیرنده :    ۹۹
استقرار مدرسه یادگیرنده :    ۱۰۲
اقدامات کلیدی برای تسهیل مدرسه یادگیرنده :    ۱۰۳
فصل پنجم    ۱۰۵
مدیریت کیفیت فراگیر    ۱۰۵
«مدیریت کیفیت فراگیر»    ۱۰۶
ادواردز دمینگ کیست و پیشنهادش برای تعلیم و تربیت چیست؟    ۱۰۶
اصول مدیریتی دکتر دمینگ:    ۱۰۹
کاربرد فلسفة مدیریت دمینگ در مدارس:    ۱۱۱
بینش، مالکیت و تعهد: ابتدای مدیریت کیفی فراگیر در مدرسه:    ۱۱۳
سه کارکرد بینش:    ۱۱۴
تعهد- چالش راستین بینش:    ۱۱۵
مالکیت به منزله ندای تعهد:    ۱۱۶
تعریف مدیریت کیفی فراگیر در بافت آموزش و پرورش:    ۱۱۶
اجرای مدیریت کیفی و فراگیر    ۱۱۸
سه کیفیت نرم افزاری در مدیریت کیفی فراگیر    ۱۱۹
اولین جزء تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
دومین جزء تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
سومین جز تشیکل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
چهارمین جز تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
پنجمین جز تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر:    ۱۲۰
فصل ششم    ۱۲۱
مطالعات موردی    ۱۲۱
«مطالعات موردی در مدیریت آموزشگاهی»    ۱۲۲
خواهر خواندگی مدرسه ای    ۱۲۲
هم دلی محصول هم فکری است    ۱۲۷
فعالیت‌های تعاملی برای هم افزایی بیشتر    ۱۲۸
فصل هفتم    ۱۳۳
مدیریت دانش    ۱۳۳
مقدمه:    ۱۳۴
مدیریت دانش در مدارس    ۱۳۶
اصول مدیریت دانش    ۱۳۷
نظام مدیریت مدرسه محور ساختاری اثر بخش برای مدیریت دانش    ۱۳۹
۱٫    عدم تمرکز:    ۱۳۹
۲٫    مشارکت:    ۱۴۰
۳٫ پژوهش محوری    ۱۴۱
۴٫    دانش و مهارت:    ۱۴۲
۵٫    اطلاعات (و ارتباطات موثر)    ۱۴۲
مطالعه موردی:    ۱۴۴
۶٫    ارزشیابی عملکرد و پاداش:    ۱۴۵
نقش ارزش‌ها در مدیریت دانش    ۱۴۶
پیش زمینه‌های دانش افرینی:    ۱۵۰
فصل هشتم    ۱۵۱
کارکردهای مدیریت    ۱۵۱
کارکرد‌های مدیریت    ۱۵۳
برنامه ریزی:    ۱۵۳
مراحل برنامه ریزی:    ۱۵۵
برنامه ریزی آموزشی:    ۱۵۷
سازماندهی:    ۱۵۸
الف ) تقسیم کار:    ۱۶۱
ب) اختیار و مسئولیت:    ۱۶۲
ج) روابط منطقی:    ۱۶۳
کارگزینی:    ۱۶۴
رهبری:    ۱۶۶
هماهنگی:    ۱۷۰
اصول هماهنگی:    ۱۷۲
ارتباطات:    ۱۷۶
تعریف ارتباطات و اهمیت آن:    ۱۷۷
انواع ارتباطات:    ۱۷۹
۱-    ارتباط عمودی:    ۱۷۹
۲-    ارتباط افقی:    ۱۷۹
۳- ارتباطات مورب:    ۱۷۹
بودجه:    ۱۸۱
اصول بودجه:    ۱۸۱
تهیه و تنظیم بودرجه:    ۱۸۲
۱-    بودجه متداول:    ۱۸۲
۲-    بودجه برنامه ای:    ۱۸۲
فصل نهم    ۱۸۵
مدیران و خلاقیت    ۱۸۵
«نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری در آموزشگاهها»    ۱۸۶
فرآیند تفکر خلاق    ۱۸۹
۱- آمادگی    ۱۸۹
۲- پرورش دادن:    ۱۹۰
۳-    بینش:    ۱۹۰
۴-    تعیین روایی بینش:    ۱۹۰
کاوشگری:    ۱۹۱
اثرات آموزشی و پرورشی:    ۱۹۲
ترجمه مقاله انگلیسی    ۱۹۴
مرکز EPPI    ۱۹۹
اولین بازنگری    ۲۰۴
چالش‌های موجود در پروسه بازنگری    ۲۰۵
منابع و مآخذ    ۲۰۹
بخش اول
مقدمه:
در جهان امروز توسعه هدف اصلی جوامع و از مهمترین سیاستگذاری‌های دولت‌ها محسوب میگردد. بدیهی است که توفیق جوامع در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، و اقتصادی در گرو برخوردای از یک نظام آموزشی منسجم و پویاست و مدیریت موثر نقش اساسی در هدایت نظام آموزشی در نیل به اهداف توسعه بر عهده دارد.
از زمان تشکیل آموزش و پرورش، به صورت رسمی‌در کشورها حدود یک قرن می‌گذرد در خلال این مدت نظام آموزشی در اثر تحولاتی که در سطح جامعه رخ داده است ازجهات گوناگون وسعت و گستردگی پیدا کرده است و این امر اهداف، وظایف و مسئولیت‌های آن را پیچیده تر و اداره امور را به مراتب دشوارتر نموده است.
رسالت اساسی آموزشی و پرورش تربیت انسان سالم و سازنده است براین اساس مدیران فقط بازگوکننده بخشنامه‌ها ومجری آئین نامه‌ها وناظر بر اجرای برنامه‌ها‌ی رسمی‌ نیستند بلکه وظیفه دارند فعالیت‌های مدرسه را در جهت اهداف متعالی تربیت، سازندگی دانش آموزان و در نهایت موفقیت جامعه هدایت نمایند.
پس، مدیران آموزشی حال و آینده موظف هستند که با تعاریف و کارکردهای مدیریت، نظریه‌ها و تئوریهای مدیریت، راه، روش و اصول جدید مدیریت (سازمان‌های یادگیرنده، مدیریت مشارکتی، مدیریت خلاق، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت فراگیر آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند محیطی دلپذیر و رضایت بخشی برای فعالیت پرسنل فراهم آورند.)
به امید آنکه مدیریت آموزش و پرورش، امری عادی و مرسوم تلقی نشود و مدیران آموزشی در چارچوب صرف اعمال ضوابط، بایدها و اتکاء به قدرت رسمی، محبوس ومحدود نگردد، بلکه بیش از آن، زمینه برای ایجاد و توسعه روابط انسانی به ویژه مدیریت آموزشی فراهم گردد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مدیریت آموزشی مبتنی بر سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله شناسایی خودرو از طریق عکسهای هوایی

شناسایی خودرو از طریق عکسهای هوایی

فهرست مطالب
چکیده: ۱
مقدمه. ۵
مقدمه‌ای بر روشهای شناسایی خودرو: ۵
شناسایی ماشین در عکس‌های هوایی.. ۷
۱- Ralated work  : ۷
۲-  our apprack. 10
دیاگرام سیستم تشخیص…. ۱۰
۳- تست‌ روانشناختی (A Psychophysical test) 11
4- Feature Extraction (استخراج ویژگی) ۱۴
۱-۴ clustering of  road direction. 14
2-4- ویژگی‌های به کار برده شده برای ردیابی: ۱۵
۳-۴ model – based  Feature Prediction : 17
5.Multi –feature integration. 19
1-5 : پارامتریزه کردن خصوصیات: ۱۹
۲-۵ یکپارچگی.. ۲۰
۳-۵ : پارامتر‌های BN :  handcraft 22
4-5: یادگیری پارامتر‌ها : ۲۳
۶ . شناسایی و پس پردازش… ۲۶
۱-۶ : شناسایی.. ۲۶
۲-۶ پس پردازش (Post – Processsing) 29
7- نتایج و بحث (Result & Discussion) 31
1-7: نتایج. ۳۱
۲-۷ زمان محاسبات.. ۳۴
۸- نتایج و آینده کار. ۳۵
Compont – based cardetection  in street Scencee Images. 38
1- Object  detaction frome work. 40
2- Experiment (آزمایش) ۴۱
Street Scenes Subset database. 43
keypoint – based car detector 44
Compaison to global SVMs. 44
car detection. 45
1-3 : ترکیب اجزا Component Combination. 48
2-3 : شناساگر اجزاComponent  detector 50
3-3 :  Component Combination classifier 50
4- car detection. 52
5- نتایج Conclusion. 56
Comporison with Prior work in Car detection. 59
مقایسه با کارهای اولیه در شناسایی خودرو: ۵۹
Reference: 61
استفاده‌ی ICM… ۶۳
Tests of the ICM on imagery (معیارهای ICM روی تصویرسازی ) ۶۴
شناسایی ماشین.. ۶۴
Refrence. 65
A M onocular Solution to vision – based Acc in road vehicles. 66
1- توصیف سیستم پیگیری خط: ۶۶
۲-شناخت وردیابی ماشین: ۶۷
سیستم حمل و نقل هوشمند. ۶۹
تاریخچه ی ITS : ۷۰
تکنولوژیهای سیستم‌های حمل ونقل هوشمند. ۷۱
Wireless communications. 72
Longer range: 73
Computational technologies. 74
Floating Car Data: 75
Sensing technologies: 76
سنسور: ۷۶
• Distance: 77
Inductive loop detection. 78
Video vehicle detection. 78
Intelligent transportation applications. 79
مشکلات روشها ۸۴
مراجع. ۸۵

چکیده:

در این پایان نامه تحقیقاتی چندین روش همراه با بعضی معایب و محاسن آن مورد بررسی واقع شده است از جمله: شناسایی خودرو در تصاویر هوایی شناسایی خودرو مبتنی بر جزئیات در تصاویر خیابانی، شناسایی خودرو در الگوریتم Icm و در نهایت Vision bqased ACC در پایان پروژه توضیحاتی در باب سیستم حمل و نقل هوشمند و چگونگی و کاربرد شناسایی خودرو ارائه شده است.
حال به صورت کلی به بیان برخی از این یافته‌ها می‌پردازیم.  درشناسایی خودرو در عکسهای هوایی، یک سیستم برای شناسایی خودروها در تصاویر هوایی در طول جاده عرضه می‌شود و شروع کار ازتست‌های روانشناسی می‌باشد تا ویژگی‌های مهمی برای شناسایی (همانند مرز بدنه ماشین، مرز جلوی شیشه جلو و…)پیدا شود. که در ساختار Baysian نشان داده شده است.

مقدمه

داستان cartell با یک فرد به نام Dr William M Flook شروع می‌شود.
علاقه‌ی او در علم با یک خواسته (میل) جرقه زده شد تا آن را به طور عملی در خانه و شغلش اجرا کند بعد از چندین سال مطالعه و کسب تجربه Dr.Flook سیستم شناسایی ماشین مبتنی بر تکنولوژی مغناطیس سنج، توسعه داد و آن را Cartell  نامید. در سال ۱۹۶۹ ، آن را ساخت و اولین سیستم را در خانه‌اش بکار انداخت. چندین سال بعد او بیشتر از ۴۰ سیستم را برای خانواده و دوستانش به‌کار انداخت. با آگاهی از اهمیت این کشف، Dr. Flook، این تکنولوژی را در سال ۱۹۷۵ به نام خودش کرد. فروش Cartell در سال ۱۹۷۹، آغاز شد  مهمترین چالش آن فیلتر‌کردن فرکانس راذیویی تولید شده بوسیله‌ی برق بود.

مراجع

عنوان مقاله
۱-         Theoretical foundtion off the intersecting cortical model and its use for change detection of aircaft , cars , and nuclear explosion tests.
نوشته‌ی :
UIFEKblad , Jason M. Kinser .
Received 15 August 2003 , received in revised from 17 March 2004
برگرفته از:
www. Else vierComputer Science . com .
2-               عنوان مقاله
Monocular Solution to vision – based ACC in Road Vehicles .
نوشته‌ی
Hesus Nuevo , Miguel Angel Soteb , Manuel Ocana , Luis Miguel Bergasa.
برگرفته از:
www. Depdca .  uah . es / Persoual / mocana / Publicacionos/ eurocst 2005 PDF
3-               عنوان مقاله

Component – based Car Detection in Street Scene Images

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله شناسایی خودرو از طریق عکسهای هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله گزارش مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان

گزارش مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان

فهرست مطالب
ترازنامه
صورت سود و زیان
گردش سود (زیان) انباشته
صورت جریان وجوه نقد
یادداشتهای توضیحی:
الف) تاریخچه فعالیت شرکت
ب) مبنای تهیه صورتهای مالی
پ) خلاصه اهم رویه‌های حسابداری
ت) یادداشتهای مربوط به اقلام مندرج در صورتهای مالی و سایر اطلاعات
بخش هایی از پروژه مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان
۱) تاریخچه فعالیت و وضعیت عمومی شرکت:
۱ـ۱) کلیات: شرکت آبادانی‌ومسکن الهیّه خراسان (سهامی خاص) در تاریخ ۲۱/۱۱/۱۳۷۷ طی شماره ۱۳۶۸۸ در اداره ثبت شرکتهای مشهد به ثبت رسیده است. موضوع فعالیّت شرکت طبق اساسنامه مصوب مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۵/۱۱/۱۳۷۷ عبارتست از انجام سرمایه‌گذاری بطور مستقیم و غیرمستقیم درکلیه بخشها و فعالیتهای اقتصادی, مالی‌و‌بازرگانی, خدماتی, عمرانی, تولیدی, صنعتی, کشاورزی, دامپروری, معادن‌وطراحی, نظارت و ارائه خدمات مشاوره‌مهندسی و اجرای پروژه‌های عمرانی ساختمانی, راهسازی و تأسیسات, سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از طریق مشارکت و یا مبادرت به خریدوفروش سهام از طریق اشخاص حقیقی‌وحقوقی.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله گزارش مالی شرکت آبادانی‌ و مسکن الهیّه خراسان ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله حقوق آدم ربایی

حقوق آدم ربایی

فهرست مطالب
بخش اول    ۲
مروری اجمالی بر جرم آدم ربائی    ۲
بررسی جرم آدم‌ربایی:    ۳
جرم آدم‌ربایی در حقوق ایران    ۶
مجازات جرم آدم‌ربایی    ۶
۱) مجازات  اصلی:    ۶
قصد و انگیزه مجرم در مجازات آدم ربا چه نقشی دارد؟    ۱۵
آرامش پاداش زندگی هوشیارانه است    ۲۰
آدم ربایی از نگاه قانون    ۲۲
نشست قضایی دادگستری تهران در خصوص چگونگی احراز جرم آدم ربایی    ۲۳
بخش دوم    ۲۶
جرایم خشونت آمیز    ۲۶
جرائم خشونت آمیز    ۲۷
مبحث اول: جرائم  خشونت آمیز کلیات:    ۲۸
بخش اول:    ۳۰
آدم ربایی و مخفی کردن ربوده شده    ۳۰
مقدمه:    ۳۱
نظر شعبه دیوان در نقص رای دادگاه:    ۳۲
گفتار اول: عنصر قانونی جرم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده    ۳۳
۱-آدم ربایی به معنی اخص کلمه:    ۳۳
۲-نوزاد ربایی مخفی یا تعویض کردن طفل:    ۳۴
۳-ربودن اتباع ایرانی توسط اتباع و عوامل آمریکا:    ۳۴
۴-ربودن اشخاص در قوانین متفرقه:    ۳۵
گفتار دوم: عنصر مادی جرم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۳۶
۱-ربودن انسان:    ۳۶
۲- ارتکاب فعل ربودن یا مخفی کردن منجی علیه توسط دیگری به حکم قانون:    ۳۶
۳- تحقق معاونت در جرم یا صدور دستور ربودن یا مخفی کردن صفل نوزاد به دیگری    ۳۷
۴-تعدد جرم در خصوص اشخاص ربوده شده و مخفی کردن آنان:    ۳۷
۵-تشدید مجازات با توجه به موقعیت سنی مجنی علیه    ۳۷
الف) سایت کیفری در جرم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۳۷
ب) نجات و نگهداری طفل نوزاد رها شده:    ۳۸
ج) ربودن یا مخفی کردن طفل نوزاد مرده:    ۳۸
شروع آدم ربایی:    ۳۹
گفتار سوم – عنصر معنوی جرم آدم ربای یا مخفی کردن ربوده شده    ۳۹
۱-    لزوم عمد و قصد:    ۳۹
۲-    انگیزه و تاثیرات آن در مجازات:    ۴۰
گفتار چهارم- مجاز انتهای آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۴۱
۲-کیفیات مشدده در جرائم آدم ربایی یا مخفی کردن ربوده شده:    ۴۱
الف) سن قربانی جرم    ۴۱
ب) وسیله ارتکاب آدم ربایی:    ۴۲
ج) ورود آسیب جسمی یا حیثیتی به مجنی علیه:    ۴۲
۳- سرانجام مجازات آدم ربایی و نحوه اجرای آن:    ۴۲
الف) گذشت شاکی ضمن صدور حکم:    ۴۲
ب) گذشت شاکی بعد از صدور حکم:    ۴۲
ج) غیر قابل تعلیق بودن جرم آدم ربایی:    ۴۳
د) شروع به آدم ربایی:    ۴۳
بخش سوم:    ۴۴
اسید پاشی و عواقب کیفری آن    ۴۴
بخش سوم اسیدپاشی و عواقب کیفیر آن:    ۴۴
بخش چهارم: جرم اسید پاشی    ۴۶
۱- اعتبار قانون:    ۴۶
۲- تحلیل ارکان تشکیل دهنده جرم اسیدپاشی    ۴۸
الف) عمل مرتکب:    ۴۸
ب) وسیله    ۴۸
ج) نتیجه:    ۴۹
د) سوء نیت عام:    ۴۹
۳- مجازات:    ۴۹
الف) مجازات جرم تام:    ۴۹
ب) مجازات شروع به اسیدپاشی:    ۵۰
ج) تخفیف و تعلیق مجازات:    ۵۰
۴- اسیدپاشی و افساد فی الارض:    ۵۱

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله حقوق آدم ربایی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله جرائم خاص علیه بورس

جرائم خاص علیه بورس

مقدمه

لازم است قبل از پرداختن به بحث اصلی ، مطالبی به منظور ایجاد یک چارچوب ذهنی مطلوب از موضوع ، در قالب های زیر بیان گردد :
الف ) طرح بحث و تبیین جایگاه موضوع
ب )  اهمیت موضوع و چرائی انتخاب آن
ج )  پرسش های تحقیق
د )  فرضیه های تحقیق
ه  ) روش تحقیق و موانع آن
و ) پلان کلی و بیان منطق آن

الف ) طرح بحث و تبیین جایگاه موضوع
زندگی انسان همواره با یک سلسله احتیاجات و نیازمندی ها همراه بوده است . از ابتدای خلقت بشر چه زمانی که در غارها و جنگلها به تنهائی زندگی می کرده و احتیاجات اولیه خود راکه عبارت از خوراک و پوشاک می باشد ، همواره از میوه درختان و پوست حیوانات تأمین می نموده است و چه امروزه که تعداد نیازمندی های او از شماره خارج است موضوعاتی چون مسائل اقتصادی ، اجتماعی و . . . وجود داشته است ، منتهی تشکیل زندگی اجتماعی و تراکم جمعیت در نقاط مختلف جهان و ارتباط آن بوسیله اختراعات واکتشافات جدید و تضاد منافع فردی و اجتماعی آنها به اهمیت این مسائل افزوده    است .   رشد و گسترش جوامع انسانی اثر دیگری نیز به همراه داشته و آن درهم آمیختگی شاخه های مختلف علومی است که اساس تمدن بشر امروزی را تشکیل می دهد. این امر در چند دهه اخیر با چنان سرعتی روی داده است که دیگر نمی توان حدود و ثغور هر علم را به روشنی مشخص کرد. از نتایج این تعامل و آمیزش به وجود آمدن اصطلاحات نو و جدید در قلمرو هر دانش است.۲
دراین بین پیوندهای دو علم حقوق کیفری واقتصاد قابل توجه است . به عنوان مثال ، موضوعی که در چند سال اخیرچه درسطح داخلی و چه درسطح بین المللی درکانون توجهات قرارداشته حقوق کیفری اقتصادی است . این شاخة جدید حقوق کیفری که درپی واکنش نسبت به جرائمی شکل گرفته که نظام اقتصادی کشورها را مورد تعرض قرارمی دهند بدون شک زاییدة تعامل دو دانش حقوق کیفری و اقتصاد است . درپاسخ به این سئوال که چرا وچگونه حقوق کیفری به قلمرو علم اقتصاد نیز ورود پیدا می کند بایدگفت که معیار و ملاک جرم انگاری یک عمل درهرجامعه بشری به اهمیت وحساسیت و شدت و ضعف ارزش های مورد قبول عامه مردم برمی گردد ، بدین سان اگر ارزشی از آنچنان اهمیتی برخوردار باشدکه اقتضاء کند از رهگدر تدابیرکیفری مورد حمایت قرارگیرد حقوق کیفری درمقام جرم انگاری آن ارزش برمی آید .

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله جرائم خاص علیه بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس، مد

بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس، مد

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: تاریخچۀ لباس
۱ـ۱ـ مسئله
۱ـ۱ـ۱ـ مد چیست؟
۱ـ۱ـ۲ـ مختصری از مد در قرون ۱۷، ۱۸ و ۱۹
۱ـ۲ـ مختصری از سبکهای هنری
۱ـ۲ـ۱ـ سبک امپرسیونیسم
۱ـ۲ـ۲ـ سبک سمبولیسم
۱ـ۲ـ۳ـ سبک تزئینی گیاهی و سبک جوانی
۱ـ۲ـ۴ـ سبک موویسم
۱ـ۲ـ۵ـ سبک کوبیسم
۱ـ۲ـ۶ـ هنر انتزاعی
۱ـ۲ـ۷ـ سبک فوتوریسم
۱ـ۲ـ۸ـ هنرهای تجسمی و عکاسی
۱ـ۲ـ۹ـ سبک کوبیسم
۱ـ۲ـ۱۰ـ سبک دادائیسم
۱ـ۲ـ۱۱ـ سبک سورئالیسم
۱ـ۲ـ۱۲ـ هنر پاپ
۱ـ۲ـ۱۳ـ هنر مفهومی
فصل دوم: نگرشی به مد درسالهای ۱۹۰۰ تا ۱۹۹۰
۲ـ۱ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۱۰ ـ ۱۹۰۰
۲ـ۲ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۲۰ ـ ۱۹۱۰
۲ـ۳ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۳۰ـ ۱۹۲۰
۲ـ۴ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۴۰ـ ۱۹۳۰
۲ـ۵ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۵۰ـ ۱۹۴۰
۲ـ۶ـ  تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۶۰ـ ۱۹۵۰
۲ـ۷ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۷۰ـ ۱۹۶۰
۲ـ۸ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۸۰ـ ۱۹۷۰
۲ـ۹ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۹۰ـ ۱۹۸۰
فصل سوم: اهمیت تبلیغات در مد
۳ـ۱ـ تعریف تبلیغات
۳ـ۲ـ انواع تبلیغات از جهت نوع ارتباط
۳ـ۲ـ۱ـ تبلیغات مستقیم
۳ـ۲ـ۲ـ تبلیغات غیرمستقیم
۳ـ۳ـ تبلیغات بازرگانی
۳ـ۳ـ۱ـ تعریف تبلیغات بازرگانی
۳ـ۳ـ۲ـ تبلیغات بازرگانی در جهان
۳ـ۳ـ۳ـ تبلیغات بازرگانی در ایران
۳ـ۴ـ تبلیغات تجاری
۳ـ۴ـ۱ـ تعریف تبلیغات تجاری
۳ـ۴ـ۲ـ ابزار تبلیغات تجاری
فصل چهارم: مد و گرافیک
۴ـ۱ـ گرافیک چیست؟
۴ـ۱ـ۱ـ تاریخچۀ گرافیک
۴ـ۱ـ۲ـ پیدایش و ظهور گرافیک نوین
۴ـ۱ـ۳ـ هنر گرافیک در ایران
۴ـ۲ـ مد و گرافیک
۴ـ۲ـ۱ـ چه کسی مد را قانون گذاری می کند
۴ـ۳ـ گرافیک و شاخه های آن در ارتباط با مد
۴ـ۳ـ۱ـ برچسب ها و علائم تجاری و مد
۴ـ۳ـ۲ـ پوسترهای تبلیغاتی
۴ـ۳ـ۲ـ۱ـ مد و پوستر
۴ـ۳ـ۳ـ تصویر سازی و مد
۴ـ۳ـ۴ـ عکاسی و مد
۴ـ۳ـ۴ـ۱ـ عکاسی مد در آغاز قرن بیستم
۴ـ۳ـ۴ـ۲ـ تاثیرگذاری عکاسان روی مد
۴ـ۳ـ۴ـ۳ـ عکاسان معروف مد
۴ـ۳ـ۴ـ۴ـ تنزل عکاسی مد
• نتیجه گیری
• گزارش کار عملی
• فهرست منابع و مآخذ
• فهرست منابع تصویری
• سایر تصاویر مربوط به فصلها
چکیده:
این پایان نامه به چهار فصل تقسیم بندی شده است که به ترتیب در فصل اول در ابتدا تاریخچه کوتاهی از لباس و مختصری از نحوۀ پوشش در قرنهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مورد بررسی قرار می گیرد که در پی آن جریان های هندی قرن ۱۹ به بعد را تا به امروز بسیار کوتاه و خلاصه بررسی خواهیم کرد و اینکه تا به چه حد و لباس از این جریانات تحت تأثیر قرار گرفته اند در فصل دوم بطور کامل تمامی جزئیات لباس و طراحی آن در سالهای اخیر دهه به دهه مورد بررسی قرار می گیرد در فصل سوم اصل ارتباط، هنر تبلیغات و ارتباط آن با دنیای مد شرح داده خواهد شد و در فصل چهارم گزیده ای از ارتباط مد و طراحی لباس با شاخه های مختلف هنر ارتباط تصویری (گرافیک) و ابزار آن بررسی می گردد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس، مد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مقاله تحلیل رابطةعوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

تحلیل رابطةعوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی
فهرست  مطالب
فصل اول ۱۲
بیان موضوع ۱۴
۱٫ تنوّع  مهارت : ۱۶
۲٫ هویت وظیفه : ۱۷
۳٫ اهمیّت وظیفه : ۱۷
۴  . آزادی عمل: ۱۸
۵٫ بازخورد نمودن نتیجه : ۱۸
اهمیت و ضرورت تحقیق ۱۹
فرضیهها یا سوالهای تحقیق ۲۰
فرضیه اصلی ۲۱
فرضیههای فرعی ۲۱
هدف اصلی تحقیق ۲۲
روش تحقیق ۲۲
جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه ۲۳
قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی تحقیق ۲۳
سوابق مربوط ۲۴
مشکلات و تنگناهای احتمالی تحقیق ۲۶
تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح ۲۶
منابع فارسی : ۲۸
منابع لاتین : ۲۹
فصل دوم ۳۰
مقدمه ۳۱
تعهد سازمانی ۳۲
ابعاد و تعاریف تعهد سازمانی ۳۲
۱٫ تعهد عاطفی ۳۲
۲٫ تعهد مستمر ۳۴
۳٫ تعهد هنجاری ۳۵
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی ۳۸
۱٫ عوامل فردی ۳۸
۲٫ عوامل سازمانی ۳۸
۳٫ عوامل غیرسازمانی ۳۹
۱٫ عوامل مؤثر بر تعهد عاطفی ۳۹
۲٫ عوامل مؤثر بر تعهد مستمر ۴۲
۳٫ عوامل مؤثر بر تعهد هنجاری ۴۶
۱- تعهد نسبت به مشتری ۴۸
۲- تعهد نسبت به سازمان ۴۸
الف- خوشنام کردن سازمان ۴۹
ب- حمایت از مدیریت رده بالا ۴۹
دیدگاه‌های نوین درباره تعهد سازمانی ۵۰
الف- دیدگاه‌هایی در مورد کانون‌های تعهد سازمانی ۵۱
ج- الگوهای چند بعدی ۵۲
۱- مدل اریلی و چتمن ۵۲
۲- مدل «می یر و آلن» ۵۳
۳- مدل آنجل و پری ۵۴
۴- مدل ما یر و شورمن ۵۴
۵- مدل پنلی و گولد ۵۵
د- سایر دیدگاه‌ها درباره تعهد سازمانی ۵۵
۱- تعهد سازمانی در دنیای امروز چیز بی‌ربطی است ۵۵
۲- تعهد سازمانی واقعاً مهم است ۵۷
راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی ۵۷
مفهوم تعهد حرفه‌ای ۶۰
دیدگاه‌های ناظر بر تعارض تعهد حرفه‌ای و سازمانی ۶۱
دیدگاه‌های ناظر بر سازگاری تعهد حرفه‌ای و سازمانی ۶۳
نتایج تعهد سازمانی ۶۵
تعهد سازمانی وماهیت شغل ۷۰
تعهد سازمانی و غیبت کارکنان ۷۲
۲- تعهد سطح متوسط ۷۶
۳- تعهد سطح بالا ۷۶
طبیعت تعهد : ابزاری در مقابل عاطفی ۸۲
شکل های تعهد ۸۲
تعهد عاطفی و ابزاری ۸۴
مدل طرح شده از توسعه تعهد سازمانی ۸۵
فرآیند قبل از ورود تعهد ۸۶
توسعه تعهد سازمانی منتج شده ۸۷
دلایل نظری و عملی مدل ۹۰
استنتاج عملی ۹۱
نظریه ویژگی های ضروری شغل ۹۳
الگوی ویژگی های شغلی ۹۵
طراحی مجدّد مشخصه های شغلی ۹۵
ایجاد شرایط لازم جهت انگیزش درونی ۹۶
احساس مسئولیّت ۱۰۰
عوامل و عناصر تعدیل کننده ۱۰۳
اقدامات مؤثر جهت ارتقاء ابعاد پنج گانه شغلی ۱۱۳
محول نمودن وظیفة‌ کنترل کیفیت به کارگر: ۱۱۷
منابع لاتین : ۱۲۰
فصل سوم ۱۲۱
مقدمه ۱۲۲
اندازه نمونه و روش نمونه گیری ۱۲۴
روش نمونه گیری ۱۲۶
روش جمع آوری اطلاعات ۱۲۶
روایی و پایایی ۱۲۸
آزمون پایانی تحقیق ۱۳۰
منابع فارسی: ۱۳۳
فصل چهارم ۱۳۵
مقدمه ۱۳۵
جدول شماره۴-۱ : توزیع فراوانی کارکنان  بر حسب جنس ۱۳۶
فرضیه های فرعی : ۱۳۹
جدول شماره ۴-۱۱ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و هویت وظایف کارکنان ۱۴۳
جدول شماره ۴-۱۵ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و دریافت بازخورد شغلی کارکنان ۱۴۵
جدول شماره ۴-۱۶ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و ویژگی های شغلی کارکنان ۱۴۵
جدول شماره ۴-۱۷: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و هویت وظایف کارکنان ۱۴۶
جدول شماره ۴-۱۸ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و اهمیت شغلی کارکنان ۱۴۶
جدول شماره ۴-۱۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و تنوع مهارت کارکنان ۱۴۷
جدول شماره ۴-۲۰: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و استقلال شغلی کارکنان ۱۴۸
جدول شماره ۴-۲۱ : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و دریافت بازخورد شغلی کارکنان ۱۴۸
جدول شماره ۴-۲۲ :خلاصه نتایج آزمون همبستگی پیرسون ۱۴۹
بررسی تاثیر جنسیت به عنوان متغییر مداخله گر بر تعهد سازمانی ۱۵۰
رگرسیون و مدل سازی خطی ۱۵۵
رگرسیون خطی چندگانه ۱۵۵
تجزیه و تحلیل باقیمانده‌ها: ۱۵۸
فصل پنجم ۱۶۲
مقدمه ۱۶۳
نتیجه گیری میدانی از بررسی روابطه ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی ۱۶۴
پیشنهادات : ۱۶۸
ب) پیشنهاداتی به سایر پژوهشگران: ۱۷۱
پیوست‌ها ۱۷۲
پرسشنامه ۱۷۳
چکیده
در متون تحقیقی اخیر، نگرش کلی تعهد سازمانی، عامل مهمی برای درک و فهم رفتار سازمانی و پیش بینی کنندۀ خوبی برای تمایل به باقی ماندن در شغل می باشد. تعهد و پایبندی مانند رضایت شغلی، دو طرز تلقی نزدیک به هم هستند که به رفتارهای مهمی مانند جا به جایی و غیبت اثر می گذارند.
همچنین تعهد و پایبندی می تواند پیامدهای مثبت و متعددی داشته باشد. کارکنانی که دارای تعهد هستند نظم بیشتری در کار خود دارند، مدّت بیشتری در سازمان می مانند و بیشتر کار می کنند. مدیران باید تعهد کارکنان را به سازمان حفظ کنند و برای این امر باید بتوانند با استفاده از مشارکت کارکنان در تصمیم گیری و فراهم کردن سطح قابل قبولی از امنیّت شغلی برای آنان، تعهد و پایبندی را بیشتر کنند.
اندیشۀ مدیریت موضوع اصلی در نوشته های مدیریت است. این اندیشه یکی از ارزشهای اساسی است که سازماندهی بر آن متکی است و کارکنان بر اساس ملاک تعهد، ارزشیابی می شوند.

 



:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تحلیل رابطةعوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1392 | نظرات ()